
Arkadaşım benim içinde Manchester United ve Chevrolet Cruze Amblemleri yapabilirmisin ?

Eklenmiştirbir tane de Real Madrid yaparmısın şimdiden teşekkürler
Maxicep logosu yapılmadı değil mi![]()
Eklenmiştir


400x800 değlki zatenBence bunları farklı çözünürlüklerde de yapmalısın. Sadece 480x800 değil![]()
768x1280 
eklenmiştirHaber - Karşınızda Lumia Smart Watch[konsept]
bu konudaki baştaki resimde L harfinin yanına 920 koyup yapabilir misin? O logo çok hoşuma gitti![]()
) o L harfine benzer bi font oluşturmayı denedim belki oda hoşuna gider 
400x800 değlki zaten768x1280
![]()
Bence hepsini ayarla 480x800 - 720x1280 - 1080x1920 diye
Ama o da uğraştırır.yok ya 480x800 hiç yapmadım hepsini 768x1280 den yaptım ama bi dakika imageshack küçültüyorsa bilmem benim bütün yaptıklarım 768x1280 eminim yaniArada 480x800 olanlar da varBence hepsini ayarla 480x800 - 720x1280 - 1080x1920 diye
Ama o da uğraştırır.
elimle her photoshop dosyasını açarken yazıyorum çunku en boy 
