Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
ORada kapasitif tuş değilde tuşlar ekranda gib gördüm ben
 


fraps34

Üye
o hackli l920 dir ona bakarsan 3. kolon da yok 920de sadece Windows logosuna mı takıldın :D
Haklısın arkadaşım , hack yapınca alttaki led lamba sayısı artıyor.
 

fraps34

Üye
orda led lamba sayısının arttığını nerden çıkarıyosun
Tamam sen wp8 güncellemesiyle veya hack yapılınca L920 de istediğin ışığı bağımsız yakabileceğini düşün. Ben artık bununla ilgili yazmıyorum anlayan anladı zaten.
 
csH

csH

Üye
Tamam sen wp8 güncellemesiyle veya hack yapılınca L920 de istediğin ışığı bağımsız yakabileceğini düşün. Ben artık bununla ilgili yazmıyorum anlayan anladı zaten.
 
Son düzenleme:
suyunsesi

suyunsesi

Üye
hakikaten tek led mi var yaa, hayaller suya düştü. :S
 
HeroMR

HeroMR

Üye
:polis: Lütfen kendi aramızda kavga etmeyelim. Bu kadar şeyin arasında kendi aramızda da kavga edersek bir yere gelemeyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61 ve csH
csH

csH

Üye
:polis: Lütfen kendi aramızda kavga etmeyelim. Bu kadar şeyin arasında kendi aramızda da kavga edersek bir yere gelemeyiz.
kavga değil de biz hep bunu konuşuyorduk Windows tuşu bildirim ışığı gibi olsa falan diye hatırlayanlar hatırlar benim aklıma o geldi ve hackle de yapılabilir diye düşündüm yani olmayacak bişey değil bu sisteme neler yaparlar bi hacklense neyse ama tek led şeklindeyse tüm cihazlarda o zaman yapılmaz bunu bilmiyordum. tarzı biraz değişikmiş baktım 47ymiş babam yaşında onunla tartışmam yani neyse işte :locked:
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
arkadaşlar o kadar sorun yapmayın açıp bakmadım ben ancak 925de orta tuş ayrı yandığı için bunlarda da öyle olur diye düşünmüştüm fikri ortaya atan bendim daha önce düşünen varsa bilemem tabiki kusura bakmayın o açıdan 925 te sadece orta tuş yanıyorsa bizde de tüm tuşlar yanar bunu hackle yapılabilir yani sadece tek orta kısmın yanmasıda yeterli olmuya bilir yani o kadar sorun olmaz bence tüm tuşlarında yanması
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
Arkadaşlar benim ekranda piksel yanması olmuş ekranında altındaki mesajlardaki o gönder tuşu olan yuvarlaklar ekrana kazınmış garantiye versem değişim yaparlar mı ekranı

sorunu anlamadım dostum ne demek istedin :)
 
braayn

braayn

Üye
büyük parti 27'şubatmı ? Yoksa 24 şubattamıydı ?
 
dakamon

dakamon

Üye
Bizim için build etkinliği diyebiliriz. Tam olarak wp8.1 tanıtımı en genel haliyle o zaman yapıalcağına inanıyorum.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bizim için build etkinliği diyebiliriz. Tam olarak wp8.1 tanıtımı en genel haliyle o zaman yapıalcağına inanıyorum.

Evet esas tanıtımın Build etkinliğinde yapılacağı söyleniyor ama 24 Şubat'ta da önemli gelişmeler olabilir :tebessüm:
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
1020 kullanan arkadaşlar bugün aldığımız 16 mb lık güncelleme ne idi bilgisi olan varmı ben güncelledim ancak ne güncellendi çözemedim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Abi Nokia diğer cihazların fişini çekti mi ? 1520,1020ye hep ufak fw güncellemesi geliyor bize gelmiyor..
fiş meselesi değil kardeşim. Hata düzeltme güncellemesi yayınlandı. Gerçi benim 1520'ye de henüz gelmedi güncelleme.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Kamera güncellemesiydi.
cevap için teşekkür kardeşim belki çok soru soruyoruz ama geçen farkettim 1020 de cihaz hakkında model 909 olarak görünüyor türkcelden alınma normal sürümlerde de 909 mu yoksa turkcele hasmı merak ettim.
 


Üst Alt