Önce 3. kolon desteği şimdi de bu herşey üst üste geliyorYeni cihazımla tanışma hayalleri kurarken oldu mu bu şimdi yaa...
Selpak mendilini kapan gelsincry:


Kesinlikle aynı fikirdeyim şuan cidden üzüldüm. Bir süre daha L925e devam zira 2bin tl 1520ye veremem şuan içinYeni cihazımla tanışma hayalleri kurarken oldu mu bu şimdi yaa...
Selpak mendilini kapan gelsincry:

eğer bu cihaz fullhd değilse 3. Kolon konusu iyice karışıcak gibi duruyor.Önce 3. kolon desteği şimdi de bu herşey üst üste geliyor![]()
eğer bu cihaz fullhd değilse 3. Kolon konusu iyice karışıcak gibi duruyor.


Usta yıktın beni resmenDostum cihaz FullHD (1080p).
O konuda sorun yok. Yani ekran beklendiği gibi.
Ama kamera, flaş ve diğer özellikler alt-seviye olacakmış.
(Şu geçtiğimiz günlerde haberini yaptığımız "Batman" kod adlı "Lumia 625" benzeri olacak cihaz buymuş)
Resmen yıktı bizi haber
Demek ki Lumia 929 ile Lumia 1320'nin sadece boyutları aynı.
Özellikler birbirinden farklı.
Meğer bizim 1320 diye beklediğimiz özellikler Verizon'a çıkacak olan Lumia 929'daymış.
1320 ile 929'un tek ortak özelliği ekran boyutu, donanım olarak uzaktan yakından ilgisi yok![]()

My Nokia Blog'da ekranı 720p olarak haber etmiş

Diğer özellikler kötüyse neden 1080p olarak çıkıyor
Usta yıktın beni resmen![]()


929'u sadece ABD'ye özgü tutarlarsa çok büyük bir hata yaparlar. Belki 1520 ile aynı anda çıkıp 1520'nin satışlarını etkilemesin diye ilerleyen dönemde global olarak çıkarmayı düşünüyorlardır. Ya da en azından ben böyle düşünüp kendimi kandırmayı deneyeyim bir, bakalım olacak mı
Tam istediğim telefonu buldum derken, şimdi bu hiç olmadı be Nokia

2 üst seviye 2 de giriş segment cihaz tanıtacak gibi duruyor. 1520-929, 1320-525Nokia sinsi bi yolmu izliyo yoksa bu işten anlamıyomu? İlginç bi durum stratejileri çok farklı![]()
