Nokia Windows Phone'dan Şikayetçi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
phasan

phasan

Üye
Nokıa elinden gelenı yapıyo ama cogu iç microsoft duşer
 


cugurel

Üye
Ben bu siteye üye olalı 1.5 sene oldu. O zaman Nokia 603 vardı. Çok da memnundum suya sokana kadar:D Sonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor:D Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı:D

Hala android'e geçseydi vs. muhabbeti yapan arkadaşlar da çok ilginç. Bilmem kaç senedir akıllı telefonların atası Symbian sistemini bırakıp yeni henüz ne olduğu belli olmayan Android'e geçer mi arkadaşım koca firma. Zaten symbian'ı yavaş yavaş geliştirmeye çalışırken android bir anda fırladı. Hatırlayın 5800 Iphone'a rakip çıkmıştı. Basmatik ekran, çöküp duran sistem, akıcılığın yerlerde süründüğü bir arayüz derken zaten o dönem başladı Nokia'ya beddualar:D Nokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum:D

Hadi geçeyim bu konuyu. Android ve WP karşılaştırması yapılan kısımda şunu söyliyeyim. Nokia android'e geçseydi ben asla nokia almazdım bir daha. Iphone'a filan geçerdim. Her gün telefonumdan tonla mail alıp gönderiyorum, pdf, office dosyaları gibi dosyalarla devamlı telefonda muhattap olmak zorunda kalıyorum. Bunlarla beraber twitter, instagram, vine gibi uygulamaları yoğun olarak kullanıyorum. Telefonun en son ne zaman crash olduğunu hatırlamam. Yarı yolda hiç bırakmadı. İki oyun, saçma uygulama için tehlikeye atamıyacağım kadar önemli benim için stabilite. Umrumda değil ki sistem kısıtlı olmuş olmamış. En iyi android'i alsan bir süre sonra uygulamalar, oyunlar, güncellemeler derken stabilitesi bozuluyor. Bu çok normal zira 1000 tane telefon modeli var android adam her birine ayrı güncelleme için aynı özeni göstermeye çalışsa 5 senede bir çıkarırdı güncelleme herhalde.

Kullanıcı kitleleri daha farklı. 1000 lira üstü telefonlar alıyoruz araştırmadık, incelemedik mi sanıyorsunuz anlamıyorum ki:) Adam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın :) Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.

Nokia uygulamalar konusunda haklı. Microsoft elini hızlı tutmalı. Gelen büyük güncellemeler hep nokia'dan oluyor. 1020'si, 625'i geliyor hala WP8 8.5 olacak mı? WP9 çıkacak mı, çıkarsa hangi telefonlarda kullanılacak bilinmiyor. Sanki WP8 yerine Windows 8'e biraz daha fazla eğilmişler gibi. Hayırlısı.
 
  • Beğen
Tepkiler: technocu1 ve Burakkkk250
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Ben bu siteye üye olalı 1.5 sene oldu. O zaman Nokia 603 vardı. Çok da memnundum suya sokana kadar:D Sonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor:D Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı:D

Hala android'e geçseydi vs. muhabbeti yapan arkadaşlar da çok ilginç. Bilmem kaç senedir akıllı telefonların atası Symbian sistemini bırakıp yeni henüz ne olduğu belli olmayan Android'e geçer mi arkadaşım koca firma. Zaten symbian'ı yavaş yavaş geliştirmeye çalışırken android bir anda fırladı. Hatırlayın 5800 Iphone'a rakip çıkmıştı. Basmatik ekran, çöküp duran sistem, akıcılığın yerlerde süründüğü bir arayüz derken zaten o dönem başladı Nokia'ya beddualar:D Nokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum:D

Hadi geçeyim bu konuyu. Android ve WP karşılaştırması yapılan kısımda şunu söyliyeyim. Nokia android'e geçseydi ben asla nokia almazdım bir daha. Iphone'a filan geçerdim. Her gün telefonumdan tonla mail alıp gönderiyorum, pdf, office dosyaları gibi dosyalarla devamlı telefonda muhattap olmak zorunda kalıyorum. Bunlarla beraber twitter, instagram, vine gibi uygulamaları yoğun olarak kullanıyorum. Telefonun en son ne zaman crash olduğunu hatırlamam. Yarı yolda hiç bırakmadı. İki oyun, saçma uygulama için tehlikeye atamıyacağım kadar önemli benim için stabilite. Umrumda değil ki sistem kısıtlı olmuş olmamış. En iyi android'i alsan bir süre sonra uygulamalar, oyunlar, güncellemeler derken stabilitesi bozuluyor. Bu çok normal zira 1000 tane telefon modeli var android adam her birine ayrı güncelleme için aynı özeni göstermeye çalışsa 5 senede bir çıkarırdı güncelleme herhalde.

Kullanıcı kitleleri daha farklı. 1000 lira üstü telefonlar alıyoruz araştırmadık, incelemedik mi sanıyorsunuz anlamıyorum ki:) Adam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın :) Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.

Nokia uygulamalar konusunda haklı. Microsoft elini hızlı tutmalı. Gelen büyük güncellemeler hep nokia'dan oluyor. 1020'si, 625'i geliyor hala WP8 8.5 olacak mı? WP9 çıkacak mı, çıkarsa hangi telefonlarda kullanılacak bilinmiyor. Sanki WP8 yerine Windows 8'e biraz daha fazla eğilmişler gibi. muhteşem yorum
 
caglar b

caglar b

Üye
Ben bu siteye üye olalı 1.5 sene oldu. O zaman Nokia 603 vardı. Çok da memnundum suya sokana kadar:D Sonra da 820'ye geçtim zaten. Üye olduğumda da Nokia batıyor deniliyordu, hala Nokia batıyor deniyor:D Ne batmaz firmaymış anlamadım ben, devlet buna bir müdahalede bulunmalı:D

Hala android'e geçseydi vs. muhabbeti yapan arkadaşlar da çok ilginç. Bilmem kaç senedir akıllı telefonların atası Symbian sistemini bırakıp yeni henüz ne olduğu belli olmayan Android'e geçer mi arkadaşım koca firma. Zaten symbian'ı yavaş yavaş geliştirmeye çalışırken android bir anda fırladı. Hatırlayın 5800 Iphone'a rakip çıkmıştı. Basmatik ekran, çöküp duran sistem, akıcılığın yerlerde süründüğü bir arayüz derken zaten o dönem başladı Nokia'ya beddualar:D Nokia Symbian'ı adam ettiğinde ki belle FP1-FP2 dönemine denk gelir bu, uygulama eksiği hariç aynı fiyatta hiç bir android telefon daha akıcı değildi ama iş işten geçmişti. Hiç unutmam arkadaşlarım Galaxy Ace'de bırak uygulama açmayı kurmaya bile korkacak seviyeye geldiğinde ben 603'te 40 uygulamayı üst üste açıp telefonu bir gün öyle rahat rahat kullanıyordum:D

Hadi geçeyim bu konuyu. Android ve WP karşılaştırması yapılan kısımda şunu söyliyeyim. Nokia android'e geçseydi ben asla nokia almazdım bir daha. Iphone'a filan geçerdim. Her gün telefonumdan tonla mail alıp gönderiyorum, pdf, office dosyaları gibi dosyalarla devamlı telefonda muhattap olmak zorunda kalıyorum. Bunlarla beraber twitter, instagram, vine gibi uygulamaları yoğun olarak kullanıyorum. Telefonun en son ne zaman crash olduğunu hatırlamam. Yarı yolda hiç bırakmadı. İki oyun, saçma uygulama için tehlikeye atamıyacağım kadar önemli benim için stabilite. Umrumda değil ki sistem kısıtlı olmuş olmamış. En iyi android'i alsan bir süre sonra uygulamalar, oyunlar, güncellemeler derken stabilitesi bozuluyor. Bu çok normal zira 1000 tane telefon modeli var android adam her birine ayrı güncelleme için aynı özeni göstermeye çalışsa 5 senede bir çıkarırdı güncelleme herhalde.

Kullanıcı kitleleri daha farklı. 1000 lira üstü telefonlar alıyoruz araştırmadık, incelemedik mi sanıyorsunuz anlamıyorum ki:) Adam 920 alıyor ama bunun arka planı bir siyah bir beyaz oluyormuş diyor. Güler misin, ağlar mısın :) Son 4 telefonum da akıllı telefondu biri Symbian Panasonicti diğer 3'ü zaten Nokia'ydı. Birini bile lanet ederek atmadım. O yüzden gereksiz geyikleri bırakmalı.

Nokia uygulamalar konusunda haklı. Microsoft elini hızlı tutmalı. Gelen büyük güncellemeler hep nokia'dan oluyor. 1020'si, 625'i geliyor hala WP8 8.5 olacak mı? WP9 çıkacak mı, çıkarsa hangi telefonlarda kullanılacak bilinmiyor. Sanki WP8 yerine Windows 8'e biraz daha fazla eğilmişler gibi. Hayırlısı.

sana bir yere kadar katılıyorum 5800 dan o kadar memmun kaldım ki gittim çıkar çıkmaz nokia 701 aldım. Android ile başa çıkabilecek donanımı, oyun destegi ve popülerligi vardı sonra sırf elop isimli şahsiyetin "Yanan Platform " saçmalıgından sonra wp8 çıktı. Stabilite demişsin fp1 de 45 uygulamaya kadar açabilirken fp2 de 3 uygulamada donuyor böyle güncelleme veren bir şirketin wp7 kullanıcılarını yüzüstü bırakan başka bir şirketle ortaklıgına sırf "stabil" diye para kaptıracak degilim. Bu arada hangi android cihaz wp8 de yapıldıgı gibi güvenilir kaynaktan uygulama indirilirse stabilligini kaybediyor, ace mi gio mu bu cihazlar
 
fk555897

fk555897

Üye
Nokia'nın şu anda başka bir işletim sistemine geçmesi bence çok mantıksız bir adım olur. Windows Phone'u geliştirmekte en çok çaba harcayan firma Nokia'dır. İleride Windows Phone, Android ve iOS kadar gelişirse Nokia'nın rakibi kalmayacaktır.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Yıl oldu 2013 ve Windows Phone'a hala daha umut bağlayanlar var mı cidden ya ? Benim Symbian telefonuma bile baya güncelleme geliyor. Kimler çalışıyorsa Symbian'ın ekibinde iyi çalışıyorlar, valla ölü sisteme bile baya güncelleme çıkartıyorlar. Neyse bunu da geçtim ben bilgisayarımda Windows 8 kullanıyorum ona bile zırt pırt güncelleme geliyor hepsini yüklüyorum. Microsoft yavaş bir firma değil yani güncelleme konusunda belli ki sallamıyorlar pek mobil segmenti ya da eskisi gibi iddialı değiller ya da önemsemiyorlar kullanıcılarını ama bence Windows Phone'dan kimse bişey beklemesin adamlar bilgisayar piyasasında kralız mobil segmentte olmasak da olur mantığındalar sanırım. İlerde ne olur bilemem ama Android'i yakın zamanda kimse durduramaz eskiden güzel bir sistem değildi ama adamlar baya iyi işler çıkartıyorlar olay budur dedirtiyorlar lakin Windows Phone'dan benzer bir atılım henüz göremedik hatrı sayılır bir zaman geçmesine rağmen.
 

technocu1

Üye
Windows Phone yakında gdr3 güncellemesi ve 8.1 güncellemesiyle androidi çok yakında geçeceğini düşünüyorum.android çok iyi bir sistem olsaydı millet rom peşinde koşmazdı.
 

MaxipmaN

Üye
Windows Phone yakında gdr3 güncellemesi ve 8.1 güncellemesiyle androidi çok yakında geçeceğini düşünüyorum.android çok iyi bir sistem olsaydı millet rom peşinde koşmazdı.
hort için :catcat:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 737108

technocu1

Üye
:bottom:
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
konu hortlamasin diye yeni konu acip aklindan gecenleri belirtse bu yada benzeri konulara yonlerdircektiniz. her turlu kizcaktiniz adama bence
 
  • Beğen
Tepkiler: technocu1
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
bida yapsın ne olcak vücudundan biyerin mi eksilcek? modlar uyarmıyorsa bi sorun yok demektir. sana bir şey demek düşmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: technocu1
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt