Samsung Galaxy Note 2, Android 4.3 Jelly Bean Güncellemesi Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar





aşikar53

aşikar53

Üye
bi sorun varmı peki çalışmayan bir özellik falan
öyle bir konu vardı link atabilen varmı
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
V3 ile ilgili birkaç resim yayınladı geliştiricilerden biri.Sanırım note 3 kamerası geliyor.
V2 de olan bütün buglar ise düzeltilmiş.
Süper haber ben konuda görmedim resimleri?
 
aşikar53

aşikar53

Üye
ne yazcaz onu sole bari :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Screenshots , new version vsvs olabilir..

Keşke xda daki kurallar burada da olsa.Forum inanılmaz düzenli olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
PriZm

PriZm

Üye
Düzen yok gibi görünüyor çünkü xda da milyonlarca noob var.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sen o konuyumu soruyodun kardeş ben xdadaki resimleri soruyon sandım :D
 
aşikar53

aşikar53

Üye
ben nawy kullandığı rom u yapmak istiyorum ama pek bilgili sayılmam bu konu da
yardım bekliyorum
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Daha buralardaysan bi saate işim anca biter fanları işlemciyi ekran kartını çıkardım pamuk bağlamış :) bence az bekle versiyon 3 çıktığında kur ama şimdi kurup bi denemek görmek istiyosan okay
 
aşikar53

aşikar53

Üye
Daha buralardaysan bi saate işim anca biter fanları işlemciyi ekran kartını çıkardım pamuk bağlamış :) bence az bekle versiyon 3 çıktığında kur ama şimdi kurup bi denemek görmek istiyosan okay
bunu kursak sonra çıkınca onu kursak sen kullanıyomusun
bide garanti falan gidiyor değilmi ? teşekkürler
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
bunu kursak sonra çıkınca onu kursak sen kullanıyomusun
bide garanti falan gidiyor değilmi ? teşekkürler
Olur fark etmez garantiyi dert etme garantilik bi durum olursa dönersin stock roma olur biter
 
aşikar53

aşikar53

Üye
teşekkür ederim yardımcı oldun işin bittimi devam ederiz musait olursan
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Tamam yazarım bitince
 


Üst Alt