Haber Samsung Ativ S Hacklendikten Sonra 3. Kolon Da Eklendi!

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
örneklendirecek olursak abi :naughty:
bu konudan örnek verirsek;basit bir registry editor koduyla bu özellik eklenebilirse bunları Microsoft da görüyorsa ki öyledir bazı şeyleri kısıtlamadan önce iki kere düşünürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


respection123

Üye
6 Kutucuk değilse 5 kutucuk olsada olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mtoyanik ve q0nzalez
braayn

braayn

Üye
yenilik şart ister doğru yoldan ister dolaylı yoldan..8.1 ile ben bir çok şeyin bütün modellerde değişeceğine inanıyorum...
 
csH

csH

Üye
Radyo konusu dışındakilere katılıyorum. Radyo işi donanımla alakalı olduğundan 620 desteklemiyor. Bu Microsoftun yaptığı pazar taktiğidir. 820 yi 920 yi alan adam diyecek ki benim telefonum niye bunla aynı özelliği taşıyor ? Biraz fark olması gerekmiyor mu diye düşünüyor. Ms de diğerini daha cazip tutmak için de arada fark yaratıyor
620de de radyo çipi var ve aktif edilmesi için kulaklık şart değil sistem kırılırsa 620 için hazırlanacak romlarda radyonun olacağına eminim kulaklıksız radyo çalıştırmak çok önceden yapılmış bişey ne kadar radyo kullanmasam da varlığını arıyorum
 
turbocore35

turbocore35

Üye
ooo güzel olmuş çokta güzel ya bi lumiaları hackleyemediler hacklesinler artık bu haberden sonra microsoft exstra olarak vermesi lazım aslında en azından 4.inçh ve üzeri olan modellere :D
 
Bay H

Bay H

Üye
@bulutsuzgece hocam şimdi şöyle bir sorum olacak. Bizim bu cihazların updatelerini amber vs. tam sürümü indirip flashladık cihazları ve bildiğim kadarı ile sistem de dahil buna yanlış bilmiyorsam. Bizim cihazların sistem dosyalarında da bu yolla oynama yapma ihitimalimiz var mı
 
turbocore35

turbocore35

Üye
@bulutsuzgece hocam şimdi şöyle bir sorum olacak. Bizim bu cihazların updatelerini amber vs. tam sürümü indirip flashladık cihazları ve bildiğim kadarı ile sistem de dahil buna yanlış bilmiyorsam. Bizim cihazların sistem dosyalarında da bu yolla oynama yapma ihitimalimiz var mı
bnd sormustum ama sistem kabul etmiyomuş oynanmıyo galba :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
@bulutsuzgece hocam şimdi şöyle bir sorum olacak. Bizim bu cihazların updatelerini amber vs. tam sürümü indirip flashladık cihazları ve bildiğim kadarı ile sistem de dahil buna yanlış bilmiyorsam. Bizim cihazların sistem dosyalarında da bu yolla oynama yapma ihitimalimiz var mı
yok malesef. O dosyaları açamaz içlerinde değişiklik yapamazsınız. Velev ki açtınız ve değişiklik yaptınız!!! NSU dosyayı görmez. Çünkü o dosyalarda CİD kilidi var.
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
güzel gelişmeler bunlar :) konu için teşekkürler
 
Bay H

Bay H

Üye
@papakudioflu saolun hocam. Nokia cihazlara değiştirilmiş sistem yüklenememesi için her yolu engellemiş anlaşılan :destere:
 
sebahattinART

sebahattinART

Üye
bu sistemin hacklenmesini sadece bu konuda istiyorum. Mağazadaki oyunların paralı olması emek hakkıdır Ama 3.kolonda tüm wp8'lerin hakkıdır. Ayrımcılık yaparlarsa hacker'lara L820 mi denek olarak bile veririm :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte
luckysleven

luckysleven

Üye
adamlar bir satırı editleyip Ms in vermediğini aldılar şu sisteme istedikleri gibi bir erişirlerse şarj ledini bildirim ledide yaparlar , tuşların titreşiminide açar kaparlar ses düzeyleriylede oynarlar yani eksik olan herşeyi yaparlar : )
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet ve pirenuri
q0nzalez

q0nzalez

Üye
bu sistem dosyaları microsoftun güvenliği ile mi şifreleniyo yoksa samsung nokia gibi şirketlerin güvenliğimi? eğer microsoftun güvenliği ile oluyorsa samsung kırıldı ise lumianında kırılması kolaylanmazmı ? sonuçta aynı sistem dosyalarını kullanmıyormu her ikiside ?
 
pirenuri

pirenuri

Üye
bu sistem dosyaları microsoftun güvenliği ile mi şifreleniyo yoksa samsung nokia gibi şirketlerin güvenliğimi? eğer microsoftun güvenliği ile oluyorsa samsung kırıldı ise lumianında kırılması kolaylanmazmı ? sonuçta aynı sistem dosyalarını kullanmıyormu her ikiside ?
Üreticilere göre değişiyor durum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu sistem dosyaları microsoftun güvenliği ile mi şifreleniyo yoksa samsung nokia gibi şirketlerin güvenliğimi? eğer microsoftun güvenliği ile oluyorsa samsung kırıldı ise lumianında kırılması kolaylanmazmı ? sonuçta aynı sistem dosyalarını kullanmıyormu her ikiside ?
iki şekilde güvenlik var. Birincisi sistemin güvenliği fakat aşıldı. İkincisi güvenliği aşılmış yazılımın Lumialara yüklenmesi durumu ki o şimdilik sorun.
 
turbocore35

turbocore35

Üye
iki şekilde güvenlik var. Birincisi sistemin güvenliği fakat aşıldı. İkincisi güvenliği aşılmış yazılımın Lumialara yüklenmesi durumu ki o şimdilik sorun.
neden yükleyemiyorlarki nsu hacklesinler oyle yapsınlar ozaman ?.:D.
 
alical33

alical33

Üye
lumialarda en kısa zamanda hacklenir inşallah hayatımda ilk defa bukadar uzun süre orjinal yazılım kullandım symbian ve androidde hep hack ve root yapıp cfw yüklüyordum :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Aylar öncesi haberiydi bu Ativ-s hack olayı, adamlar didindi uğraştı yaptılar. Bu abiler Lumialara da bişey yapsa ya :D
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
keşke 620 yerine alsaydım bunu aynı pqrq
 

Benzer Konular



Üst Alt