ANIL
Admin
@ANIL
Üstteki resimler iphone5Sden mi çekilmiş?
Evet

@ANIL
Üstteki resimler iphone5Sden mi çekilmiş?

Aynen o özellik çok iyi olmuş.İphone coştu artık vallaAppstoredan alışveriş yaparken doğrulama yaparken şifre yerine parmakizini kullanabileceğiz, sanırım.

Fiyatlara bak ya bunlar bizim ülkemize gelecek 2bin liradan başlıcak fiyatlar![]()
Aynen şuan bile internetten bakıyorum iphone 5 fiyatı 1900 internet fiyatı bu.Şimdi fiyatlar az yükselecekmiş öyle dedi izlediğim yer amerika için falan sorun yok da bizim ülkemizde fiyatlar 2.5 2700 falan olur iphone 5s2000 olsa iyi... Kaç ay sonra 2000e düşüyor... Yurtdışında alabiliyorsan alacaksın işte yoksa sıkıntı :/
aynen -qarapapaq- adamlara kontrat ile 4s bedava bizde kontrat ile faturaya ek 100 lira 
Yine alt ve üst kısımlarda 2 parmak pay var. Tasarım olarak 1 adım öteye gitmiyor nedense.
Z1' e o kadar laf ettik. Bu da farklı değil, altta ufak yuvarlark bir tane düğme koydun diye ne değişti? Sonuçta yine boşluk yine boşluk...
Yani cihazın Türkiye'ye gelmesi Aralığı bulacak mı? Fiyatı da 2600+ olur geldiğinde O.oTelefon boyutu değişmemiş herhalde?..Dikkat ettiyseniz S modellerde Yani 3GS 4S 5S tasarım degismiyor. Bundada degismeyecekti zaten. 6da inşallah diyelim artıkYine alt ve üst kısımlarda 2 parmak pay var. Tasarım olarak 1 adım öteye gitmiyor nedense.

Isırılmış elma takıntısı nedir herkes böyle istiyorİnşallah 6 da home tuşu ısırılmış elma olur. Bu arada ios 7 niye çıkmadı hala bana güncelleme gelmedi
Aynen öyle...Abi 5c iphone 5 ten pahalı olur türkiyede bide ucuz iphone miş peh
