tasarruf edebilmek için mantıklı renksiz olmasıda tasarruf için daha iyi bencrAslında bu bozulmalar uygulamanın çalışma prensibiyle alakalı. Uygulama, görüntüyü öncelikle bir dizi pixel aracılığıyla canlandırıyor ve diğer pixeller ise tasarruf için uyumaya bırakılıyor. Bu durumda renkli görsel kullandığınızda haliyle mevcut bozulmalar oluşacaktır. Ali Kemal abi uygulamanın çalışma prensibiyle ile ilgili bir açıklama yapmıştı.

aslında hafif mavi renkte üste NOKIA yazılı bir duvar kağıdı olursa güzel olur
ilerieyen saatlerde eve varınca yaparım ve yine burada paylaşırımaslında her model için "Nokia Lumia x2x" yazsa (620-720-820-920 .....) belki uzayacak ama model numarası yazmasa da sade "Nokia Lumia" yazsa bile iyi gider![]()

Mavi Eklendi. Veaslında hafif mavi renkte üste NOKIA yazılı bir duvar kağıdı olursa güzel olur
Diğerlerini ise birazdan ekliyorumaslında her model için "Nokia Lumia x2x" yazsa (620-720-820-920 .....) belki uzayacak ama model numarası yazmasa da sade "Nokia Lumia" yazsa bile iyi gider![]()

520de yokda 625 kullanmadm o yuDen onu bilmiyorum yoksada kalsınteşekkürler çok güzel olmuş. Yalnız 625te glance screen var mıydı??

Eklenmiştirdostum Fiat için de yapar mısın![]()

