[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

blackcat67

blackcat67

Üye


kernel ile performansın arttığı söyleniyor denemenizi öneririm cm9 içn
 


andreo

andreo

Üye
Kernel kullanirsan iyi olur. Cm9un orjinal kerneli fena degil ama ben hurtsky kernel v4.3 kullaniyorum cok memnunum. Bazi yerler derken sadece bildirim ekranindaki düğmeler ingilzce onun disinda ingilizce bi yer yok

telımde romun ustunde gelen kernel çok ısınıyordu şarjın anasını aglattı emdı resmen.. konuyu acan arkadasın verdıgı kernelı kurdum şuan ısınma yok şarjı sıfırladım yenıden doldurdum bakalım ne kadar gıdecek hızda bır sorun yok oyun oynamıyorum zaten görsellık daha önemlı benım için.. birde ram 354 den 378 e cıktı ama bısey farketmedi ram kendıne hep 40 ile 60 mb yer ayırıyor bunu 400 yapsan bıle sana kalıcak alan sayısı bu ben rom olayında yenıyım 4-5 rom kurdum hepsınde ayınısı oluyor bu benım fikrim yanlış olabılır kimseyi yanıltmayayım...


kernel ile performansın arttığı söyleniyor denemenizi öneririm cm9 içn

bunu yukleyın sarj durumu duzelıyor dun aksam jarj ettım pil şuan % 66
 

Neagf

Üye
Hesap Makinası:
-Türkçeleştirildi.

MMS (Mesajlaşma Uygulaması) :
-Mesajlarda simgelerin yerleri hatalıydı hiçbirinin sıralaması doğru değildi. Onlar düzeltildi.

Bir Teşekkürü Çok Görmeyin. Uğraştım sonuçta arkadaş istedi diye veriyorum :)
Merhaba hocam, mms uygulamasının yeni sürümü çıktı. Dil dosyalari ile ilgili sorunlar çözüldü. Mesela bazen baloncuk ile yazi arasinda boşluk oluyordu artik o olmuyor vs. Şimdi sizden bir ricam olacak. Hangisi sizin için kolaysa onu söylersiniz.
a) size yeni mms.apk yi upload edeyim. Ayni değişiklikleri yapın.
b) bana hangi dosyalarda değişiklik yaptiginizi soyleyin, ben de sizin apknizden o dosyalari alip yeni versiyona entegre edeyim.
Teşekkürler. :)
 
rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
Kardeş senden birşey istesem Ben Samsung Galaxy Ace Plus GT-S7500 Kullancısıyım uzun zamandır bunun gibi bir rom arıyordum ama bulamıyorum nolursun bi yardım et :(
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş senden birşey istesem Ben Samsung Galaxy Ace Plus GT-S7500 Kullancısıyım uzun zamandır bunun gibi bir rom arıyordum ama bulamıyorum nolursun bi yardım et :(

buyur dostum: Galaxy Ace için touchwiz paketi:
 
  • Beğen
Tepkiler: jereax ve Neagf
en-sel

en-sel

Üye
one ofa kindv29 cm9 final üzerine kurdum şuan gayet iyi gidiyo :)
 

ghostpower26

Üye
Kardeşim ekran kilidi cm9da olduğu gibi s3ün ekran kilidi gibi değil ne yapmam gerekiyor?
 
cadde19

cadde19

Üye
kapat aç hocam
 

aLon3AnqeL

Üye
Yardım lütfen cok hata oldu. Ekranın resmi gözükmüyor yönetici cubugu gözkmüyor :/ yardım lütfen !
 

Neagf

Üye
Yardım lütfen cok hata oldu. Ekranın resmi gözükmüyor yönetici cubugu gözkmüyor :/ yardım lütfen !
Sanirim odex roma kurdunuz. Root izni olan bir dosya yoneticisi ile -tavsiyem x-plore- system/app e girin ve systemui.odex dosyasini silin. Sorun cikartan her uygulamanin odexini system/app'ten silin. Sorununuz cozulur.
 

aLon3AnqeL

Üye
Sanirim odex roma kurdunuz. Root izni olan bir dosya yoneticisi ile -tavsiyem x-plore- system/app e girin ve systemui.odex dosyasini silin. Sorun cikartan her uygulamanin odexini system/app'ten silin. Sorununuz cozulur.
Tamm sonu cözdüm bro yeni olanı indirmiştim onda bu hata var 1gn eskisi var orda onu indirdim hatasız cok seri ve muhtesem olarak kullanıyorum çok teşekkürler :)
 

ibo__48

Üye
merhabalar benim sorunum şu play storeyi bi turlu yapamadım gappsi indirip flashlıyorum bu sefer de durum cubugu gozukmuyor. yardımcı olabilir misiniz
 
genco15

genco15

Üye
Tesekkurler:)
 

enderew

Üye
merhaba, önceden bahsedildimi bilmiyorum ama bu romda şarkılarda neden sıyırma yapıyor bir türlü çözemedim ne player falan yüklediysem ? çözümünü bilen var mı ?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
merhaba, önceden bahsedildimi bilmiyorum ama bu romda şarkılarda neden sıyırma yapıyor bir türlü çözemedim ne player falan yüklediysem ? çözümünü bilen var mı ?
Cm9da hangi kerneli kullaniyosun hurtsky rev8 mi? Eger oyleyse winamp kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: enderew
caca41

caca41

Üye
Dostum ben bunu yukluyorum fakat yukledıkten sonra bildirim barı koyboluyoo ve tekrar rom atmam gerekiyo bi yerde yanlış mı yapıyorum acaba tam anlamıyorum bu işlemlerden çünkü yardımcı olabilir misin?
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Hocam hata var bildirim barında bazen sorun çıkartırıyor. Eğer 5-10 dk beklersen dosya vericem sana onu cmw den yükle düzelir.Beyler herkeze iyi haber S3 Touchwiz Paketi içersindeki Bildirim Barı İngilizceydi az önceki çalışmamdan sonra Türkçeleştirdim. Dosyayı veriyorum düzeltmemi istediğin yerleri belirtirseniz sevinirim.

 
  • Beğen
Tepkiler: Neagf
caca41

caca41

Üye
Hocam hata var bildirim barında bazen sorun çıkartırıyor. Eğer 5-10 dk beklersen dosya vericem sana onu cmw den yükle düzelir.Beyler herkeze iyi haber S3 Touchwiz Paketi içersindeki Bildirim Barı İngilizceydi az önceki çalışmamdan sonra Türkçeleştirdim. Dosyayı veriyorum düzeltmemi istediğin yerleri belirtirseniz sevinirim.

bu mudur dostum yuklemem gereken dosya yoksa bu sadece tr cevrılmıs halımı ?
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Hocam evet bunu kur çalışacaktır. Aynı zamanda türkçeye çevrilmiş hali.
 


Üst Alt