Öneri Lumia 920mi Galaxy S3mü

Sponsorlu Bağlantılar

cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
hemen hemen hepimiz aynı fikirdeyiz ancak 925 flip cover bir kılıfla kullanıldığında oda ağırlık bakımından iyi oluyor yine söylüyorum 32 gb lık 925 çok iyi olur pişman olmazsınız şöyle düşünün ilk lumialar 820 ve 920 bunlardaki bazı hatalar bi sonraki cihazlarda giderildi bu hatalar ne dersen işte link
guncellendi win8yeni konu açmadan lutfen burayi takip edelim. tüm yardım konuları burda - MaxiCep

olası bir ihtimal karşılabileceğiniz sorunlar ve çözümleri burda
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı


GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
hemen hemen hepimiz aynı fikirdeyiz ancak 925 flip cover bir kılıfla kullanıldığında oda ağırlık bakımından iyi oluyor yine söylüyorum 32 gb lık 925 çok iyi olur pişman olmazsınız şöyle düşünün ilk lumialar 820 ve 920 bunlardaki bazı hatalar bi sonraki cihazlarda giderildi bu hatalar ne dersen işte link
guncellendi win8yeni konu açmadan lutfen burayi takip edelim. tüm yardım konuları burda - MaxiCep

olası bir ihtimal karşılabileceğiniz sorunlar ve çözümleri burda

konun güzel fakat biraz eski kalmış sanki, guncellersen bence iyi olur.
 
ON9

ON9

Üye
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba..
sorucak olacagim soru ilk başta lumia 920 kullanicilari icin.
Arkadaslar telefonunuzdan memnunmusunuz uygulama bakımından olsun kasma bakımından kamera bakimindan şarj süresi bakımından yorumlarınızı almak istiyorum

Yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullanicisiyim ve telefonum cok donuyor sizin wp cihazlarinizdada bunun gibi sorunlar oluyormu bir sure sonra?


Sıradaki sorum WP kullanicilarina gelsin;
android te olduğu gibi bundada oyun yuklerken veya uygulama yuklerken apk ve sd dosyasi gibi kolay yukleniyormu lutfen bana yardımcı olun s3ucumu lumiayla takas etmek istiyorum nokia beni büyüyor açıkçası
12.12.12 tarihinden beri Lumia 920 kullanıyorum ve daha bir kaç kez dışında ( genelde kilitlenen programlar yüzünden) reset atmak durumunda kaldım. onun dışında Güncellemeler dışında hiç restart görmedi desem yeridir. uygulama ve oyun bilirsiniz temel uyg. ve oyunların tamammına yakını var. Ama asıl hesaba katmanız Touchwiz den metroya geçmek ki aydan dünyaya göç gibi sanırım. (En azından benim için geçerli bir tez) 920 den sonra 1-2 günlük s3 maceram olmuştu. onun dışında şuanda 32 gb nin 28 gibisi dolu ve uygulama, oyun fil m müzik vs. her şey mevcut. kasmanın kası bile yok... İyi ki almışım.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
güncelleme konusunda katılıyorum güncelleme gerekli yönlendirici olsun diye önceki yaşanan sorunları değerlendirsin istedim..
 
ON9

ON9

Üye
hemen hemen hepimiz aynı fikirdeyiz ancak 925 flip cover bir kılıfla kullanıldığında oda ağırlık bakımından iyi oluyor yine söylüyorum 32 gb lık 925 çok iyi olur pişman olmazsınız şöyle düşünün ilk lumialar 820 ve 920 bunlardaki bazı hatalar bi sonraki cihazlarda giderildi bu hatalar ne dersen işte link
guncellendi win8yeni konu açmadan lutfen burayi takip edelim. tüm yardım konuları burda - MaxiCep

olası bir ihtimal karşılabileceğiniz sorunlar ve çözümleri burda
hocam siz naptınız değişim işini?
925e terfi ettiniz mi
buda dogru :D 920 yı birinin kafasına atsan beyin kanaması geçirir :D
Çok amaçlı daha ne istiyorsunuz. Telefonu herkes yapar;aslolan çok amaçlısını yapabilmektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve PureFood
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
925te daha fazla renk secenegi olsaydi hic gözümü kirpmadan alirdim ama yok iste 920nin kırmızı rengi cok hosuma gitti zaten bendeki s3le takas edicem yani 1020 falan alin derseniz durumum yok o kadar arkadaşlar
 
Tmobile

Tmobile

Üye
925te daha fazla renk secenegi olsaydi hic gözümü kirpmadan alirdim ama yok iste 920nin kırmızı rengi cok hosuma gitti zaten bendeki s3le takas edicem yani 1020 falan alin derseniz durumum yok o kadar arkadaşlar
sen saten karar vermişsin ozaman 920 ile takas edebilirsin saten tüm lumialar birbirlerine benziyor arayüz vb olarak (donanım dışında tabi 520 620 625 720) donanımı birbirine yakın gibi.
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Do
sen saten karar vermişsin ozaman 920 ile takas edebilirsin saten tüm lumialar birbirlerine benziyor arayüz vb olarak (donanım dışında tabi 520 620 625 720) donanımı birbirine yakın gibi.
Doğru diyorsun arkadaşım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar yazdıklarınıza dikkat edin. Üslubunuz forumdaki aile ortamına zarar vermemeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Lumia'yı seviyorum ama oyun performansı için daha oturmuş sistem için s3 diyorum
 
ON9

ON9

Üye
mesajı okuyamadım hocam
 
serverfun912

serverfun912

Üye
925te daha fazla renk secenegi olsaydi hic gözümü kirpmadan alirdim ama yok iste 920nin kırmızı rengi cok hosuma gitti zaten bendeki s3le takas edicem yani 1020 falan alin derseniz durumum yok o kadar arkadaşlar
Kardeş merak ettim s3 ile takas edecem mi dedin?Sanırım gözlerimde sorun var.Hayatının hatası olur en iyi telefon şu an SGS3 windowsphone işletim sistemli bir telefonla takas etmen çok kötü olur,indirgeme gibi birşey olur.Lumia cihazı donanım olarak hakkını veriyor fakat işletim sistemi berbat.3-4 yıla zor oturur.100-150 güncelleme lazım birde bunlar 1 yıl arayla olur geciktirilir.Şahsi görüşümdür.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Kardeş merak ettim s3 ile takas edecem mi dedin?Sanırım gözlerimde sorun var.Hayatının hatası olur en iyi telefon şu an SGS3 windowsphone işletim sistemli bir telefonla takas etmen çok kötü olur,indirgeme gibi birşey olur.Lumia cihazı donanım olarak hakkını veriyor fakat işletim sistemi berbat.3-4 yıla zor oturur.100-150 güncelleme lazım birde bunlar 1 yıl arayla olur geciktirilir.Şahsi görüşümdür.
Senin şahsi görüşüne karşılık bende kendi şahsi görüşümü ileteyim, bence işletim sistemi berbat değil aksine süper. Benim için hiç bir eksiği yok demiyorum, ancak artıları çok iyi. Abimde S3 bende 920 var ve kullandım. Telefon bende de kaldı. Sonuçta S3 ünde kendine özgü eksikleri var. :) Fotoğraflarla oynarken bile takılmalar görünce şok oldum. 920 de yaşamadığım şey. Sonuçta 920 yi daha çok sevdim. Birtek benim için çokta önemi olmayan bildirim farkı var, onuda birkaç ay sonra çözmüş olacağız. (WP 8.1 ile).
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
PureFood

PureFood

Üye
Arkadaşlar üsturuplu sallayalım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetcalabala
ahmetcalabala

ahmetcalabala

Üye
yukarda biri s3 fotoğrafla oynarken kasıyor mu dedi yoh ama artık
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
yukarda biri s3 fotoğrafla oynarken kasıyor mu dedi yoh ama artık
Evet menulerde de takılıyor 2 kuzenimde var s3 telefon bildiğin kasıyor. S4 te 1080P olduğu için hafif takılmalar var menüde gezerken. Kısacası TouchWiz arayuzlu olduğu için samsung telefon alınmaz.
 
ON9

ON9

Üye
Kardeş merak ettim s3 ile takas edecem mi dedin?Sanırım gözlerimde sorun var.Hayatının hatası olur en iyi telefon şu an SGS3 windowsphone işletim sistemli bir telefonla takas etmen çok kötü olur,indirgeme gibi birşey olur.Lumia cihazı donanım olarak hakkını veriyor fakat işletim sistemi berbat.3-4 yıla zor oturur.100-150 güncelleme lazım birde bunlar 1 yıl arayla olur geciktirilir.Şahsi görüşümdür.
Gerçekten şahsi bir fikir olmuş. Mesela 32 gb lık cihazın şu anda 30 gb lık kısmı dolu ve hala eşimin sadece ve sadece konuşmak için kullandığı sıfır uygulama olan s3 minisinden daha seri. Hangi işletim sistemi daha berbat düşünmenizi tavsiye ederim. Ama sistemin müthiş derecede stabil ve hızlı olması eksisksiz olduğu anlamına gelmez. Hergun geribildirimler yolluyorum 1 puan veriyorum. İsteklerimi ve şikayetçi olduğum konuları belirtiyorum. İnşallah okuyan bir ya da birileri vardır karşılığında
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
serverfun912

serverfun912

Üye
Orijinal S3 olduğuna emin misiniz?Çünkü bakınca sizi yormamak için yaratılmış bir telefon s3.Özel hareketler,değiştirilebilir menüler(her şeyi destekliyor),Akıllı bekleme,Göz izleme,Ses kontrolü vs. isteyebileceğiniz herşey var .Sd kart sorunu yok depolama sorununuz olmuyor.(Kart destekleyen Lumialarda bug var).
 


Üst Alt