Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
Ne demiş atalarımız bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. İnsanların bilmediği bir şeyi cahilliği ile suçlayamaz kimse deyip gidiyorum çünkü konu daha da uzayacak.
 


Narutodth

Narutodth

Üye
Cahillik birseyi bilmemek degildir ki. Bilmedigi bir sey hakkinda sanki biliyormus gibi kesin kanılara varan ve asla bu dusuncelerinden geri adim atmayanlara ve kanitlanmis kesin bilgilerin bile aksini idda edenlere cahil denir. Cahil kavramini yanlis kullanmayin
 
0MG90

0MG90

Üye
Cahillik birseyi bilmemek degildir ki. Bilmedigi bir sey hakkinda sanki biliyormus gibi kesin kanılara varan ve asla bu dusuncelerinden geri adim atmayanlara ve kanitlanmis kesin bilgilerin bile aksini idda edenlere cahil denir. Cahil kavramini yanlis kullanmayin
Ben o anlamda demedim zaten. Her neyse dediğim gibi konu uzamasın.
 

ahmetsuha525000

Üye
Ya Nokia açıklama yaptı zaten.
"Binlerce Android'li cihaz varken piyasada tek üreticinin hakimiyeti var (Samsung). Bizde Android piyasasında gelişmek yerine, Windows Phone piyasasında gelişmeyi tercih ettik"
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Canlar nokia ve android hayatta olmaz neredeyse nokia ms çocuğu oldu. Dediğiniz gibi wp ye geçmeden önce secseydi şuan microsoftu nokia satın alacak kadar rekor kurardi . Tabiki lumia kadar zarif htc kadar kalite birleşince tadından yenmezdi . Ha ms CEOsu elop vampirlik yapıp androidi de ele geçirebilir. Tek hedefi dunya piyasasını ele almaksa niye olmasın .

Htc HD2 ye gelince marifet cihazda değil marifet kilitsiz boot ve serbest donanım eğer şuan wp ler açık sistem olsaydı emin olun 1520 tek cihazda pc sürümü linux windows maç ve Android vs herşey yuklenirdi. Ama baktılar ki xda forum geliştirip ve portta sınır tanımaz oldu microsoft uyandı. Sistemi ios gibi kapattı ama kan kaybetti hız kazandı .
 
PriZm

PriZm

Üye
Ya Nokia açıklama yaptı zaten.
"Binlerce Android'li cihaz varken piyasada tek üreticinin hakimiyeti var (Samsung). Bizde Android piyasasında gelişmek yerine, Windows Phone piyasasında gelişmeyi tercih ettik"
Şuna Microsoft varisi Stephen Elop açıklamayı yaptı dersek daha doğru olur.

Stephen Elop Nokia'nın başına geçmeseydi Nokia şuanda çoktan android kullanıyor olacaktı.
 

ahmetsuha525000

Üye
Bence Android için artık çok geç. Geçsede eskisi gibi aynı konuma gelemez. Piyasada Google Nexus serisi, XPeria serisi, Galaxy S ve Note serileri, HTC One serileri varken Nokia'nın Androidde tutunması biraz zor gibi. Tabi ki bu kişisel görüşüm.
 

partyhard

Üye
nexuslar,galaxyler dururken nokianın artısı ne ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kullansa alırım :D
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Bende bi denerdim dogrusu :D
 
ARM_TR

ARM_TR

Üye
Aslında Nokia MicroSoftu Satın Aldı Gibi Düşünüyorum Ben
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
nexuslar,galaxyler dururken nokianın artısı ne ?
bende tam tersini dusunuyorum, nokia olursa galaxyler xperialar nexuslar ne yapar :) malzeme kalitesi, kamera, navigasyon, tasarim vs. Guncelleme konusunda da nexus disinda digerlerinden cok daha iyi olacagini dusunuyorum.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
şöyle birşey de var mesela bugune kadar wp nokiayı dizginliyordu elini kolunu bağlıyordu adeta, nokia yeteneklerini sergileyemiyordu, en basitinden 4 cekirdek ve 1080p ekran bile çıkaramıyordu wp yuzunden ama bu olay aşılınca ortaya 1520 gibi bir canavar çıkardı, hele bide androidin engin ozgur dunyasına girerse nokia kim bilir ne yapar.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye

Benzer Konular



Üst Alt