Sonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor
Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı
Nokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum
Adam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın
Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.Ben bu siteye üye olalı 1.5 sene oldu. O zaman Nokia 603 vardı. Çok da memnundum suya sokana kadarSonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor
Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı
![]()
Hala android'e geçseydi vs. muhabbeti yapan arkadaşlar da çok ilginç. Bilmem kaç senedir akıllı telefonların atası Symbian sistemini bırakıp yeni henüz ne olduğu belli olmayan Android'e geçer mi arkadaşım koca firma. Zaten symbian'ı yavaş yavaş geliştirmeye çalışırken android bir anda fırladı. Hatırlayın 5800 Iphone'a rakip çıkmıştı. Basmatik ekran, çöküp duran sistem, akıcılığın yerlerde süründüğü bir arayüz derken zaten o dönem başladı Nokia'ya beddualarNokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum
![]()
Hadi geçeyim bu konuyu. Android ve WP karşılaştırması yapılan kısımda şunu söyliyeyim. Nokia android'e geçseydi ben asla nokia almazdım bir daha. Iphone'a filan geçerdim. Her gün telefonumdan tonla mail alıp gönderiyorum, pdf, office dosyaları gibi dosyalarla devamlı telefonda muhattap olmak zorunda kalıyorum. Bunlarla beraber twitter, instagram, vine gibi uygulamaları yoğun olarak kullanıyorum. Telefonun en son ne zaman crash olduğunu hatırlamam. Yarı yolda hiç bırakmadı. İki oyun, saçma uygulama için tehlikeye atamıyacağım kadar önemli benim için stabilite. Umrumda değil ki sistem kısıtlı olmuş olmamış. En iyi android'i alsan bir süre sonra uygulamalar, oyunlar, güncellemeler derken stabilitesi bozuluyor. Bu çok normal zira 1000 tane telefon modeli var android adam her birine ayrı güncelleme için aynı özeni göstermeye çalışsa 5 senede bir çıkarırdı güncelleme herhalde.
Kullanıcı kitleleri daha farklı. 1000 lira üstü telefonlar alıyoruz araştırmadık, incelemedik mi sanıyorsunuz anlamıyorum kiAdam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın
Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.
Nokia uygulamalar konusunda haklı. Microsoft elini hızlı tutmalı. Gelen büyük güncellemeler hep nokia'dan oluyor. 1020'si, 625'i geliyor hala WP8 8.5 olacak mı? WP9 çıkacak mı, çıkarsa hangi telefonlarda kullanılacak bilinmiyor. Sanki WP8 yerine Windows 8'e biraz daha fazla eğilmişler gibi. muhteşem yorum
Ben bu siteye üye olalı 1.5 sene oldu. O zaman Nokia 603 vardı. Çok da memnundum suya sokana kadarSonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor
Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı
![]()
Hala android'e geçseydi vs. muhabbeti yapan arkadaşlar da çok ilginç. Bilmem kaç senedir akıllı telefonların atası Symbian sistemini bırakıp yeni henüz ne olduğu belli olmayan Android'e geçer mi arkadaşım koca firma. Zaten symbian'ı yavaş yavaş geliştirmeye çalışırken android bir anda fırladı. Hatırlayın 5800 Iphone'a rakip çıkmıştı. Basmatik ekran, çöküp duran sistem, akıcılığın yerlerde süründüğü bir arayüz derken zaten o dönem başladı Nokia'ya beddualarNokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum
![]()
Hadi geçeyim bu konuyu. Android ve WP karşılaştırması yapılan kısımda şunu söyliyeyim. Nokia android'e geçseydi ben asla nokia almazdım bir daha. Iphone'a filan geçerdim. Her gün telefonumdan tonla mail alıp gönderiyorum, pdf, office dosyaları gibi dosyalarla devamlı telefonda muhattap olmak zorunda kalıyorum. Bunlarla beraber twitter, instagram, vine gibi uygulamaları yoğun olarak kullanıyorum. Telefonun en son ne zaman crash olduğunu hatırlamam. Yarı yolda hiç bırakmadı. İki oyun, saçma uygulama için tehlikeye atamıyacağım kadar önemli benim için stabilite. Umrumda değil ki sistem kısıtlı olmuş olmamış. En iyi android'i alsan bir süre sonra uygulamalar, oyunlar, güncellemeler derken stabilitesi bozuluyor. Bu çok normal zira 1000 tane telefon modeli var android adam her birine ayrı güncelleme için aynı özeni göstermeye çalışsa 5 senede bir çıkarırdı güncelleme herhalde.
Kullanıcı kitleleri daha farklı. 1000 lira üstü telefonlar alıyoruz araştırmadık, incelemedik mi sanıyorsunuz anlamıyorum kiAdam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın
Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.
Nokia uygulamalar konusunda haklı. Microsoft elini hızlı tutmalı. Gelen büyük güncellemeler hep nokia'dan oluyor. 1020'si, 625'i geliyor hala WP8 8.5 olacak mı? WP9 çıkacak mı, çıkarsa hangi telefonlarda kullanılacak bilinmiyor. Sanki WP8 yerine Windows 8'e biraz daha fazla eğilmişler gibi. Hayırlısı.
hort içinWindows Phone yakında gdr3 güncellemesi ve 8.1 güncellemesiyle androidi çok yakında geçeceğini düşünüyorum.android çok iyi bir sistem olsaydı millet rom peşinde koşmazdı.

iyi bişey mi yaptığını sanıyorsun
iyi bişey mi yaptığını sanıyorsun
uyaralım da bi da yapmasın atar yapma gelip te burdakötü bir şey mi yaptı? dünyanın sonu mu geldi? nolmuş alt tarafı konu hortlamış sanane?
