Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
xap ile ne işin var? Mağazadan yükle.
İlla virüs mü olması gerek?Mağazadan indirdiğin programlar dahi senin herşeyini eline geçiriyor bir nevi virüstür bu zaten sadece iyimser olarak kullanılıyor.Bir kaç tane program yayınlandı zararlı diye.İsteyen programcı istediği bilgiyi alabilir bizden illa virüse gerek yok
 


dakamon

dakamon

Üye
iyi madem öyle olsun bakalım :)
 
HeroMR

HeroMR

Üye
xap ile ne işin var? Mağazadan yükle.

Dostum sen official olarak android uygulamalarının yüklenebileceğini mi sanıyorsun? Telif hakları? Uygulamayı yapan izin verecek mi wp için yayınlanmasına? Tabi ki bu unofficial olacağından markette göremeyeceksin bu uygulamaları. Farklı bir yerden yükleyeceksin bunun da xap yüklemekten bir farkı yok.Ayrıca kodlama yapıları çok farklı aynı fonksiyonlarda kullanılamaz. Mesela bir araç ekledin sen onu androiddeki gibi kullanamazsın uygulamayı açar içine bakarsın ama işlevlerinden yaralanamazsın. Whatsapp facebook filan bildirimler gelmez vs. Ancak oyunlarda işine yarar bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll
dakamon

dakamon

Üye
Ey heromr bir kere konudan uzaklaşma. Şu an söylediklerinle kendi kendimizi bitiriyoruz anlayabiliyormusun. Neyin üzerine bu konuşma oldu twitter daki Bi twit yüzünden az çok anladığım kadarıyla da androidtten uygulamaların daha kolay sisteme sokulabileceği gibi bir şeydi şimdi de diyorsun ki yapıları farklı işlevini yerine getiremez. Benim yazdıklarıma da bakarsanız hep dedim izinler arttırıldığı için uygulama yapımcılarının ilgisini çeker ve androidte olan bizde olmayan kullanışlı programlarının yapımcısı gelip aynı programı bizim sisteme uygun olarak yapabilir dedim. Siz hala yok olmasın yok gelmesin istemiyoruz stabilliği bozar. Yahu nerden biliyorsunuz da konuşuyorsunuz. Bine geldi stabilliği mi bozdu twitter geldi stabilliği mi bozdu. Tekrar diyorum inşallah 200binde kaşır uygulamalar böyle devam eder. İstediğiniz de olur. Günümüz de neredeyse bir suru çeşit uygulama var. Zaten şu an bizim sisteme yapılacak her uygulama android ios takilerin kopyası gibi. Şimdi buna da itiraz edeceksiniz etmeyin boşuna çünkü sen ios ve androidten sonra çıkan bir işletim sistemisin. Yapılacak bütün uygulamaların yüzde 70 i ios ve androidteki uygulamalardan esinlenip yapılıyor. Özgün uygulamaları hala daha çok ios a çıkmakta bunu kimse inkar edemez sonra androide sonra da belki bize çıkıyor.
 
Serhan

Serhan

Üye
8.1 ile Android gibi unlock yapmadan xap yükleyebiliriz inşallah :( Dosyalarım diye klasör olur xap ın üzerine tıklarız yüklenir oyun. Unlock yapmadan
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Ey heromr bir kere konudan uzaklaşma. Şu an söylediklerinle kendi kendimizi bitiriyoruz anlayabiliyormusun. Neyin üzerine bu konuşma oldu twitter daki Bi twit yüzünden az çok anladığım kadarıyla da androidtten uygulamaların daha kolay sisteme sokulabileceği gibi bir şeydi şimdi de diyorsun ki yapıları farklı işlevini yerine getiremez. Benim yazdıklarıma da bakarsanız hep dedim izinler arttırıldığı için uygulama yapımcılarının ilgisini çeker ve androidte olan bizde olmayan kullanışlı programlarının yapımcısı gelip aynı programı bizim sisteme uygun olarak yapabilir dedim. Siz hala yok olmasın yok gelmesin istemiyoruz stabilliği bozar. Yahu nerden biliyorsunuz da konuşuyorsunuz. Bine geldi stabilliği mi bozdu twitter geldi stabilliği mi bozdu. Tekrar diyorum inşallah 200binde kaşır uygulamalar böyle devam eder. İstediğiniz de olur. Günümüz de neredeyse bir suru çeşit uygulama var. Zaten şu an bizim sisteme yapılacak her uygulama android ios takilerin kopyası gibi. Şimdi buna da itiraz edeceksiniz etmeyin boşuna çünkü sen ios ve androidten sonra çıkan bir işletim sistemisin. Yapılacak bütün uygulamaların yüzde 70 i ios ve androidteki uygulamalardan esinlenip yapılıyor. Özgün uygulamaları hala daha çok ios a çıkmakta bunu kimse inkar edemez sonra androide sonra da belki bize çıkıyor.

Olay çıkaran sensin ayrıca ben stabiliteliği bozar diye bir şey demedim. Tamamen düzgün çalıştırması için microsoftun bunu official olarak yapması lazım bu da imkansız sayılır.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
@dakamon @HeroMR
Arkadaşlar konu dışı tartışmaya ve karşılıklı laf yetiştirme olayına girmeyelim lütfen.

İyi forumlar.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
İnternet Explorer dan dosya upload etme sorunu 8.1 güncellemesi ile duzeltilmiş
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
parola kaydetme özelliği
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan ve kursat99
ON9

ON9

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve kaygisiz43
dakamon

dakamon

Üye
zaten şu anda parola kaydetme özelliği olmasa da bir kez girip çıktıktan sonra hiç şifre istemiyor zatennn. mantığı anlamadım..
Bir kez gir çık ardından ayarldan uygulamalra geç oradan internet explorer ayarlarına geç ve geçmisi sil de bakalım yine hatırlayacakmı şifreni? :D
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Bir kez gir çık ardından ayarldan uygulamalra geç oradan internet explorer ayarlarına geç ve geçmisi sil de bakalım yine hatırlayacakmı şifreni? :D
bu özellik gelse bile o yaptığın yöntemlede hatırlamaması gerekiyor :)
 
ON9

ON9

Üye
Bir kez gir çık ardından ayarldan uygulamalra geç oradan internet explorer ayarlarına geç ve geçmisi sil de bakalım yine hatırlayacakmı şifreni? :D
valla 14-15 ayda ya 3 ya da 4 kere geçmişi sildim. o yuaden problem yaşamıyorum. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
dakamon

dakamon

Üye
valla 14-15 ayda ya 3 ya da 4 kere geçmişi sildim. o yuaden problem yaşamıyorum. :D
Valla bizim 32 gb dahili hafızamız olmadığı için bizim için yararlı olacaktır :) çünkü zırt pırt yer açılsın diye geçmişi sildiğimiz oluyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9 ve Dexter Morgan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
zaten şu anda parola kaydetme özelliği olmasa da bir kez girip çıktıktan sonra hiç şifre istemiyor zatennn. mantığı anlamadım..
zaten olay da burada önemli hale geliyor. Şifreni kaydetmesini istemeyeceğin sitelere giriş de yapabilirsin. Her girdiğinde şifre sormasını istersen şu anda bir çözüm yok.
 
ON9

ON9

Üye
zaten olay da burada önemli hale geliyor. Şifreni kaydetmesini istemeyeceğin sitelere giriş de yapabilirsin. Her girdiğinde şifre sormasını istersen şu anda bir çözüm yok.
Aman girenler düşünsün. Benim girdiğim Bi bura bir de Facebook. :sirit:
 
PureFood

PureFood

Üye
İnşallah hacklenmez sistem tek isteğim o. Bu yüzdem Microsoft'un her yeniliğine kapım açık.
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
klavye

mağaza da otomatik uygulama güncelleme seçeneği
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve Serhan
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
arkadaşlar sistem hayata geçip incelenmeden birşey diyemeyiz aslında güncelleme gelsin cihazları bir kurcalayalım eksikler giderilir
 


Üst Alt