Öneri Microsoft Pazarlama Strateji Önerisi / Windows Phone 8.1

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft Pazarlama Strateji Önerisi / Windows Phone 8.1
Microsoft Windows 8 ve Windows Phone 8 işletim sistemleri ile popülerliğini arttırmaya devam ediyor. Müthiş bir hız yakaladı ancak hala Android ve IOS işletim sistemlerinin gerisinde. Peki tüm dünyada en çok kullanılan, tercih edilen,IOS ve Android kullanıcılarının bile hala muhtaç olduğu işletim sistemini; Windows Phone ile beraber pazarlayarak kazanmasın ?

Hali hazırda pek çok Windows kullanıcı var. Pc için ayrı Akıllı telefon için ayrı satış yapmak yerine "WINDOWS PHONE 8 ALANLARA, KUTU İÇİNDE WINDOWS 8 ÜRÜN ANAHTARI HEDIYESI ILE" TUM MUSTERILERI LISANSLI YAPABILIR VE MICROSOFT U COK DAHA POPULER YAPIP, DAHA FAZLA MUSTERI CEKEBILIR DEGIL MI ? BIR KERE DE OLSA YAPIN BI GUZELLIK :))))
 


capkino06

Üye
ohoo konuya :D hemde büyük harflerle yazılmış :D :sirit::sirit::sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Üsteğmenim yakaladı onbaşıyı tez olarak düşün komutan :D
 

capkino06

Üye
Üsteğmenim yakaladı onbaşıyı tez olarak düşün komutan :D
askere henüz gitmedim yakında gidecem üsteğmen onbaşına napar onu bilemem :D ama forum büyük harflerle mesaj yazmak yasak saygısızlık olarak ifade ediliyormuş bilmiyorsan bilgin olsun :) birde konu biraz amaçsız gibi bir haber yada bilgi yada tanıtım olmadığı için kilitlenebilir iyi forumlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
pirenuri

pirenuri

Üye
Buralarda bi binbaşı var o poz vermeden olur mu ? :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve mesutmaxi
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Yapsınlar işte bi güzellik :D Herkes Pc de Windows kullanıyor. Windows 8 de ilgi çekmeye başladı. Lisanssız kaçak kullanım herkes biliyor yaygın. Windows Phone alınıyor ve kaçak sürüm olayı yok. Windows Phone almak için güzel bir sebep daha sunuyoruz üstelik Pc müşterileri lisanslanır ve tam entegrasyon ile populeritesi artar ;)Daha konu açmada yeniyim :) Saygısılık olduysa affola yoksa öyle bi amaç yok.. Konu amaçsız demeyelim. Başlıkta dikkat öekmek zaten başlı başına amaç. Böyle olsa ve böyle düşünen bir kitle olsa yapılabilir belki :) Konu sadece amaç olsa Maxicepte Tim Cook I Phone 5c için ne demiş ? Hani kime ne ? Ama var işte ben gibi Mxicep haberlerini yeker teker okuyan ilgi gösteren. Keyif diliyorum
 
ON9

ON9

Üye
askere henüz gitmedim yakında gidecem üsteğmen onbaşına napar onu bilemem :D ama forum büyük harflerle mesaj yazmak yasak saygısızlık olarak ifade ediliyormuş bilmiyorsan bilgin olsun :) birde konu biraz amaçsız gibi bir haber yada bilgi yada tanıtım olmadığı için kilitlenebilir iyi forumlar :)
forumlarda wphone gibi kapalı kaynak koduna sahip sanırım. Bırakın bu boş kuralları. Biraz Özgürlük verin insanlara. Kaba konuşacağı varsa konuşur zaten ve adminler gereğini yapar. Ama hemen her konuda bu muhabbeti görmekten sıkıldım valla. Yok gereksiz smşley kullanma, vay efendim sırıtma, bilmem şunu yapmak yasak kodeste miyiz abiler lütfen bırakalım böyle boş muhabbetleri
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi

capkino06

Üye
Yapsınlar işte bi güzellik :D Herkes Pc de Windows kullanıyor. Windows 8 de ilgi çekmeye başladı. Lisanssız kaçak kullanım herkes biliyor yaygın. Windows Phone alınıyor ve kaçak sürüm olayı yok. Windows Phone almak için güzel bir sebep daha sunuyoruz üstelik Pc müşterileri lisanslanır ve tam entegrasyon ile populeritesi artar ;)Daha konu açmada yeniyim :) Saygısılık olduysa affola yoksa öyle bi amaç yok.. Konu amaçsız demeyelim. Başlıkta dikkat öekmek zaten başlı başına amaç. Böyle olsa ve böyle düşünen bir kitle olsa yapılabilir belki :) Konu sadece amaç olsa Maxicepte Tim Cook I Phone 5c için ne demiş ? Hani kime ne ? Ama var işte ben gibi Mxicep haberlerini yeker teker okuyan ilgi gösteren. Keyif diliyorum
bende her sayfayı her yorumu tek tek okuyorum facebook neyse maxicep forumuda o benim için :) bizim düşüncelerimizi yapsalar zaten şu anda microsoft wp8.1i vermiş 1. liğe oynuyordu :) ios android talan olduydu yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Mayısı bekleyeceğiz anlaşılan son habere göre :) Bir an önce gelsin 8.1 güncellemesi. Android IOS kullanıcıları bile eli mahkum Windows lu Pc ye bağlanıyor depoluyor düzenliyor. Microsoft neden hala havasını atıp esip geçmiyor anlamıyorum :)
 

capkino06

Üye
forumlarda wphone gibi kapalı kaynak koduna sahip sanırım. Bırakın bu boş kuralları. Biraz Özgürlük verin insanlara. Kaba konuşacağı varsa konuşur zaten ve adminler gereğini yapar. Ama hemen her konuda bu muhabbeti görmekten sıkıldım valla. Yok gereksiz smşley kullanma, vay efendim sırıtma, bilmem şunu yapmak yasak kodeste miyiz abiler lütfen bırakalım böyle boş muhabbetleri
ben uyardım forum kuralıymış bende bilmiyordum. moderatörler birisi söyledi hatta dünyadaki çoğu forumlarda belirtilen kalıplaşmış bu kural dedi. konunun kapanıp kapanmayacağına zaten moderetörler karar veriyor. ben sadece kilitlenebilir dedim. kilitlenmeyedebilir. beni bağlamaz orası ama en azından büyük harflerle forumda mesaj yazmaması gerektiğini öğrendi en azından.
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Teğmen ON9 BRAVOO ;)Arkadaşlar tamam :) Konua dönelimBen başlığı bu sandım :D :
Microsoft Pazarlama Strateji Önerisi / Windows Phone 8.1 Büyük harf olayında :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Çok mantıklı
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
mesutvision

mesutvision

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Goodjober Yüzbaşım ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
ON9

ON9

Üye
ben uyardım forum kuralıymış bende bilmiyordum. moderatörler birisi söyledi hatta dünyadaki çoğu forumlarda belirtilen kalıplaşmış bu kural dedi. konunun kapanıp kapanmayacağına zaten moderetörler karar veriyor. ben sadece kilitlenebilir dedim. kilitlenmeyedebilir. beni bağlamaz orası ama en azından büyük harflerle forumda mesaj yazmaması gerektiğini öğrendi en azından.
Neyse konuyu hiç etmeyelim. Okuyalım onbaşıyı :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
:sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: mesutmaxi
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Konu için teşekkürler.
Ancak öneriyi foruma değil de Microsoft'a iletmeniz gerekiyor sanırım.
Microsoft'a iletirseniz eminim olumlu yada olumsuz geri dönüş yapacaklardır.

Bu arada konu ve mesajlarda büyük harf kullanmamaya dikkat edelim olur mu?

İyi forumlar.

:locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt