Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Bay H

Bay H

Üye
1520v 3 kutucukla gelecek buna rağmen bizlere vermezlerse 8.1 güncellemesinde, Nokia gözümden düşer.
1520 v için net bir şey söylemek zor çünkü 4.3" dendikten sonra bir kaç yerde 5" olabileceği yazıldı bundan dolayı 1520v lansmanı yapılana kadar onu baz almamanızı tavsiye ederim.
 


dakamon

dakamon

Üye
4.3 4.5 a çıktı en son yapılan sızıntı haberlerde :) birde 9xx libir model 5inç ve full hd gelecek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
man20

man20

Üye
yahu sizin işiniz gücünüz yok mu? Hep aynı kişiler yorum yapıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, Aybin.Kilic, kaygisiz43 ve 1 kişi daha
dakamon

dakamon

Üye
yahu sizin işiniz gücünüz yok mu? Hep aynı kişiler yorum yapıyor :)
Vallaha sömestır tatilindeyiz :D yazıyoruz çalışanlarda telefonlardan gün içinde yazıyor akşamda bilgisayarlardan :D Şu wp kullananlar günde en az 2 3 defa şu forumu açıp yeni ne var diye bakıyordur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
kursat99

kursat99

Üye
Vallaha sömestır tatilindeyiz :D yazıyoruz çalışanlarda telefonlardan gün içinde yazıyor akşamda bilgisayarlardan :D Şu wp kullananlar günde en az 2 3 defa şu forumu açıp yeni ne var diye bakıyordur :D
2 - 3 mü? :) Ben 20 - 30 dan aşağı düşmüyorum her gün.
 
  • Beğen
Tepkiler: drangela61 ve Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Ya minimu diyorum oda pek ilgili olmayanlar :) bizler tabiki minimum 30 40 :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve kursat99
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
yahu sizin işiniz gücünüz yok mu? Hep aynı kişiler yorum yapıyor :)
İşimiz , gücümüz yok. Hatta can sıkıntısından neye saracağımızı bilmez haldeyiz. maxicepi açıp konulara dalıp yorumlar atmaktayız!!! Dermişiz.
Şakayı bir kenara bırakırsak : Güncelleme mesajları her yerde ilgili ve alakayı üzerine çeker.Hele ki tamamen kapalı bir işletim sistemi olan wp8 söz konusu olunca wp8 mağdurları ve kullanıcıları olarak şu gelsin, bu gelsin diye hayallere kapılıyoruz.
Eylem merkezi ise en başından beri gelsin dediğimiz bir konu. :)
 
Bay H

Bay H

Üye
Windows Phone 8.1 ile diğer platformlarda bulunan swype klavye desteği gelebileceği belirtiliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve kursat99
kursat99

kursat99

Üye
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

:tebessüm:
 

Ekli dosyalar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dakamon

dakamon

Üye
eski tasarımlardan bildirim merkezi ve hızlı ayar sayfasının ayarlar görünümü. Son hali bundan çok daha güzel olmuş:tebessüm:
Son halimi bu şimdi?Neyse sormadım sayın :) son halinden daha güzel demişsiniz ya son hali hangisi :) bildirim ayarlarının son halini görmedik ki biz hiç?
 
Serhan

Serhan

Üye
1520 Deki 3 kolon desteği gelirmi ???
 
PureFood

PureFood

Üye
eski tasarımlardan bildirim merkezi ve hızlı ayar sayfasının ayarlar görünümü. Son hali bundan çok daha güzel olmuş:tebessüm:

Burada sanki üçüncü parti bir uygulama gibi, ama geçen gün çıkan daha yenilikçi.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Ben asıl SD Karta uygulama kurma istiyorum! Diğer bildirim merkezi filan da önemli ama en önemlisi bu!
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve Serhan
man20

man20

Üye
Normal söyleyebilirdin atarlı ergen. Neyse konuyu kapatalım
atarlı ergen ha oda güzelmiş. Benim sinir olduğum taraf bu soruyu daha öncede sormuştun ve bu konu altında konuşulmuştuda. bu yüzden de bu soruyu tekrar sorman beni çok şaşırttı ve atarlandırdı koca adam :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Serhan
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
:polis:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Serhan


Üst Alt