Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Dedigin gibi pilin omrude bitmis olabilir

Muhtemelen pil bitti hocam, hafif bi Şişme var gibi. Gece kalibrasyonu açıp uyudum sabah uyandım yüzde seksendeydi. Ama hat çekmiyodu no service yazıyodu. Bi hattı çıkarıp takayım dedim, bi daha da açılmadı telefon. Şarj da olmuyor öyle ölü gibi tamamen. Komple işi bitti sanırım bataryanın, yine de biraz tuhaf oldu birden açılmaması. Başka bişeyden olmaz ama heralde böyle sebepsiz.
 


Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Rom degistirip dene
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Hiç açılmıyo ki, Samsung yazısı bile yok. Batarya alıp bi denicem. 1500 mAh den fazla bulursam alsam mı zararı olur mu?
 

scope_123

Üye
Birkaç yerde 2500 mah kullanmayın diyor en fazla 2000 mah derim ama 1500 mah ideal.
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Hiç açılmıyo ki, Samsung yazısı bile yok. Batarya alıp bi denicem. 1500 mAh den fazla bulursam alsam mı zararı olur mu?
Sadece mantik yurutuyorum zarari olup olmadigi konusunda bilgim yok ama zararli demekki uretilmemis
 

scope_123

Üye
Hatalar falan bildirilse de artık yeni sürümü alsak. Ne alemde o iş ?
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Sir mordret ustada konuyu halledecek bu gun
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
sir mordred

sir mordred

Üye
Hatalar falan bildirilse de artık yeni sürümü alsak. Ne alemde o iş ?

Sir mordret ustada konuyu halledecek bu gun

hataları bildirdim ama bir sonraki versiyonun ne zaman geleceğini bi arco bide Allah bilir ayrıca inşallah arco farkederde hataları çözmeye çalışır ama bir sonraki versiyonda tüm hataların çözüleceğini garanti etmiyorum ama inşallah çoğu çözülmüş olur.

 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar, Bysalih41 ve hasaneness
hasaneness

hasaneness

Üye
Usta mesela benim xda hesabim var ama cevap yazamiyorum sadece begenerek ve abone olarak varligimi surduruyorum. Sebebi nedir?
 
genco15

genco15

Üye
Usta mesela benim xda hesabim var ama cevap yazamiyorum sadece begenerek ve abone olarak varligimi surduruyorum. Sebebi nedir?
Varlığımi surduyorum nedir ya parazit gibi :) ayni durum bendede var
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
sir mordred

sir mordred

Üye
Usta mesela benim xda hesabim var ama cevap yazamiyorum sadece begenerek ve abone olarak varligimi surduruyorum. Sebebi nedir?

yeni kullanıcı isen belirli bir mesaj sayısını geçmen gerekir ama şimdiden uyarayım xda'da belirli bi konuya birden fazla mesaj atma(spam olarak niteliyorlar seni ve ilk başlarda herşeyi sormaya çalışma yoksa noob damgasını yersin :bira: demedi deme ;))bu arada kk2.7 kernel gittikçe gelişiyor compilation errorlar çözülüyor(derleme hataları) beklemede kalın
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
hasaneness

hasaneness

Üye
yeni kullanıcı isen belirli bir mesaj sayısını geçmen gerekir ama şimdiden uyarayım xda'da belirli bi konuya birden fazla mesaj atma(spam olarak niteliyorlar seni ve ilk başlarda herşeyi sormaya çalışma yoksa noob damgasını yersin :bira: demedi deme ;))bu arada kk2.7 kernel gittikçe gelişiyor compilation errorlar çözülüyor(derleme hataları) beklemede kalın
Hic bi konuya cevap yazamiyorum su anda :D destegin icin saol :D
 

scope_123

Üye
İnsallah arco cozerde iyi bir rom aliriz biz de.
 
burak_909

burak_909

Üye
whatsapp'ta bazen bildirimler gelmiyor, Whatsapp'a girince geliyor. Uygulamayı silip tekrar store'dan indirdim olmadı. benden başka böyle bi sorun ile karşılaşan var mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: genco15

scope_123

Üye
Bu dediğin normalde greenify ile oluyor greenifysiz oluyorsa bilemiyorum.
 
genco15

genco15

Üye
Bendede oldu bi kac kere grenify yüklü ama whatsapp i uyutmuyorum
 

scope_123

Üye
Ben böyle bir şeyle hiç karşılaşmadım greenify ile uyutunca doğal olarak bildirim gelmiyor uygulamaya girdiğimde bildirim geliyor.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Hata bildirimi xda'da 4 kişi tarafından onaylandı(arco artık görmüştür) ayrıca şunu söylemeliyim ki iyi bir iş çıkardık beyler hepinize çabalarınız için teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar, scope_123, hasaneness ve 1 kişi daha

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
997
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt