Haber Samsung Ativ S Hacklendikten Sonra 3. Kolon Da Eklendi!

Sponsorlu Bağlantılar

remzi33

remzi33

Üye
Bir de şöyle bir durum söz konusu. Sistem üzerinde oynama vs yapmak sistemin kararlılık ve stabilliğini de etkiler. Belki 3. Kolon için değil ama atıyorum ses düzeyi ayarlaması gibi. Çünkü bu sistemi yazan adamla bu işin prof.ları yani. Hackerların düşündüğünü onlar da düşünmüştür ama sistem stabilliği açısından bazı şeyler kısıtlanmış olabilir
 


q0nzalez

q0nzalez

Üye
aynen stabil olması önemli. ben symbianada androidede cfw attım ama bi süre sonra belirli sıkıntılar baş vermeye başlıyo. kaç tane denediysem hepsinde oldu yani. olucaksada stabil olsun :) şimdiki stabilliğini korusunlar yeter :D
 

blackcemre

Üye
Nokia İle aynı işetim sistemi olduğuna göre yakında lumilarda haacklenir.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
:eller: el ovuşturarak beklemeye başlayabiliriz :sirit:
 

respection123

Üye
Kırın be artık şu sistemi :eller:
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
süper ya süper
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
:eller: bi poz verelim bakalım nolcak :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
sekajmer

sekajmer

Üye
Abi çok iyi ya
 
serinaga

serinaga

Üye
Haydi hayırlısı diyelim ...
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Bence hackerler hacklemesin onlar kendileri versinler bize 3. kolonu :)
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
kısa zamanda geleceğine inanıyorum tabi hack yöntemiyle :)
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Madem bazı geliştirmeler bu kadar kolay 3. kolon için teee 8.1i mi bekletecekler yahu :D
 
Bay H

Bay H

Üye
Küçük bir hort olacak ama; XDA kullanıcıları durmak bilmiyor şimdi de HUAWEI Ascend W1 cihazına custom rom yüklemeyi başarmışlar.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece

respection123

Üye
Küçük bir hort olacak ama; XDA kullanıcıları durmak bilmiyor şimdi de HUAWEI Ascend W1 cihazına custom rom yüklemeyi başarmışlar.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Lumia lazım lumia :artist:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Küçük bir hort olacak ama; XDA kullanıcıları durmak bilmiyor şimdi de HUAWEI Ascend W1 cihazına custom rom yüklemeyi başarmışlar.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Konu bu sefer Huawei olduğu için ayrı başlık altında açtım. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bay H

Benzer Konular



Üst Alt