Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

koray3333

Üye
Oyundan atıyor.Bizdeki şansa bak.Telefon s3 4.2.2.Gameloft yazısı geliyor oyun ismi cıkıyor ve atıyor oyundan.Ve son olarak oyunu her açmak istememde wifi baglantısı istiyor.
Gerekli dosyalar kontrol ediliyor,kontrol edildi.
Oyun başarıyla indirildi tamama dokun ve oynamaya başla diyor.Tamam deyince gameloft yazısı gelip atıyor oyundan.

Edit:Sorunu çözdüm sd datayı hafıza kartına degilde cihaz hafızasına taşıyınca çözüldü.
 


fasilyeee

Üye
indirdim ilkte hafıza kartına attım datayı çalışmadı tel hafızasına yükledim açıldı ama hayal kırıklığı bence iğrenç ötesi hani hayal edersin sonra gerçekleştirirsin ya bunlar hayal etmiş ama gerçekleştirmeden oyun haline getirmişler ha seven beğenen vardır o ayrı ama bence asphalt serisi artık sarmıyor çok kötü yapıyorlar hiç gerçekçi değil..
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
lyon_69

lyon_69

Üye
ha yaşa usta snnda çkmş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46

badb0y06

Üye
piranha business tab 7 denedim

sonuç : 2-3kere oyundan attı şimdi normal oynuyorum, ekran sallanıyor ama beğendim ben
 
FormpR

FormpR

Üye
General Mobile Discovery kullanıyorum ve oyunun grafik ayarını "düşük" yaptığım zaman çok rahatlıkla oynuyorum arkadaşlar.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
S4 Octa Gameplay izlemek isteyenlere

[video=youtube;BdG87LDJEm4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BdG87LDJEm4#t=0[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
mamomi

mamomi

Üye
Hile varmi arkadaslar...gamecihle freedomla deneyen varmi
 
smh60

smh60

Üye
İndirdim kurdum mükemmel bence şu oyunu beğenmeyene daha ne diyim
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
pinokyotr

pinokyotr

Üye
Yarın deneyeyim
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Oyun cok zorlaştı la..2.etkinlikte..altimda r8 var.hadi kazandigim yarislardan iyi para verse neyse de para biriktiremiyorum gelen geçen geçiyor beni :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
codblackops2

codblackops2

Üye
Hilelisini indirmekte istemiyoum ama zorluyorlar :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL

Criver

Üye
Yaw benim daha oyunu indirdiğim yok siz taa nerelere uçmuşsunuz ya :D:D Akşam koycm insin kim uğraşcak :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Boşver hileyi önceki yarışlardan para kazan yeni araç al :D

Onunlami ugrasacagim :D

Ama guzel oyun gerçi bir uçmayla boğaz koprusu gibi bir kopruyu ucarak gecebiliyorsun :ehe:ehe
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Ama Hilelisini indirmeyecegim :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Vay be kurdunuz demek ilk günden :D Asphalt7yi hatırlıyorum da 50 sayfa asphalt7yi kuramayanların düzgün c-rackli arayanların konusu vardı :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve codblackops2
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2 ve .caner.
codblackops2

codblackops2

Üye
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve ANIL


Üst Alt