Haber Sony Xperia G Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Aslında kullanıyordum da kardeşime verdim.Yoksa işimi görüyordu. Yeni batarya almıştım, 4.4.2 yüklemiştim çok güzel akıyordu... :pro:
Olsun artık yeni model almak iyidir, bu vesileyle alırsın gelsin MWC :D
 
Invoke

Invoke

Üye
T2 de güzel cihazmış, Adreno 305, 1GB Ram, 4Çekirdek>Orta seviye bir cihaz, 6" ekran. Büyük ekran isteyenlere, demin bir videoda gördüm de hoş duruyor.
 
fatihcvk

fatihcvk

Üye
Adreno 305 , 720p cozunurluge yetmiyecektr ...
 
alaStar

alaStar

Üye
O kadar övmüşsünüz tasarımı ama bu telefon sizce de lg optimus g ye benzemiyor mu ?
 
Invoke

Invoke

Üye
:ah
 


Üst Alt