Haber Lumia1320 Basın Görseli Sızdı

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yeni cihazımla tanışma hayalleri kurarken oldu mu bu şimdi yaa...
Selpak mendilini kapan gelsin somuru::züü::ağlarım::agla2::agla:cry:
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet ve ÖEY


umutgidik

umutgidik

Üye
Yeni cihazımla tanışma hayalleri kurarken oldu mu bu şimdi yaa...
Selpak mendilini kapan gelsin somuru::züü::ağlarım::agla2::agla:cry:
Kesinlikle aynı fikirdeyim şuan cidden üzüldüm. Bir süre daha L925e devam zira 2bin tl 1520ye veremem şuan için :(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Esendağlı

Esendağlı

Üye
1520 çok daha şık ve karizmatik duruyor bence.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
eğer bu cihaz fullhd değilse 3. Kolon konusu iyice karışıcak gibi duruyor.

Dostum cihaz FullHD (1080p).
O konuda sorun yok. Yani ekran beklendiği gibi.

Ama kamera, flaş ve diğer özellikler alt-seviye olacakmış.
(Şu geçtiğimiz günlerde haberini yaptığımız "Batman" kod adlı "Lumia 625" benzeri olacak cihaz buymuş)
Resmen yıktı bizi haber :(

Demek ki Lumia 929 ile Lumia 1320'nin sadece boyutları aynı.
Özellikler birbirinden farklı.
Meğer bizim 1320 diye beklediğimiz özellikler Verizon'a çıkacak olan Lumia 929'daymış.
1320 ile 929'un tek ortak özelliği ekran boyutu, donanım olarak uzaktan yakından ilgisi yok :(
 
Bay H

Bay H

Üye
5mp arka kamera ve vga da ön kamera olacakmış sanırsam cihaz 625 in abisi olmuş resmen.
 
Lobin12

Lobin12

Üye
My Nokia Blog'da ekranı 720p olarak haber etmiş
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Dostum cihaz FullHD (1080p).
O konuda sorun yok. Yani ekran beklendiği gibi.

Ama kamera, flaş ve diğer özellikler alt-seviye olacakmış.
(Şu geçtiğimiz günlerde haberini yaptığımız "Batman" kod adlı "Lumia 625" benzeri olacak cihaz buymuş)
Resmen yıktı bizi haber :(

Demek ki Lumia 929 ile Lumia 1320'nin sadece boyutları aynı.
Özellikler birbirinden farklı.
Meğer bizim 1320 diye beklediğimiz özellikler Verizon'a çıkacak olan Lumia 929'daymış.
1320 ile 929'un tek ortak özelliği ekran boyutu, donanım olarak uzaktan yakından ilgisi yok :(
Usta yıktın beni resmen :(
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
My Nokia Blog'da ekranı 720p olarak haber etmiş

Yanlış haber yapmış.
Belfiore 3. kolon yalnızca 1080p ekranlarda olacak dedi.
Bu cihaz 3 kolonlu, yani 1080p.
Ama diğer özellikler çok kötü :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Lobin12
Lobin12

Lobin12

Üye
Diğer özellikler kötüyse neden 1080p olarak çıkıyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
  • Beğen
Tepkiler: umutgidik, pirenuri ve ÖEY
ÖEY

ÖEY

Üye
Akşam akşam hayal kırıklığı oldu bende de üff:agla2::ah 929'u sadece ABD'ye özgü tutarlarsa çok büyük bir hata yaparlar. Belki 1520 ile aynı anda çıkıp 1520'nin satışlarını etkilemesin diye ilerleyen dönemde global olarak çıkarmayı düşünüyorlardır. Ya da en azından ben böyle düşünüp kendimi kandırmayı deneyeyim bir, bakalım olacak mı:bangin::utan Tam istediğim telefonu buldum derken, şimdi bu hiç olmadı be Nokia:gun1::sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
q0nzalez

q0nzalez

Üye
Nokia sinsi bi yolmu izliyo yoksa bu işten anlamıyomu? İlginç bi durum stratejileri çok farklı :hmmm
 
Bay H

Bay H

Üye
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Etkinlik yarın Abu Dabi saatiyle 11:00'de (Türkiye saati ile 10:00'da) başlayacak.
Lumia 1320 (Daha doğrusu Lumia 626 :angry:) haberinden sonra hiç izleyesim kalmadı.
 
kayahan35

kayahan35

Üye
Lumia 929da saat kısmı 1020 bu görsel de ise 1320 içimden bi ses buda lumia 725in görseli diyor
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
bi kere model numarası bu kadar alt seviye cihaz olamayacağı sinyalini veriyor banada ya çok büyük sürpriz olacak hepimiz için...
 
dakamon

dakamon

Üye
1320 nin tipi çok sade sanki. Özellikle arkadaki led çok sade duruyo. Bi heybet yokmuş gibi kamerada :D
 

Benzer Konular



Üst Alt