İnternetten telefon ( s4 )alınır mi?

Sponsorlu Bağlantılar

yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
İnternetten telefon ( s4 )alınır mi?
Normal s4 1900 lira ışte internette 1550 falan acaba alayım mi. Alsam sıkıntı olur mu rom atınca falan . Yada alan var mi?
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
s4 hafta sonlari 1700 tl yi goruyor bence magazaya gidip almak daha saglikli
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Işte bende onu düşünüyorum internette neden ucuz diye :-) ?
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye
Alınabilir tabiki ama eğer senin için önemli ise distribütör garantisinde mi diye bak, bana göre fark yok zaten garanti hiçbir şeyi karşılamıyor. Genelde çok ucuz olan ürünler paralel ithalat ürünü oluyor. Yani rom konusunda değil ama garanti sıkıntısı yaşayabilirsin. Ben kullandığım son 3 telefonu internetten aldım
 
  • Beğen
Tepkiler: yakupb03
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Alınabilir tabiki ama eğer senin için önemli ise distribütör garantisinde mi diye bak, bana göre fark yok zaten garanti hiçbir şeyi karşılamıyor. Genelde çok ucuz olan ürünler paralel ithalat ürünü oluyor. Yani rom konusunda değil ama garanti sıkıntısı yaşayabilirsin. Ben kullandığım son 3 telefonu internetten aldım

E hocam ne kullandın son 3 telefon yada rom falan attın mi garanti sıkıntı değil benim için?
 
ravenas

ravenas

Üye
Valla sorun olmaz alabilirsin güvenilir siteler var baya bende takip ediyorum 1500 TL falan s4 fiyatı ama distribütör garantili oluyor onlar genelde.Genede sana kalmış bir şey ama bence sorun olmaz ben oradan almayı planlıyorum hatta telefon ama her siteden de almamak lazım güvenilir bilindik sitelerden alırsan sorun olmaz :)
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye


E hocam ne kullandın son 3 telefon yada rom falan attın mi garanti sıkıntı değil benim için?

Son aldığım desire x oldu. Rom atmadım, sadece Root yaptım öyle kullanıyorum. Bundan önce aldığım nokia symbian zaten. Garantiyi dert etmiyorsan sorun yok zaten sana çin malı klon göndermeyecekler sonuçta bildiğin s4 olacak.
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Garanti elbet sıkıntı değil . Çünkü hep rom kullanıyorum hocam. Sağol bende ondan korkuyorm klon değil de replica falan gelir diye sordum. Sağolasn ;-)
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye
Hayır ucuz olması replika olmasından değil, şirketlerin cihazları kendileri ithal etmesinden kaynaklanıyor. Cihazlar kayıtlı oluyor ama distribütör garanti vermiyor tamirat onarım işlemleri ucretli. Aslında kanun gereği ithal eden şirket garanti hizmeti veriyor ama ...
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye
En ucuz ürünleri bulmak için akakce.com u kullanabilirsin.
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah :-)
 

kerem28yuksel

Üye
güvenilir siteden alırsan alınır ama hafta sonları günlerini bekle teknosa cok ucuzluyo
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt