Nokia Lumia - Glance Screen Resimleri

Sponsorlu Bağlantılar

q0nzalez

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
aslnda artık konunun adınıda değiştirilebiliriz iyice karma oldu :) insan resimleri sıkıntı oluyo ama denerim bayağı isteyen oldu :) forum yetkililerinden düzenleme istesem olurmu acaba ? bütün resimleri ilk mesaja toplamak için şimdi ben ilk mesaja editlesemde diğer aradaki resimleri kaldırmayı bilmiyorum :)
 
Son düzenleme:


ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Ulu önder Atatürk'ümüzün de silüeti çok güzel gider :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: zaferozkan, GuiTaRisT111 ve OttomaN TigeR
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
insan resimleri sıkıntı oluyo ama atamızın silüeti olduğu için direk onlardan birini yaptım inş atamız olmuştur. olmamışsa af ola

Atamız :

çok güzel başka reaimleride yapsan süper olur ayrıca tüm resimleri ilk mesajda topla
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
insan resimleri sıkıntı oluyo ama atamızın silüeti olduğu için direk onlardan birini yaptım inş atamız olmuştur. olmamışsa af ola

Atamız :

çok güzel başka reaimleride yapsan süper olur ayrıca tüm resimleri ilk mesajda topla

birde Atatürk imzası süper olur
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
q0nzalez

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
ilk mesajda toplandı resimler ama aradaki mesajlar silinebiliyosa onları silmeyi bilmiyorum. eğer silinebiliyorsa yöneticiler silsin lütfen bilmiyorum çünkü

Ekleme:
Atatürk imzası ilk mesaja eklendi
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Cumhuriyet Bayramı önceki ülkemizin kurtarıcısı ve kurucusu büyük önder Atatürk'ün resmini hazırlamanız çok güzel bir davranış.
Teşekkürler, elinize sağlık. :türkiye1:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan, BrahimOkumus ve q0nzalez

Dementor61

Üye
Rica etsem Seat logosunu yapar mısınız ? :)
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Ulu önder Atatürk cidden güzel olmuş ama glancede biraz şey bozuyor görüntü onun için imzası glanceımda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
konu sahibi tarafından düzenlenip tüm resimler ilk mesajda toplanmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: q0nzalez
OozyStaw

OozyStaw

Üye
direk glancescreen.com a yüklesene :) veya sen yüklemiyorsan ben ismini kullanaraktan yükleyebilirim :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
ilk mesajda toplandı resimler ama aradaki mesajlar silinebiliyosa onları silmeyi bilmiyorum. eğer silinebiliyorsa yöneticiler silsin lütfen bilmiyorum çünkü

Ekleme:
Atatürk imzası ilk mesaja eklendi
teşekkürler
 
zaferozkan

zaferozkan

Üye
Ata'mın imzası için ne kadar teşekkür etsem azdır, öyle güzel durdu ki tarif edilemez yaşanması lazım,
 
  • Beğen
Tepkiler: q0nzalez ve bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
  • Beğen
Tepkiler: zaferozkan ve q0nzalez
q0nzalez

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
atamızın ve imzasının olduğu ikisi bir arada bi glance hazırladım ama silüeti biraz beyaz renk bozuyo ne kadar uğraşsamda beyaz tabana siyah renkli silüet gibi durmuyo siyah tabana beyaz renkli silüet ama inş olmuştur ilk mesaja eklenmiştir. benzememe gibi bi sıkıntı olursa kaldırılabilir çünkü bana normal orjinal siyah silüetten farklı geldi biraz
 
  • Beğen
Tepkiler: zaferozkan ve bulutsuzgece
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bu sayfaya bakmayalı uzun süre olmuş. Ellerine sağlık. Her biri çok güzel. Atatürk'ün imzası ve slüeti çok hoş. Siyah zeminde zorlanmalar tabiki olacaktır ancak birde ben deneyeyim belki yardımcı olabilirim.q0nzalez arkadaşımızın yaptığı glance resimlerinden Türk Bayrağımıza kırmızılık, Atatürk resmine de gri fon vererek katkıda bulunmak istedim. İnşallah olmuştur.


 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111, q0nzalez ve bulutsuzgece
fk555897

fk555897

Üye
Güzel teşekkürler
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bir kaç katkım daha olsun :)
Yalnız besmeleyi koyarken önce bi düşündüm. Arka cebe koyarken glance ekranının kapandığından emin oldum ve sonra buraya yükledim arkadaşlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111, ferdimy ve q0nzalez

Benzer Konular



Üst Alt