Uhops
Üye
10 gün devamsızlık geçme notu 50...
Not oranı 45'den 50'ye çıktı, devamsızlık 10 güne düştü olmadı bide çatıya keskin nişancı koy okuldan kaçanları indirsin...
Önceden ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Okulda ne işin var?
Şimdi ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Yanmışsın oğlum sen
Düşünsene geçme notu 10 devamsızlık hakkı 50 gün, ÇILDIRIRSIN
Hadi MEB'e protesto yapıp okula 10 gün gitmemeye var mısınız?
Ben yokum...
Önceden ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Okulda ne işin var?
Şimdi ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Yanmışsın oğlum sen
Düşünsene geçme notu 10 devamsızlık hakkı 50 gün, ÇILDIRIRSIN
Hadi MEB'e protesto yapıp okula 10 gün gitmemeye var mısınız?
Ben yokum...
Son düzenleme:




