Ey heromr bir kere konudan uzaklaşma. Şu an söylediklerinle kendi kendimizi bitiriyoruz anlayabiliyormusun. Neyin üzerine bu konuşma oldu twitter daki Bi twit yüzünden az çok anladığım kadarıyla da androidtten uygulamaların daha kolay sisteme sokulabileceği gibi bir şeydi şimdi de diyorsun ki yapıları farklı işlevini yerine getiremez. Benim yazdıklarıma da bakarsanız hep dedim izinler arttırıldığı için uygulama yapımcılarının ilgisini çeker ve androidte olan bizde olmayan kullanışlı programlarının yapımcısı gelip aynı programı bizim sisteme uygun olarak yapabilir dedim. Siz hala yok olmasın yok gelmesin istemiyoruz stabilliği bozar. Yahu nerden biliyorsunuz da konuşuyorsunuz. Bine geldi stabilliği mi bozdu twitter geldi stabilliği mi bozdu. Tekrar diyorum inşallah 200binde kaşır uygulamalar böyle devam eder. İstediğiniz de olur. Günümüz de neredeyse bir suru çeşit uygulama var. Zaten şu an bizim sisteme yapılacak her uygulama android ios takilerin kopyası gibi. Şimdi buna da itiraz edeceksiniz etmeyin boşuna çünkü sen ios ve androidten sonra çıkan bir işletim sistemisin. Yapılacak bütün uygulamaların yüzde 70 i ios ve androidteki uygulamalardan esinlenip yapılıyor. Özgün uygulamaları hala daha çok ios a çıkmakta bunu kimse inkar edemez sonra androide sonra da belki bize çıkıyor.