General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Cihazinda donanimsal sikinti olabilir benim 300 saat olmus tel acilali kapanma yok ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k


polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
Ya bu gm discovery nin kendi kendine kapanmasına bi çözüm yık mu arkadaşlar çokbsinir bozucu bişey 10dk içinde 4kere kapandı fabrika ayrçarlarına döndüm formatvattım yine bişey değişmedi dahabtelefonu alalı 1hafta olmadı bile. Bi çözümünü bulabilen varsa söylesin lütfen. Servisemi göndermem lazım illa?
 
ölümüne

ölümüne

Üye
life play için kitkat portlanmış mı yoksa bu rom neyin nesi
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Ya bu gm discovery nin kendi kendine kapanmasına bi çözüm yık mu arkadaşlar çokbsinir bozucu bişey 10dk içinde 4kere kapandı fabrika ayrçarlarına döndüm formatvattım yine bişey değişmedi dahabtelefonu alalı 1hafta olmadı bile. Bi çözümünü bulabilen varsa söylesin lütfen. Servisemi göndermem lazım illa?
Garantiye gonder bence
 
kobejames

kobejames

Üye
Ya yeni aldığım için servisede göndermek istemiyorum ama güncellemeyle düzelebilir mi
 
n000k

n000k

Üye
Ya yeni aldığım için servisede göndermek istemiyorum ama güncellemeyle düzelebilir mi
seninki donanimsal herhalde,bizde son güncelelemeyi yaptık.öyle bir sorun olmadı,yani güncelleme ile düzelmez seninki..
 
  • Beğen
Tepkiler: Özkan Ç.
ölümüne

ölümüne

Üye
Hocam reset olayı büyük ihtimal güncelleme yüklenirken doğan bi sıkıntıdandır wipe dene olmadı orijinal romu flashla cihaza büyük ihtimal temiz bi kurulumla düzelir
 
  • Beğen
Tepkiler: Özkan Ç.
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Son güncellemden kaynaklanıyo deniyo ama gelecek güncellemeyle düzelme ihtimali var mı peki
Dün sana dedikten sonra cihaz kapandı la nazar mı ettin ne :) şaka maka bi resetle cihazı olmazsa v6000 romu yüklü yeniden güncelleme yap olmazsa garantiye gönder.
 
kobejames

kobejames

Üye
Resetledim, fabrika ayarlarına da döndürsüm ama bi işe yaramadı hafta içi göndercem servise :agla2:
 
sinan-19

sinan-19

Üye
Ben de general mobile discovery aldım ilk android telefonum oldu ama fark ettim ki telefonda hafif de olsa kasılmalar var özellikle facebook ve twitter gibi küçük uygulamalarda bu neden olur ram bilgisine giriyorum 1 gb ramin sadce 150 mb kısmı boş arkadaşımda lumia 520 var 512 mb rami olmasına rağmen daha hızlı pişman gibiyim lumia almadiğıma hızlandırmanın bir yolu yok mu
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Bu aralar ram çok çabuk dolmaya başladı bi uygulama açıyorum 80-90 arasına geliyor :(
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Muhtemelen yeni gelecek olan guncellemeyle ram kullanimina bi cozum olur. Bu arada bu musteriden gelen sikayetleri dikkate aliyolar ya güya. O sikayetleri nerden yapiyoruz
 
dust61

dust61

Üye
ayarlar kısmına girip ekran yerini açtığımda malesef ayarlar durdu hatası alıyorum. çözüm nedir yardımcı olursanız sevirinim
 
halilcan5594

halilcan5594

Üye
telefonumu satmış bulunmaktayım listeden çıkartabilirsiniz beni.
inşallah Galaxy Megaya geçeceğim.
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
Android 4.4 Rom
 
Ysn152

Ysn152

Üye
Arkadaşlar Telefon Çok Güzel ya Amcamda Var Ama Onun Androidi Kaç 4.4 Mü Yoksa 4.2 Mi ?
 


Üst Alt