aşikar53
Üye
teşekkürler nerden indire bilirmEvet onu kullanıyorum.Boş zamanım olursa yardım ederim.
teşekkürler nerden indire bilirmEvet onu kullanıyorum.Boş zamanım olursa yardım ederim.
V3 ile ilgili birkaç resim yayınladı geliştiricilerden biri.Sanırım note 3 kamerası geliyor.V3 çıksada bende kursam artık![]()
Süper haber ben konuda görmedim resimleri?V3 ile ilgili birkaç resim yayınladı geliştiricilerden biri.Sanırım note 3 kamerası geliyor.
V2 de olan bütün buglar ise düzeltilmiş.
Çalışmayan hiçbirşey yok.Sadece hatalı olanlar var onlarda v3 de düzeltilecek.bi sorun varmı peki çalışmayan bir özellik falan
V3 bekle ondan sonra tereddütsüz kur bir kaç ufak hata onlarıda v3 te gidermişler nawynin dediğine görebi sorun varmı peki çalışmayan bir özellik falan
Use "search" buttonSüper haber ben konuda görmedim resimleri?

Bi link fena olmazdı beaUse "search" button![]()

Bi link fena olmazdı bea![]()

amacımız birbirimize yardımcı olmak forum un açılış sebebi bu değilmi xda da düzen yok asıl burda varScreenshots , new version vsvs olabilir..
Keşke xda daki kurallar burada da olsa.Forum inanılmaz düzenli olur.
Galaxy Note 2 Üzerinde Note 3 Özellikleri (%100) buldum ama nerden indireceğim bulamadımDüzen yok gibi görünüyor çünkü xda da milyonlarca noob var.

bunu kursak sonra çıkınca onu kursak sen kullanıyomusunDaha buralardaysan bi saate işim anca biter fanları işlemciyi ekran kartını çıkardım pamuk bağlamışbence az bekle versiyon 3 çıktığında kur ama şimdi kurup bi denemek görmek istiyosan okay
Olur fark etmez garantiyi dert etme garantilik bi durum olursa dönersin stock roma olur biterbunu kursak sonra çıkınca onu kursak sen kullanıyomusun
bide garanti falan gidiyor değilmi ? teşekkürler
