Telefon Tavsiyesi Sizc Hangisi (lumia, Htc)

Sponsorlu Bağlantılar

OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Bwnde öyle düsünüyorum. Ama buna mavi dış kapak bulabilir miyim. Birde o kapaklar orjinali çıkarılıpta mı takılıyor yoksa kılıf gibi orjinalinin üzerine mi geciriliyor
 


OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
920 dış kapak değişmiyor, değişik kılıfları kullanabilirsin. Ancak telefon biraz ağır ve büyük kılıf kullanmamanı öneririm:D
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Hadi ya orasi kötü oldu kılıftan nefret ederim :D degisen modeller hangisi?
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
tam olarak bilmiyorum 520, 620, 625 emin olmasam da 820 de değişiyordu herhalde
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Hangisi değişiyorsa onu alıcam o zaman :D
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
benim 625te hiç değiştirme gereği duymadım siyah veya beyaz alınca zaten her renk temayla renk uyumu sağlıyor. :D
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Tema ile uyumdan bahsetmiyorum ya mavi özgürlüktür mavi candır mavi tatdır :D
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
orası sana kalmış kardeşim :D
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
720 nin mavisi var :D ama cok kararsızım. Aksi gibi 625 te mavi yok. Allahım sabır :D
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
ben de şaşırmıştım evet 625te yok. zaten 625 tavsiye etmem ben büyük ekrana aldanmıştım :kotu:
 
Karalama45

Karalama45

Üye
Selamın aleyküm arkadaşlar. Şu anda s3 mini kullanıyorum ve çok sıkıldım yeni telefon alacağım. Aldığım telefonda oyun pek oynamam sıkılırım ama internet müzik fotoğraf çok kullanırım. Htc one mini fotoğraf ve müzik kalitesiyle cezbediyor. Bi taraftanda lumia 625 dikkatimi çekiyor ama ekran çözünürlüğü ekran boyutuna göre biraz az gibi. Siz ne önerirsiniz? Htc desire 601 de baktıklarım arasında.
htc son kararim :Dhe buarada aleykumselam
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Lumia alıp degisiklik yapasım var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Karalama45
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
2 el Lumia 925 alabilirseniz kesinlikle alın.
 
0MG90

0MG90

Üye
Htc kullanıyorum ve önermem alacaksanız Lumia veya Xperia alın
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Xperiayı nasıl öneriyorsunuz ya cok kotu. Ben lumiada karar verdim :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Neresi kötü? Sony kalitesi var tüm telefonlarındaHayırlı olsun Lumia alacaksan
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
    Konu Sahibi
Sony kalitesi kalmamış. Ne grafik var ne stabilite. Samsungdan nefret ederim ama samsung bilr daha iyi
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Aleyküm selam. Nokia Lumia 1320 diyeceğim de çok büyük gelir mi :) Çok büyük gelirse 2014'ü bekle de Nokia yeni cihazlarını tanıtsın. İlla ki sana göre bir Lumia çıkar. Ya da Lumia 525 al be kardeşim? 1 GB RAM var. Diğer özellikleri biliyorsun zaten :)
 


Üst Alt