Galaxy s2 kameramda siyah leke yardım?

Sponsorlu Bağlantılar

AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s2 kameramda siyah leke yardım?


Arkadaşlar galaxy s2 imde kamerayı açtığımda ufak siyah bir leke oluştu neden oldugunu anlayamadım! sadece kamera açtığımda geliyor ve hiç gitmiyor çektiğim fotograflarada yansıyor.sizce sorun nedir ve tamir edilir mi?
 


abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
kamera içinde yada kamera caminda leke olabilir.
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
camını temizledim duzelmedi kameranın içi nasıl leke yapabilir ki? Temizleme ile düzelecek birsey mi bu?
 
maktama

maktama

Üye
Kameranın camının iç kısmına ya da lensinin üstüne toz zerreciği gelmiş büyük ihtimal. Telefonun içini açıp temizlemeniz gerekir. Galaxy s2'nin sökülmesi çok kolaydır. Eliniz yatkınsa, ince uçlu yıldız bir tornavidayla ve tırnağınızla 5 dakkada halledebilirsiniz. internetten söküm videolarını izlerseniz bilgilenirsiniz. Garantiniz yoksa/bitmişse/aldırmıyorsanız ve yapabileceğinizi düşünüyorsanız içini açıp temizleyin.
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Kameranın camının iç kısmına ya da lensinin üstüne toz zerreciği gelmiş büyük ihtimal. Telefonun içini açıp temizlemeniz gerekir. Galaxy s2'nin sökülmesi çok kolaydır. Eliniz yatkınsa, ince uçlu yıldız bir tornavidayla ve tırnağınızla 5 dakkada halledebilirsiniz. internetten söküm videolarını izlerseniz bilgilenirsiniz. Garantiniz yoksa/bitmişse/aldırmıyorsanız ve yapabileceğinizi düşünüyorsanız içini açıp temizleyin.
yardımınız için çok teşekkür ederim.telefoncuya gösterdim aynısını dedi ama ben açamam o riske girmem dedi.geri tam oturmaz kamera sonra niye açtın dersin dedi.bu telefonu bu haliyle 500tl veriyor telefoncu sizce değer iyi mi? üstünede 250tl verip s3 mini almayı düşünüyorum..
 

kerem28yuksel

Üye
S2 den s3 miniye gecmek gercekten delilik al bi gmd :)
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
s3 miniyi hediye alcam.bir süre sonrada kendime s4 mini düşünüyorum.buyuk tel sevmiyorum.bu gmd mağazalarda neden yok.bide çok ucuz özelliklerine göre bir gariplik yok mu?
 

kerem28yuksel

Üye
s3 miniyi hediye alcam.bir süre sonrada kendime s4 mini düşünüyorum.buyuk tel sevmiyorum.bu gmd mağazalarda neden yok.bide çok ucuz özelliklerine göre bir gariplik yok mu?

general mobile taninmadigi icin ucuza satio taninsin oda kaziga baslar :)
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
nereden alabilirim güveneler bildiğiniz var mı? birde s2 min değeri iyi mi sizce?
 

kerem28yuksel

Üye
Bence s3 mini alicak adama sole 500 tl yi ben katsam daha iyi tel alsak diye teklif et :) s3 alirsin

- - - Eklendi - - -

nereden alabilirim güveneler bildiğiniz var mı? birde s2 min değeri iyi mi sizce?

S2 konusunu bilmiyorum ama gmdyi internetten alabilirsin
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
alınır alınmasına ama ben kendime almıyorum ufak birşey almam lazım
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Ben kendime s4 mini düşünüyorum ama çok pahalı gibi. S2 nin boyutunda ama daha dar ele güzel oturuyor.
 
maktama

maktama

Üye
Kameranın oynamasi/sabitlenememesi ile alakalı sallamış senin telefoncu. Yok öyle birşey.
ikinci olarak açıkçası hediye bile olsa s2 yi satıp s3mini almam. Bir de üstüne para vericeksiniz!?!!! S2, orjinal imei olmasi garanti durumu,temizligi,ekrandaki renklerde burn olayı durumuna ve kutu icerigine gore 450-600 arası degişir benim gözümde.(bir tanıdiktan, orjinal imei,temiz falan olursa ancak 600)600'e de discovery alinabiliyor sıfır,bulabilirsen tabii. Son Karar sizin,araştırın.
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
Kameranın oynamasi/sabitlenememesi ile alakalı sallamış senin telefoncu. Yok öyle birşey.
ikinci olarak açıkçası hediye bile olsa s2 yi satıp s3mini almam. Bir de üstüne para vericeksiniz!?!!! S2, orjinal imei olmasi garanti durumu,temizligi,ekrandaki renklerde burn olayı durumuna ve kutu icerigine gore 450-600 arası degişir benim gözümde.(bir tanıdiktan, orjinal imei,temiz falan olursa ancak 600)600'e de discovery alinabiliyor sıfır,bulabilirsen tabii. Son Karar sizin,araştırın.

nasıl sabitlenememesi? çözüm ü nedir peki bunun? mesela video modundayken 1080p ye aldığımda leke kayboluyor çözünürlüğü düşürünce geri geliyor.leke değil mi bu durum yani?
benim tel pasaport kayıtlı temiz telefon.500 e saydırmayı düşünüyorum.discoverye de bakıyorum bu arada.özelliklerine karşın fiyatı gerçekten çok iyi.
 
maktama

maktama

Üye
"Geri tam oturmaz..." gibisinden bir şeyler demiş ya telefoncu,onu söylüyorum. Yani öyle oturmamazlik cartcurt falan yok,telefonun vidalarini söküp kasayi çıkardığınızda kamera lensi zaten gözünüzün önünde oluyor, lens korumasi da çıkardığınız kasada oluyor.(benim note'da böyle,s2'de de aynı şekilde diye hatırlıyorum) Temizliyorsunuz ikisini de, kasayi kapatiyorsunuz. Geri oturmayacak bir şey yapmiyorsunuz yani. S2nin 1080p çekimi gerçek fullhd degildir, görüntüyü bir miktar etrafından keserek yakınlaştırır(deneyin görüceksiniz)sizin leke de o kesilen kısımda kalıyordur büyük ihtimal. Siz en iyisi hiç uğraşmayın,500'e satın,rahat edin.
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi
"Geri tam oturmaz..." gibisinden bir şeyler demiş ya telefoncu,onu söylüyorum. Yani öyle oturmamazlik cartcurt falan yok,telefonun vidalarini söküp kasayi çıkardığınızda kamera lensi zaten gözünüzün önünde oluyor, lens korumasi da çıkardığınız kasada oluyor.(benim note'da böyle,s2'de de aynı şekilde diye hatırlıyorum) Temizliyorsunuz ikisini de, kasayi kapatiyorsunuz. Geri oturmayacak bir şey yapmiyorsunuz yani. S2nin 1080p çekimi gerçek fullhd degildir, görüntüyü bir miktar etrafından keserek yakınlaştırır(deneyin görüceksiniz)sizin leke de o kesilen kısımda kalıyordur büyük ihtimal. Siz en iyisi hiç uğraşmayın,500'e satın,rahat edin.

Aynen herşey anlattığın gibi..videorını izledim ben oturmayacak birşey yok dediğin gibi.videoda dediğiniz gibi keserek çekiyor leke o yüzden görünmüyor.ben kendimde temizlerim baktım kolaymış ama satmak için bahane olacak bana artık :D s4 minide çok hoşuma gidiyor ebatları çok güzel avuca oturuyor telefon.
 
Invoke

Invoke

Üye
yardımınız için çok teşekkür ederim.telefoncuya gösterdim aynısını dedi ama ben açamam o riske girmem dedi.geri tam oturmaz kamera sonra niye açtın dersin dedi.bu telefonu bu haliyle 500tl veriyor telefoncu sizce değer iyi mi? üstünede 250tl verip s3 mini almayı düşünüyorum..

hayır , hayır sakın s2nin üstüne para verip s3miniye para verme.


- - - Eklendi - - -

maktama çok güzel açıklamış, bence de telefoncu 500e telefonu kapmak için söylemiş olabilir* :D
 
AYNA

AYNA

Üye
    Konu Sahibi


hayır , hayır sakın s2nin üstüne para verip s3miniye para verme.
aslında ben s3 mini kibar ya eşime almayı düşünüyorum s2 mi verip kendimede daha donra s4 mini düşünüyorum.şimdiki düşüncem öyle yani.eğer satmazsam lekeyi kendim temizlemeyi denicem söküp
 
Invoke

Invoke

Üye
Ya da bilmiyordur adam, günahını almıyım şimdi :D
 


Üst Alt