arkaşlar bu işlemi nasıl yapıyoruz. Bilgisi olan varsa yardım etsin. Umarım bir yolu vardır. Sinirim bozuldu iyice. Android ten geçiş yaptım o yüzden zorluk çekiyorum.
Evet telefonunuza tanımladığınız Microsoft hesabınıza aktarılır hepsi.
Hesap güvenliğini aktif et ve bilgilerini güncelle bu sayede hesabınıza sizin dışınızda kolay kolay kimse ulaşamaz.
ama haklısınız da hadi bir sonraki telefon lumia olmazsa. Gerçi çok sevdim herşeyini ama Bi ihtimal sonuçta. Sim karta kopylamak yada kaydetmek kesinlikle çok daha pratik bişey. Androidde de Google hesabına otomatik senkronize ediyor ama ayrıca sim karta da kayıt yapılabiliyor. İnşallah Bi yolu bulunur.
sıkıntılı bir durum. 3310 mu alsam acabaArkadaşım Androidde google hesabına kayıt yaptıysan rehberini, sorun yok. Tek yapman gereken Lumia cihazını Android hesabında kayıt ettiğin hesabı tanımlamak, rehberin otomatik olarak geliyor Lumia telefonuna, tüm mobil platformlar SIM yerine BULUT depolama olayına doğru kaymaya başladı ...
İşin özeti şu arkadaşım. Gerek google gerekse Microsoft tüm rehberini bulutta yedeklemeyi öngörüyor. Diyorsun ki numaralarım kimse tarafından çalınmasın, buluta yedeklemeyeyim, emin ol androitte olduğun sürece numaraların zaten çoktaaan alındı. CIA uygulaması buna bir örnek. Gizliliğin ve güvenliğin ön plana çıktığı bu günlerde emin ol Microsoft daha güvenli bu konuda (Şimdilik). Ayrıca piyasada bir sürü numara avcısı varken, günde bilinmedik bir sürü firmadan sms reklamları gelirken (Acaba bu numaraları nereden alıyorlar ?) numara gizlemenin bir anlamı kalmadı artık. İnternete bağlıysa telefonun bundan kaçış yok maalesef. Bu nedenle rahat ol, rehberini at buluta ve keyfini çıkar. Yarın bir gün ister Androide geç, ister başka bir platforma sadece hesabını tanımla ve rehberini kullanmaya başla ...
bilgi için teşekkür ederim. Sistemlerin ve telefonların ısrarla özel bilgilerimizi (resim,rehber vs.) hesaplara aktarmamızı istemesi iç gıcıklayıcı geliyor insana. Yoksa ben mi biraz paranoyak davranıyorum.tabi düşününce pek hoş bir durum değil ancak artık günümüzde bu kaçınılmaz. hangi firma olursa olsun kişisel verilerimizin güvenliğinden şüphe etmememiz gerektiği vs vs ile korunduklarını, kimseyle paylaşmadıklarını filan söylerler. microsoft'a göre google paylaşıyor, sahtekar vs. başkalarına göre microsoft da bazı verileri kullanıyor falan filan. yani adam kullanmam der, gün gelir sözleşmede ufak bi değişiklik yapar ve okumadan onaylarız, hopp istediği gibi kullanır vs vs. el mahkum güvenmekten başka çaremiz yoksıkıntılı bir durum. 3310 mu alsam acababilgi için teşekkür ederim. Sistemlerin ve telefonların ısrarla özel bilgilerimizi (resim,rehber vs.) hesaplara aktarmamızı istemesi iç gıcıklayıcı geliyor insana. Yoksa ben mi biraz paranoyak davranıyorum.
bizim yapacağımız en önemli şey, hesaplarımızı güçlü bir parolayla korumak!sen microsoft'a ya da google'a güven (google'dan şüpheliyim ben ama
) ama şu bir gerçek ki 3. parti yazılımları telefonuna yüklerken onlara güvenme. basit bir el feneri uygulaması rehberini, fotoğrafları vs okumak için izin istiyorsa (üstüne de veri aktarımı) işte bunda şüphe duy!gerçekten çok fazla eksik var. Dosya yöneticisini olmaması,rehber meselesi,harici biyerden uygulama yükleyememek. Bunlar beni soğutmaya başladı gerçekten. Ve bunlarla ilgili bir çalışmada yok. Sanırım çok sürmez benim wp macerası.En büyük hatayı geçerken yapmışsın bireye özel işletim sistemi android bırakılıp windowsphone'a mı geçilir?Hangi özelliği için geldin diye merak ediyorum.Pişmanlık çekiyorum aldığım için.
cidden merak ediyorum telefon alırken araştırma yapmadınız hiç teknoloji çağındayız önce bir araştırma yaprak gerekirse telefonu deniyerek seçim yapmanızı öneririm bu hangi cihaz olursa olsun anroid ne açıdan ve nasıl kullandığınızı bilmiyorum ancak çok aradığınız bir kaç şeyi yazarsanız belki yardımcı olmaya çalışırımEn büyük hatayı geçerken yapmışsın bireye özel işletim sistemi android bırakılıp windowsphone'a mı geçilir?Hangi özelliği için geldin diye merak ediyorum.Pişmanlık çekiyorum aldığım için.
hafıza kartına atılarak yükleme yapılır o konuda bilginiz yok galiba onun dışında dediğiniz gibi tel baya hızlı güzel dosya yönetici bende isterim ancak ilerleyen zamanlar göreceğiz umarın onuda şuanlık benim istediğim bir çok uygulama var ancak biraz daha geliştirilse onlar süper olucak ciddendosya yöneticisi konusunda kimse savunma yapmasın gerçekten çok büyük bir kısıtlama. Bakalım ilerleyen günler neyi gösterecek. Şu bir gerçek ki telefon menüsüne ve hızına hasta oldum ben. Yani şu anda artı yönü daha fazla olduğu için kullanmaya devam edeceğim. Fakat hangi sistemde olursa olsun kısıtlama iyi bir durum değil. Gelelim dışardan uygulama yükleme sorununa farzet ki telefonda internet yok. O zaman ne olacak. Yani sonuçta bilgisayara indirip hafıza kartına atarak yükleme yapılmaması çok sıkıntılı bir durum
