Emrah_-06
Üye
S3 Düştü Dokunmatik Çalışmıyor !!!
Arkadaşlar telefonum az önce cebime koyarken yere düştü sonra elime aldım kilit tuşuna basıyorum ekran açılıyo geri ve seçenekler tuşu falanda çalışıyo ama ekrana dokunduğumda çalışmıyo herhangi bi kırılma falanda göremedim üstünde jelatin var biraz dikkat ettim sol üst köşede bi çizik var gibi ama çatlakmı karar veremedim yarın garantiye götürcem ne kadar sürede yapılır ve herhangi bi ücret istenirmi acaba yada garantiye götürmeden nasıl çözebilirim bu sorunu ? .s
