Öneri lumia 820 sim karta numara kaydetmek

Sponsorlu Bağlantılar

nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
lumia 820 sim karta numara kaydetmek
arkaşlar bu işlemi nasıl yapıyoruz. Bilgisi olan varsa yardım etsin. Umarım bir yolu vardır. Sinirim bozuldu iyice. Android ten geçiş yaptım o yüzden zorluk çekiyorum.
 


csH

csH

Üye
arkaşlar bu işlemi nasıl yapıyoruz. Bilgisi olan varsa yardım etsin. Umarım bir yolu vardır. Sinirim bozuldu iyice. Android ten geçiş yaptım o yüzden zorluk çekiyorum.


bildiğim kadarıyla yok ama hafıza kartına yedekleme yapabilirsin bi de oturum açtığın Microsoft hesabına otomatik olarak ekleniyor numaraların(internet olduğu zaman) yani numaralarda kayıp söz konusu değil
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
Çok saçma birşey. Demek ki yarın birgun telefon değiştirsek al sana bir sürü zahmet. Evet hızlı bir sistem ama öyle büyük eksikleri var ki insanın hakikaten sinirini bozuyor.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Numaralar Microsoft hesabınızın kişiler bölümüne tanımlanır, telefonu değiştirseniz dahi kişileriniz olduğu gibi kalır.
 
MrtAltg

MrtAltg

Üye
yıllardan beri rehberim hotmail üzerindedir her cihaz değiştirmemde sıkıntısız bir şekilde rehberimi cihaza aktardım hiç yedek yapmadan tamamı çevrimiçi olarak
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
ama haklısınız da hadi bir sonraki telefon lumia olmazsa. Gerçi çok sevdim herşeyini ama Bi ihtimal sonuçta. Sim karta kopylamak yada kaydetmek kesinlikle çok daha pratik bişey. Androidde de Google hesabına otomatik senkronize ediyor ama ayrıca sim karta da kayıt yapılabiliyor. İnşallah Bi yolu bulunur.
 
MrtAltg

MrtAltg

Üye
fark etmiyor bir eski cihazım htc Mozart 7 idi daha oncesi samsung wave 2 hep Hotmail den kullandım daha eskisini sorarsanda wm 6 idi
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
yanliş anlattım sanırım telefon değil sistem değişirse ne olacak. Yani bir sonraki telefon android olursa.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hesabından dışarı aktarma veya androidin kullandığı rehber aktarma uygulaması ile kişilerini taşıyabilirsin
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
peki teşekkür ediyorum ilginiz için. Şimdilik yapacak birşey yok sanırım. Bir de son olarak ben sim kartta ki isimleri içe aktardım bunlar şimdi otomatik olarak hesabıma ekleniyor mu. Telefonda ms hesabı açık . Aslında ben hesaba numara yedeklemeyi sevmiyorum. Sonuçta hiç bilmediğimiz birileri bu numaralara ulaşabilir. Bu durumun zorunlu olmasını sevmedim.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:evet: Evet telefonunuza tanımladığınız Microsoft hesabınıza aktarılır hepsi. :no: Hesap güvenliğini aktif et ve bilgilerini güncelle bu sayede hesabınıza sizin dışınızda kolay kolay kimse ulaşamaz.

Hesabınızın güvenliği için şu konuya bir göz gezdirmenizi öneririm. :)
Tavsiye - Microsoft Doğrulayıcı Kullanımı - MaxiCep
 
serinaga

serinaga

Üye
ama haklısınız da hadi bir sonraki telefon lumia olmazsa. Gerçi çok sevdim herşeyini ama Bi ihtimal sonuçta. Sim karta kopylamak yada kaydetmek kesinlikle çok daha pratik bişey. Androidde de Google hesabına otomatik senkronize ediyor ama ayrıca sim karta da kayıt yapılabiliyor. İnşallah Bi yolu bulunur.

Arkadaşım Androidde google hesabına kayıt yaptıysan rehberini, sorun yok. Tek yapman gereken Lumia cihazını Android hesabında kayıt ettiğin hesabı tanımlamak, rehberin otomatik olarak geliyor Lumia telefonuna, tüm mobil platformlar SIM yerine BULUT depolama olayına doğru kaymaya başladı ...

İşin özeti şu arkadaşım. Gerek google gerekse Microsoft tüm rehberini bulutta yedeklemeyi öngörüyor. Diyorsun ki numaralarım kimse tarafından çalınmasın, buluta yedeklemeyeyim, emin ol androitte olduğun sürece numaraların zaten çoktaaan alındı. CIA uygulaması buna bir örnek. Gizliliğin ve güvenliğin ön plana çıktığı bu günlerde emin ol Microsoft daha güvenli bu konuda (Şimdilik). Ayrıca piyasada bir sürü numara avcısı varken, günde bilinmedik bir sürü firmadan sms reklamları gelirken (Acaba bu numaraları nereden alıyorlar ?) numara gizlemenin bir anlamı kalmadı artık. İnternete bağlıysa telefonun bundan kaçış yok maalesef. Bu nedenle rahat ol, rehberini at buluta ve keyfini çıkar. Yarın bir gün ister Androide geç, ister başka bir platforma sadece hesabını tanımla ve rehberini kullanmaya başla ...
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ceza87
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım Androidde google hesabına kayıt yaptıysan rehberini, sorun yok. Tek yapman gereken Lumia cihazını Android hesabında kayıt ettiğin hesabı tanımlamak, rehberin otomatik olarak geliyor Lumia telefonuna, tüm mobil platformlar SIM yerine BULUT depolama olayına doğru kaymaya başladı ...

İşin özeti şu arkadaşım. Gerek google gerekse Microsoft tüm rehberini bulutta yedeklemeyi öngörüyor. Diyorsun ki numaralarım kimse tarafından çalınmasın, buluta yedeklemeyeyim, emin ol androitte olduğun sürece numaraların zaten çoktaaan alındı. CIA uygulaması buna bir örnek. Gizliliğin ve güvenliğin ön plana çıktığı bu günlerde emin ol Microsoft daha güvenli bu konuda (Şimdilik). Ayrıca piyasada bir sürü numara avcısı varken, günde bilinmedik bir sürü firmadan sms reklamları gelirken (Acaba bu numaraları nereden alıyorlar ?) numara gizlemenin bir anlamı kalmadı artık. İnternete bağlıysa telefonun bundan kaçış yok maalesef. Bu nedenle rahat ol, rehberini at buluta ve keyfini çıkar. Yarın bir gün ister Androide geç, ister başka bir platforma sadece hesabını tanımla ve rehberini kullanmaya başla ...
sıkıntılı bir durum. 3310 mu alsam acaba :) bilgi için teşekkür ederim. Sistemlerin ve telefonların ısrarla özel bilgilerimizi (resim,rehber vs.) hesaplara aktarmamızı istemesi iç gıcıklayıcı geliyor insana. Yoksa ben mi biraz paranoyak davranıyorum.
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
sıkıntılı bir durum. 3310 mu alsam acaba :) bilgi için teşekkür ederim. Sistemlerin ve telefonların ısrarla özel bilgilerimizi (resim,rehber vs.) hesaplara aktarmamızı istemesi iç gıcıklayıcı geliyor insana. Yoksa ben mi biraz paranoyak davranıyorum.
tabi düşününce pek hoş bir durum değil ancak artık günümüzde bu kaçınılmaz. hangi firma olursa olsun kişisel verilerimizin güvenliğinden şüphe etmememiz gerektiği vs vs ile korunduklarını, kimseyle paylaşmadıklarını filan söylerler. microsoft'a göre google paylaşıyor, sahtekar vs. başkalarına göre microsoft da bazı verileri kullanıyor falan filan. yani adam kullanmam der, gün gelir sözleşmede ufak bi değişiklik yapar ve okumadan onaylarız, hopp istediği gibi kullanır vs vs. el mahkum güvenmekten başka çaremiz yok :Dbizim yapacağımız en önemli şey, hesaplarımızı güçlü bir parolayla korumak!sen microsoft'a ya da google'a güven (google'dan şüpheliyim ben ama :) ) ama şu bir gerçek ki 3. parti yazılımları telefonuna yüklerken onlara güvenme. basit bir el feneri uygulaması rehberini, fotoğrafları vs okumak için izin istiyorsa (üstüne de veri aktarımı) işte bunda şüphe duy!
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga ve nsren
serverfun912

serverfun912

Üye
En büyük hatayı geçerken yapmışsın bireye özel işletim sistemi android bırakılıp windowsphone'a mı geçilir?Hangi özelliği için geldin diye merak ediyorum.Pişmanlık çekiyorum aldığım için.
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
En büyük hatayı geçerken yapmışsın bireye özel işletim sistemi android bırakılıp windowsphone'a mı geçilir?Hangi özelliği için geldin diye merak ediyorum.Pişmanlık çekiyorum aldığım için.
gerçekten çok fazla eksik var. Dosya yöneticisini olmaması,rehber meselesi,harici biyerden uygulama yükleyememek. Bunlar beni soğutmaya başladı gerçekten. Ve bunlarla ilgili bir çalışmada yok. Sanırım çok sürmez benim wp macerası.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
ilk olarak mesela android bir sisteme geçsenizde bulut dışında seçitiginiz kişiyi farklı bir telefona bluetooth üzerinden aktara biliyorsunuz veya mesajlada aktara bildiniz onu geçtim skydrive mesela kayıtlı rehberi dışarı aktarak exel biçimde bir kayıt alıyorsunuz Google dın bulut sisteminde nasıl bilmiyorum ancak o da benzerdir diye düşünürek eğer oda aynıysa o dosyanın üzerinde oynama yaparak tekrar bulut sistemine aktara biliyorsunuz sorunsuz olarak yani bunun için bir çok yol var ve sizin bir kaç sorunuza gelirse dosya yönetici kesin olmamakla birlikte 8.1 de gelme ihtimali var harici bir yerden uygulama diyorsunuz mesela dışardan ne buldunuzda kuramadınız kullanmıyacagınız ama sadece isim olarak bazı şeyleri istemeyin ve beklemeyin bence
En büyük hatayı geçerken yapmışsın bireye özel işletim sistemi android bırakılıp windowsphone'a mı geçilir?Hangi özelliği için geldin diye merak ediyorum.Pişmanlık çekiyorum aldığım için.
cidden merak ediyorum telefon alırken araştırma yapmadınız hiç teknoloji çağındayız önce bir araştırma yaprak gerekirse telefonu deniyerek seçim yapmanızı öneririm bu hangi cihaz olursa olsun anroid ne açıdan ve nasıl kullandığınızı bilmiyorum ancak çok aradığınız bir kaç şeyi yazarsanız belki yardımcı olmaya çalışırım
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
dosya yöneticisi konusunda kimse savunma yapmasın gerçekten çok büyük bir kısıtlama. Bakalım ilerleyen günler neyi gösterecek. Şu bir gerçek ki telefon menüsüne ve hızına hasta oldum ben. Yani şu anda artı yönü daha fazla olduğu için kullanmaya devam edeceğim. Fakat hangi sistemde olursa olsun kısıtlama iyi bir durum değil. Gelelim dışardan uygulama yükleme sorununa farzet ki telefonda internet yok. O zaman ne olacak. Yani sonuçta bilgisayara indirip hafıza kartına atarak yükleme yapılmaması çok sıkıntılı bir durum
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
dosya yöneticisi konusunda kimse savunma yapmasın gerçekten çok büyük bir kısıtlama. Bakalım ilerleyen günler neyi gösterecek. Şu bir gerçek ki telefon menüsüne ve hızına hasta oldum ben. Yani şu anda artı yönü daha fazla olduğu için kullanmaya devam edeceğim. Fakat hangi sistemde olursa olsun kısıtlama iyi bir durum değil. Gelelim dışardan uygulama yükleme sorununa farzet ki telefonda internet yok. O zaman ne olacak. Yani sonuçta bilgisayara indirip hafıza kartına atarak yükleme yapılmaması çok sıkıntılı bir durum
hafıza kartına atılarak yükleme yapılır o konuda bilginiz yok galiba onun dışında dediğiniz gibi tel baya hızlı güzel dosya yönetici bende isterim ancak ilerleyen zamanlar göreceğiz umarın onuda şuanlık benim istediğim bir çok uygulama var ancak biraz daha geliştirilse onlar süper olucak cidden
 
nsren

nsren

Üye
    Konu Sahibi
dosyaları görmeden nasıl yükleme yapılır ki.
 


Üst Alt