Silahlara olan ilgim ve yeteneğim.

Sponsorlu Bağlantılar



RawBoy

RawBoy

Üye
kurtlar vadisinde rol al :D
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Silah yeteneği ile ben bir yerlere gelineceğini pek düşünmüyorum:)Özel harekattaki kişiler seçkin kişiler diye biliyorum ben.Katılmak istemekle katılamıyorsun diye biliyorum,yanlış mı?
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Silah yeteneği ile ben bir yerlere gelineceğini pek düşünmüyorum:)Özel harekattaki kişiler seçkin kişiler diye biliyorum ben.Katılmak istemekle katılamıyorsun diye biliyorum,yanlış mı?

Teşkilattaki 30 yaş altı kişiler başvuru yapabiliyor.Ordaki herkesin kendine has bir yeteneği var.Silah kullanımı ve çeviklik benim için iyi bir + olur.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
o silah tutukluk yaparsa işte o zaman ayvayı bütünüyle yemek oluyor çünkü hiç beklemediğin anda ya patlıyabilir,yay kaymasından dolayı veya uzun süre hiç patlamıyabilir. Her atışı tamamen bitirdikten sonra iyice parçalara ayırıp yağlayıp temizlemen lazım namluda pislik kalması silahın tutukluk yapması demek oluyor ama onlar bakımsız iyi kullanılmayan silahlarda hep denk gelen birşeydir birde özel el işçiliği olanlar olur onların tadı çok ayrıdır fabrika üretimi onlarda ki sorunlar onlarda çok az olur,işçiler milimetrik hesapla elde yaptığından daha iyi oluyor ama hafta yada ayları alıyor ve fiyatları tuzlu olur özel üretimlerin tabi silah üretimi konusunda iyi olan ülkeler olarak başta a.b.d ve arap ülkeleri başı çeker a.b.d ye bir çok ülkeden eski üretim silahları yenilemek için birde özel üretim isteklerini karşılayacak yerler vardır
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
En sevdiğim şeylerden biri temizlemek :D cz75 i az temizlemedim.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
ilk başta çok temizlersin ama zamanla yüzüne bakmazsın,tüketim çılgınlığı gibi birşey aslında var ya şu anlık istiyorsundur bunu,asıl işin içine girsen soğursun. Onu yapan kişiler hep göbeksiz,24 saat resmi kıyafetle gezen insanlar mı olduğu gözünde canlanıyor? Şöyle diyim eğer o işi yani mesleği yapan bizden birsiyse eve gidince ayaklarını uzatıp atleti sıyırıp karnını hatur hutur kaşıyıp kıllarıyla tek mi çift mi olan tiplere dönüşebiliyorlar,özün de eve gelince evrim geçiren resmi bir işte jilet gibi olup ev ortamında beyaz atlet beyaz çorap ve onu bozmadan kılları sergileyip salınarak yürüyen çok gördüm. Bankada çalışır eve gelir evrim geçirir amcayı tanıyamazsın
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hahaha doğru
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
ilk başta çok temizlersin ama zamanla yüzüne bakmazsın,tüketim çılgınlığı gibi birşey aslında var ya şu anlık istiyorsundur bunu,asıl işin içine girsen soğursun. Onu yapan kişiler hep göbeksiz,24 saat resmi kıyafetle gezen insanlar mı olduğu gözünde canlanıyor? Şöyle diyim eğer o işi yani mesleği yapan bizden birsiyse eve gidince ayaklarını uzatıp atleti sıyırıp karnını hatur hutur kaşıyıp kıllarıyla tek mi çift mi olan tiplere dönüşebiliyorlar,özün de eve gelince evrim geçiren resmi bir işte jilet gibi olup ev ortamında beyaz atlet beyaz çorap ve onu bozmadan kılları sergileyip salınarak yürüyen çok gördüm. Bankada çalışır eve gelir evrim geçirir amcayı tanıyamazsın

Arkadaşım konuyu çok saptırdın ben yetenek diyorum sen heves diyosun.Ben gelecekte ne yapabilirim diyorum sen evrim geçiren göbekli amcadan bahsediyosun.Tamam anladık sistem karşıtısın.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye


Arkadaşım konuyu çok saptırdın ben yetenek diyorum sen heves diyosun.Ben gelecekte ne yapabilirim diyorum sen evrim geçiren göbekli amcadan bahsediyosun.Tamam anladık sistem karşıtısın.

dayı sen en son lokantada çalışmıyormuydun?
Geleceğini düşünüyorsan daha gerçekçi bak eğer gerçekten kendi ayaklarının üzerinde durmak istiyorsan kalıcı ve akla yatan işlere yönel derim,buyur sana hayatın gerçekleri
 
s.ileli

s.ileli

Üye
3 mermi sık. 3 unu ayni delikten getirebilirsen olur
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
dayı sen en son lokantada çalışmıyormuydun?
Geleceğini düşünüyorsan daha gerçekçi bak eğer gerçekten kendi ayaklarının üzerinde durmak istiyorsan kalıcı ve akla yatan işlere yönel derim,buyur sana hayatın gerçekleri

Ya anlanak istemiyosun herhalde.DİYORUMKİ TÜRKİYEDE BÖYLE BİR VASIFLA NEREYE GELİNİR ?

Siz hala benim oyunlardan filan etkilendiğimi düşünüyosanız boşuna buraya gelip mesaj kasmayın.

Ne yazıkki bu ülkenin her türlü nitelikli elemana ihtiyacı var.Terörle mücadeleye sen deneyimsiz erleri gönder sonra gencecik çocuklar yaşama gözlerini yumsun.Al sana hayatın gerçekleri.
 


Üst Alt