Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
nokia normandy hakkinda bilgiler gelmeye devam ediyor, son gelen bilgiler şöyle;
4-inç ekran
16:10 boy oranı
Boyutlar: 113.8 x 62 x 9.2 mm

gorselleri de sizmis ama gorselde tek bir fiziki tus var o da geri tusuna benziyor, biraz ashayi andiriyor ama kilit ekrani androide cok benziyor, aksam fotoyu koymaya calisirim.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
4 inch yetersiz.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
cihaz orta sinif ucuz fiyatli olacak, soylentiler o yonde, yani direk amiral gemisi olacak bir model beklemeyin.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Hmm giris yada orta segmentte ise 4 inch hic fena degil :D Amiral gemi cikartsalarda bi denesek :P
 

Emre

Üye
:tşk:
 
Son düzenleme:
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Hiç sanmıyorum her fırsatta Android'e laf atıyorlar
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Yaw canlar CEO elop kürsüde böyle birşey yok diyor siz halen umut bağlıyorsunuz
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
ARM_TR

ARM_TR

Üye
Bence microsoft yazılım desteğini çekse Nokia telefon üretmeyi durdurup hazır lensleri çöpe atmamak için kamera üretmeye başlar. :)
Nokiayı hafife almamak lazım yıllardır kullandığım ve bayıldığım bir marka. Ayrıca hala Nokianın bazı kolları satılmadı
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Bu nokia ahtapot bence. Ms bütün kolları kesip kendine takacak böylece microsoft 16 koldan markalara saldıracak
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Nokiayı hafife almamak lazım yıllardır kullandığım ve bayıldığım bir marka. Ayrıca hala Nokianın bazı kolları satılmadı

Nokia'nın satılmamış kolları tamamen Microsof öncesi yerleri hocam. Microsoft öncesi cihazlar o zamanın piyasasına kafa tutabilecek cihazlar değildi. Nokia'nın tutulan 3-5 cihaz dışında öyle büyük bir vurgunu yok piyasada. Haklısınız güzel bir firma ama şuan bu psikoloji ile ilerleyemezler.
 
unalozturk

unalozturk

Üye
O biraz zor. Nokia Microsoft tarafından satın alındı. Yani Nokia artık Microsoft'un. Microsoft kendi işletim sistemi varken niye Android kullanmayı denesin?

MS sadece Lumia'yı satın aldı.
 
ARM_TR

ARM_TR

Üye
Nokia'nın satılmamış kolları tamamen Microsof öncesi yerleri hocam. Microsoft öncesi cihazlar o zamanın piyasasına kafa tutabilecek cihazlar değildi. Nokia'nın tutulan 3-5 cihaz dışında öyle büyük bir vurgunu yok piyasada. Haklısınız güzel bir firma ama şuan bu psikoloji ile ilerleyemezler.
Sizde haklısınız Nokianın piyasasında adam gibi tutunan tek telefon lumia serisi. Uzaydan atılıp bozulmayan çekiçle vurulup kırılmayan sağlam ve güzel bir telefon hele 41 mpGörünüşe göre MicroSoft yakında bir telekom şirketi olacakmış. Yakında dev şirket olan MicroSoft'un her kola ulaştığını ve marketini geliştirim android ios vb işletim sistemlerini geçtiğini göreceğiz
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Sizde haklısınız Nokianın piyasasında adam gibi tutunan tek telefon lumia serisi. Uzaydan atılıp bozulmayan çekiçle vurulup kırılmayan sağlam ve güzel bir telefon hele 41 mpGörünüşe göre MicroSoft yakında bir telekom şirketi olacakmış. Yakında dev şirket olan MicroSoft'un her kola ulaştığını ve marketini geliştirim android ios vb işletim sistemlerini geçtiğini göreceğiz

Piyasanın en üstünden başladılar alta doğru iniyorlar isimlerini yaymaya bence başarılı olacaklardır.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
WTF??

 

Benzer Konular



Üst Alt