10 gün devamsızlık geçme notu 50...

Sponsorlu Bağlantılar

Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
10 gün devamsızlık geçme notu 50...
Not oranı 45'den 50'ye çıktı, devamsızlık 10 güne düştü olmadı bide çatıya keskin nişancı koy okuldan kaçanları indirsin...


Önceden ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Okulda ne işin var?

Şimdi ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Yanmışsın oğlum sen

Düşünsene geçme notu 10 devamsızlık hakkı 50 gün, ÇILDIRIRSIN









Hadi MEB'e protesto yapıp okula 10 gün gitmemeye var mısınız?
Ben yokum...


 
Son düzenleme:


bybrock

bybrock

Üye
Zaten çekilmiyordu okul iyice içine etmişler şimdi hiç çekilmez :(
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
ya ben anlamıyorum bu meb ne işe yapmaya çalışıyorlar. Hayatımdan bir senem gitti. Sınıfta kaldım bu eğitim sistemi yüzünden. Yemin ediyorum protesto yapılırsa en başta ben giderim. Öleceğimi bilmeme rağmen. Başka ülkeler diyelim matematik dersinde çocukların kafalarını gereksiz şeylerle doldurmasın diye formülleri sınıfa asıyorlarmış ve öğrenciler bu formüllerden yararlanıp sınava giriyorlarmış. Ama bizde, hayatımızla karşımıza çıkmayacak gereksiz bir formül ezberletip sınava sokuyorlar.ben hakkımı sonuna kadar haram ediyorum. Bunuda yaptı ya. Gideceğim şu ülkeden nefret ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: TestUser123
Symbianize

Symbianize

Üye
Valla çok kötü oldu devamsızlıktan ziyade 50 işi kötü olmuş
 
KcygtYsn

KcygtYsn

Üye
bir an önce çalışıp okulu bitirin sistem sizi değiştirmeden siz sistemi değiştirin :)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Ya benim matematikten en yüksek notum 46 :D
 
Türe

Türe

Üye
Hayır ben 12. Sınıfım. Sınav zamanları devamsızlık yapmam gerekecek. Illa rapora mı koşacam sürekli ? Yani devlet bizim gibi sınav çocuklarına zorla diyor ki git heyet raporu al kafan rahat etsin. 3 dönemdir eğitimin içine eden bakanlara saygı ve sevgilerimle, Türe.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Not oranı 45'den 50'ye çıktı, devamsızlık 10 güne düştü olmadı bide çatıya keskin nişancı koy okuldan kaçanları indirsin...


Önceden ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Okulda ne işin var?

Şimdi ;
- Devamsızlık kaç ?
+ 9,5
- Yanmışsın oğlum sen

Düşünsene geçme notu 10 devamsızlık hakkı 50 gün, ÇILDIRIRSIN









Hadi MEB'e protesto yapıp okula 10 gün gitmemeye var mısınız?
Ben yokum...







Sen Okula Gidince (evde parti kutlamalar)
 
abandonware

abandonware

Üye
ya ben anlamıyorum bu meb ne işe yapmaya çalışıyorlar. Hayatımdan bir senem gitti. Sınıfta kaldım bu eğitim sistemi yüzünden. Yemin ediyorum protesto yapılırsa en başta ben giderim. Öleceğimi bilmeme rağmen. Başka ülkeler diyelim matematik dersinde çocukların kafalarını gereksiz şeylerle doldurmasın diye formülleri sınıfa asıyorlarmış ve öğrenciler bu formüllerden yararlanıp sınava giriyorlarmış. Ama bizde, hayatımızla karşımıza çıkmayacak gereksiz bir formül ezberletip sınava sokuyorlar.ben hakkımı sonuna kadar haram ediyorum. Bunuda yaptı ya. Gideceğim şu ülkeden nefret ediyorum.
Tamamda bu bahsettiklerin zaten vardı sadece devamsızlık 10 gün yapıldı. Meb senin dediğin gibi dersleri kolaylaştırmaya çalışıyor, mesela bizim 10. sınıfta gördüğümüz trigonometri yeni nesil 11. sınıflar için seçmeli ders haline getirildi, biyoloji ders kitapları inceleştirildi vs..
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Tamamda bu bahsettiklerin zaten vardı sadece devamsızlık 10 gün yapıldı. Meb senin dediğin gibi dersleri kolaylaştırmaya çalışıyor, mesela bizim 10. sınıfta gördüğümüz trigonometri yeni nesil 11. sınıflar için seçmeli ders haline getirildi, biyoloji ders kitapları inceleştirildi vs..
yanılıyorsun. Eski nesilin üniversitede öğrendiğini biz 9 da öğreniyoruz. Birde bu sistem baştan yanlış.
 
abandonware

abandonware

Üye
yanılıyorsun. Eski nesilin üniversitede öğrendiğini biz 9 da öğreniyoruz. Birde bu sistem baştan yanlış.
tamamda eskiden öğretilecek bilgi bu kadar çok değildi. mesela, hücrenin içindekiler bu kadar kapsamlı bilinmiyordu. Yinede dediğin gibi lise ders programı oldukça ağır maalesef.onuda geçtim; sayısalcı olarak neden hala coğrafya, dşl anlatın, tarih görüyorumama bildiğim kadarıyla böyle şaçma durumlar için radikal üdzenlemeler yolda
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
tamamda eskiden öğretilecek bilgi bu kadar çok değildi. mesela, hücrenin içindekiler bu kadar kapsamlı bilinmiyordu. Yinede dediğin gibi lise ders programı oldukça ağır maalesef.onuda geçtim; sayısalcı olarak neden hala coğrafya, dşl anlatın, tarih görüyorumama bildiğim kadarıyla böyle şaçma durumlar için radikal üdzenlemeler yolda

dediğiniz kesinlikle doğru. Ben sayısalcıydım . Bizim okulun sayılı öğrencilerinden, ama satısalcı olmama rağmen ben edebiyat coğrafya gördüğüm için eşit ağırlığa geçtim..
 
abandonware

abandonware

Üye
dediğiniz kesinlikle doğru. Ben sayısalcıydım . Bizim okulun sayılı öğrencilerinden, ama satısalcı olmama rağmen ben edebiyat coğrafya gördüğüm için eşit ağırlığa geçtim..
neyse kardeş, Allah hepimizin yardımcısı olsun
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Allah başka dert vermesin :kıskıs:
 

MaxipmaN

Üye
iyi yırttım
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Bi 18 gün tatil olayı varmış bilgisi olan varmı?
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ya ben anlamıyorum bu meb ne işe yapmaya çalışıyorlar. Hayatımdan bir senem gitti. Sınıfta kaldım bu eğitim sistemi yüzünden. Yemin ediyorum protesto yapılırsa en başta ben giderim. Öleceğimi bilmeme rağmen. Başka ülkeler diyelim matematik dersinde çocukların kafalarını gereksiz şeylerle doldurmasın diye formülleri sınıfa asıyorlarmış ve öğrenciler bu formüllerden yararlanıp sınava giriyorlarmış. Ama bizde, hayatımızla karşımıza çıkmayacak gereksiz bir formül ezberletip sınava sokuyorlar.ben hakkımı sonuna kadar haram ediyorum. Bunuda yaptı ya. Gideceğim şu ülkeden nefret ediyorum.
Hadi gule gule. Merak etme arkandan aglamayiz.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
okulu sevmiyor gitmek istemiyorsanız bırakın okulu
 

Benzer Konular



Üst Alt