Haber Sony Xperia G Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
bazı bilgilere bakarsak fiyatı 199$ olacakmış. sizce bu fiyat nasıl? :)
 
orxan_92

orxan_92

Üye
199$ Turkiyeye kac tlye oturur??
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Eğer buda 850ye falan cikarsa ozaman 900-1000 arasi bir SP veya Nexus4 daha iyi tercih olur.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Telefon eğer 850 tl'den çıkarsa kendi segmentinde f/p ürünü olur nihayetinde 1.4 ghz hızında 4 çekirdekli bir işlemciye sahip Adreno 305 gibi de iyi bir gpu'ya sahip böyle güncel bir model varken sadece gpu'su bir üst model diye kim SP'ye 950-1000 tl verir tartışma konusu tabi, tahminimce ekran kalitesi olsun dış tasarım malzemesi olsun daha iyi olacağını düşünüyorum Xperia G'nin. Nexus 4'ü bilemem tabi ama kalite olarak kesinlikle bir Sony değil benim gözümde.
bazı bilgilere bakarsak fiyatı 199$ olacakmış. sizce bu fiyat nasıl? :)
Bu telefon için çok iyi bir fiyat
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Telefon eğer 850 tl'den çıkarsa kendi segmentinde f/p ürünü olur nihayetinde 1.4 ghz hızında 4 çekirdekli bir işlemciye sahip Adreno 305 gibi de iyi bir gpu'ya sahip böyle güncel bir model varken sadece gpu'su bir üst model diye kim SP'ye 950-1000 tl verir tartışma konusu tabi, tahminimce ekran kalitesi olsun dış tasarım malzemesi olsun daha iyi olacağını düşünüyorum Xperia G'nin. Nexus 4'ü bilemem tabi ama kalite olarak kesinlikle bir Sony değil benim gözümde.
Bu telefon için çok iyi bir fiyat
Eh bukadar soyledin bide bu cihazin SPden ve Nexus4den daha iyi oldugunuda soyleseydin..birakin artik şu cekirdek sayisini..2cekirdekli cihazlarin bircokunun 4cekirdekli cihazlardan daha iyi oldugunuda bilseydin keşke..SP ve Nexus fani degilim ama şu cihazin SP VE NEXUSdan iyi olmadigi kesin gozukuyo.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Herkesin kendi kişisel tercihi vardir
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Xperia Sp'ye Benzer Özellikler ;) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: orxan_92
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Eh bukadar soyledin bide bu cihazin SPden ve Nexus4den daha iyi oldugunuda soyleseydin..birakin artik şu cekirdek sayisini..2cekirdekli cihazlarin bircokunun 4cekirdekli cihazlardan daha iyi oldugunuda bilseydin keşke..SP ve Nexus fani degilim ama şu cihazin SP VE NEXUSdan iyi olmadigi kesin gozukuyo.
Merak etme ben gayet iyi biliyorum neyin ne olduğunu da SP'yi o kadar gözünde büyütme alt tarafı tek görünen artısı Adreno 320 gpu'su o kadar telefon çıksın belli olsun ondan sonra SP'den iyi olduğunu ya da iyi olmadığını söylersin ;)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Xperia SP GPU'dan kazanıyor.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Snapdragon 400le Snapdragon S4 arasindaki farkidami gorunen tek artisi?? ;) ee zaten telefon alan kişi 305 degilde adreno 320ve330 olmasina bakiyor kardeş ben spni gozumde buyutmuyorum ama sen xperia G cikmamiş bayaaabiii gozunde buyutmuşsun zaten ;)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Snapdragon 400le Snapdragon S4 arasindaki farkidami gorunen tek artisi?? ;) ee zaten telefon alan kişi 305 degilde adreno 320ve330 olmasina bakiyor kardeş ben spni gozumde buyutmuyorum ama sen xperia G cikmamiş bayaaabiii gozunde buyutmuşsun zaten ;)
Çıkmamış telefonu niye bu kadar sorun ettin bilmiyorum neyse kolay gelsin SP'in ile.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Xperia G ciksin ozaman Spmi satip G alicam :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Cihaz daha çıkmadan tartışmayın beyler. Çıksın görelim de, o zaman konuşuruz.
 
Invoke

Invoke

Üye
Oyun konusunda 305 ile 320 arasında bayağı fark var. Bu cihaz SP'nin yerine gelmez. Ben de SP olsa satıp bunu almam ki sanırım o laf ciddi değildi. Neyse, şöyle de bir şey var bir tek bu cihaz olmaz SP'nin yerine gelen de olacaktır. Adreno 320lü olan orta seviye bir cihaz, bir de onu görmek lazım.

Zaten 4.8" 4 çekirdek, 720p ekran, artırabilir hafıza, Adreno 305 GPU. Daha çok Moto G'ye rakip çıkmış gibi duruyor ve Compact gibi ucuz fiyattan gelirse başarılı da olur.
 
orxan_92

orxan_92

Üye
Oyun konusunda 305 ile 320 arasında bayağı fark var. Bu cihaz SP'nin yerine gelmez. Ben de SP olsa satıp bunu almam ki sanırım o laf ciddi değildi. Neyse, şöyle de bir şey var bir tek bu cihaz olmaz SP'nin yerine gelen de olacaktır. Adreno 320lü olan orta seviye bir cihaz, bir de onu görmek lazım.

Zaten 4.8" 4 çekirdek, 720p ekran, artırabilir hafıza, Adreno 305 GPU. Daha çok Moto G'ye rakip çıkmış gibi duruyor ve Compact gibi ucuz fiyattan gelirse başarılı da olur.
Bende onu diyorum zaten
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
MWC'yi iple çekmekteyim
Oyun konusunda 305 ile 320 arasında bayağı fark var. Bu cihaz SP'nin yerine gelmez. Ben de SP olsa satıp bunu almam ki sanırım o laf ciddi değildi. Neyse, şöyle de bir şey var bir tek bu cihaz olmaz SP'nin yerine gelen de olacaktır. Adreno 320lü olan orta seviye bir cihaz, bir de onu görmek lazım.

Zaten 4.8" 4 çekirdek, 720p ekran, artırabilir hafıza, Adreno 305 GPU. Daha çok Moto G'ye rakip çıkmış gibi duruyor ve Compact gibi ucuz fiyattan gelirse başarılı da olur.
Zaten telefon Xperia L'nin yerine gelcek bir model olsa da ekran kalitesini Sony bir kademe daha ileri taşırsa en azından benim için daha alınabilir olur oyundan daha çok önem veriyorum ekran kalitesine neticede 305 de kötü bir gpu değil şuan için, SP'nin yerine gelcek olan model de sızmadığı sürece bu gidişle MWC etkinliğinde görücez. Onu da merak etmiyor değilim.
 
Invoke

Invoke

Üye
MWC'yi iple çekmekteyim

Zaten telefon Xperia L'nin yerine gelcek bir model olsa da ekran kalitesini Sony bir kademe daha ileri taşırsa en azından benim için daha alınabilir olur oyundan daha çok önem veriyorum ekran kalitesine neticede 305 de kötü bir gpu değil şuan için, SP'nin yerine gelcek olan model de sızmadığı sürece bu gidişle MWC etkinliğinde görücez. Onu da merak etmiyor değilim.

L de düşük kalıyor buna göre. Aynen MWC olsa da görsek benim de telefonum yok. :D
 


Üst Alt