GM Discovery dusunenle..!! Buyrun iceri :))))

Sponsorlu Bağlantılar

Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
GM Discovery dusunenle..!! Buyrun iceri :))))
İste oyun incelemesi. Videoyu izlerken Asphalt 7 ye sira geldiginde bakin neler oluyor gorun :D

Birdaha insanlari yanlis yonlendirmeyin. S3 ile bu telefonu bosuna kiyaslamayin. Bilgisi olan tecrubeli arkadaslara yol verin..

Not : Ben Asphalt 7 yi turkcell maxiplus 5 gibi dandik bir telefonda bile kasmadan oynuyordum. Gerisini siz dusunun artik :ehe:



https://www.youtube.com/watch?v=oJ4NPqd7HLU&feature=youtube_gdata_player
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet.25


beytullah6767

beytullah6767

Üye
peki maxiplus 5 le bu oyunların hepsini oynayabiliyormuydun
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
peki maxiplus 5 le bu oyunların hepsini oynayabiliyormuydun

Gangstar Vegas ve Real Racing 3 u bile oynadim. Gangstar vegas zaten gmd de kasti. Real racing 3 e gelince telefon isinin kasma yapti o kadar. İnanmazsan bul mp5 yukle oyna. 4 cekirdekmis cok guldum :D

4 cekirdekli bir telefon kasar mi? S3 te bu oyunun oynanisini izle anlarsin. İyiki de satmisim valla
 
caglar b

caglar b

Üye
bende gram kasma yok acaba cpu güç tasarrufu mu açık yoksa akıyor oyun

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Secret26
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Güç tasarrufu falan açıktır bugün telefon değiştireceğim için gmd 'ye göz attım yaklaşık 10, 15 küsür video izledim hiç birinde donma yoktu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Secret26

thebancally

Üye
komik gerçekten. Hala kabullenemediniz. Gayette s3 performansı veriyor neredeyse telefon. Mesut Çevik in incelemesini izlemenini öneririm. Sen daha önceden Dead trigger da kastigini söylemiştin ki O da yalan. Çamur atmaları bi bitmedi. Üstteki Video da cpu tasarrufunun kapalı olması mümkün değil. Turkcell Maxi ile kiyasliyor birde
 
  • Beğen
Tepkiler: Secret26
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
komik gerçekten. Hala kabullenemediniz. Gayette s3 performansı veriyor neredeyse telefon. Mesut Çevik in incelemesini izlemenini öneririm. Sen daha önceden Dead trigger da kastigini söylemiştin ki O da yalan. Çamur atmaları bi bimedi

Hahaha.. Benim o telefonu ilk aldigimda actigim konulara bir bak istersen. Ayrica dead trigger i ilk aldigimda oynadigimi ve sorun olmadigini fakat sonradan boyle bir sorun oldugunu belirttim. Neden zoruna gidiyor hala :ehe: Kolayi var s3 un buna nin bastigini sana gostermenin. S3 ve gmdyi eline al. İkisinide rootla sonra cpu master pro yukleyip islemciyi ful hiza al. Sonra tum kutulara tik at ve agir bir oyuna gir. Ne bileyim Gangstar vegas,mc4 falan. Sonra sure tut bakalim ne olacak. Anlarsin o zaman :D
 

thebancally

Üye
Hahaha.. Benim o telefonu ilk aldigimda actigim konulara bir bak istersen. Ayrica dead trigger i ilk aldigimda oynadigimi ve sorun olmadigini fakat sonradan boyle bir sorun oldugunu belirttim. Neden zoruna gidiyor hala :ehe: Kolayi var s3 un buna nin baştigini sana gostermenin. S3 ve gmdyi eline al. İkisinide rootla sonra cpu master pro yukleyip islemciyi ful hiza al. Sonra tum kutulara tik at ve agir bir oyuna gir. Ne bileyim Gangstar vegas,mc4 falan. Sonra sure tut bakalim ne olacak. Anlarsin o zaman :D
He kardes he. Sizin gibiler cevap vermeye değmez. Telefonun ucuz olması içinize oturuyor.
 
emrh77

emrh77

Üye
kasıyormuş cidden =) bide s3 le kıyaslıyolar yaa s3 miniyle kıyaslanamaz o tel ki s3 mininin babasına kafa tutuyosunuz =)
 
  • Beğen
Tepkiler: CataFaLLoque ve Samet.25

thebancally

Üye
kasıyormuş cidden =) bide s3 le kıyaslıyolar yaa s3 miniyle kıyaslanamaz o tel ki s3 mininin babasına kafa tutuyosunuz =)

Arkadaş en ufak bir bilginiz yok telefon ile ilgili atıp tutuyoruz. S3 mini nedir allah aşkına. Discovery 2 ye katlıyor O telefonu.
 

MaxipmaN

Üye
Hahaha.. Benim o telefonu ilk aldigimda actigim konulara bir bak istersen. Ayrica dead trigger i ilk aldigimda oynadigimi ve sorun olmadigini fakat sonradan boyle bir sorun oldugunu belirttim. Neden zoruna gidiyor hala :ehe: Kolayi var s3 un buna nin bastigini sana gostermenin. S3 ve gmdyi eline al. İkisinide rootla sonra cpu master pro yukleyip islemciyi ful hiza al. Sonra tum kutulara tik at ve agir bir oyuna gir. Ne bileyim Gangstar vegas,mc4 falan. Sonra sure tut bakalim ne olacak. Anlarsin o zaman :D

s3ü olupta altta kalmamaya çalışanlardansın sanırım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
kasıyormuş cidden =) bide s3 le kıyaslıyolar yaa s3 miniyle kıyaslanamaz o tel ki s3 mininin babasına kafa tutuyosunuz =)

O kadarda değil. Sistem olarak birbirine yakın telefonlar. Tek eksik yanı kasa kalitesizliği olabilir diyecem ama Samsung'un da kasa kaliyesi hayım şahım değil.
 
Y_u_X

Y_u_X

Üye
Kasıyosa Kasıyo Sizi İlgilendiren Bi Durum Yok ki Ortada . S3 Ün bi Sürü Saçmalıkları Var Onlarıda Koy Buraya
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
s3ü olupta altta kalmamaya çalışanlardansın sanırım :ehe

S3 kullanmiyorum. Noldu :)

- - - Eklendi - - -

Kasıyosa Kasıyo Sizi İlgilendiren Bi Durum Yok ki Ortada . S3 Ün bi Sürü Saçmalıkları Var Onlarıda Koy Buraya

Oldu. Biri soruncada sifir kasma dersiniz. Gidin isinize

- - - Eklendi - - -



O kadarda değil. Sistem olarak birbirine yakın telefonlar. Tek eksik yanı kasa kalitesizliği olabilir diyecem ama Samsung'un da kasa kaliyesi hayım şahım değil.



Telefonun omrunu gorunce aglamayin da :D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konuşmalarınıza ve birbirinize olan hitaplarınıza dikkat ediniz.Uyarı aldıktan sonrada neden konum silindi ? Neden uyarı aldım diyede sormayınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: BatuhanOzalp77 ve FeLonieS
Y_u_X

Y_u_X

Üye
bide fiyat farkına bak :D iki tane alırım gmd o paraya
 

Samet.25

Beninle zamaninda Gmd icin tartisan gmd yi bilerek kotuluyosun kiskaniyosun diyen s3 ile s3 mini ile karsilastiran kisiler bu konuya bakip sonra gelsin konussun konuyu acan kardesim eline koluna klavyene saglik
 

thebancally

Üye
google da araştırırsanız s3 de de kullanıcılarda kastıgını söyledigini görebilirsiniz.asphalt 7 de optimasyon sıkıntısı var.Discovery nin oyun performansına laf atma hakkınız hiç yok.Hele s3 mini ile hiç kıyaslanmaz üstteki arkadaşım 150 tl fazla verdin diye laf söylüyorsun

tek video üzerinden gidecekseniz alın size video
[video=youtube;w5qA9v50oqo]https://www.youtube.com/watch?v=w5qA9v50oqo[/video]

diger kıyaslamaları da bulabilirsiniz youtube dan.Hala görmüyorsanız ne diyeyim size


bonus:
yorumlara bakın
evet Megandroid
cevap istiyorum şimdi senden ve diger arkadaşlardan öyle atıp kaçmak yok.
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
kasıyormuş cidden =) bide s3 le kıyaslıyolar yaa s3 miniyle kıyaslanamaz o tel ki s3 mininin babasına kafa tutuyosunuz =)
s3 mini kullanan bi insandan gm discovery'yi övmesini bekleyemezdik dimi :))) ondan kardeş ondan...
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
S3 kullanmiyorum. Noldu :)

- - - Eklendi - - -



Oldu. Biri soruncada sifir kasma dersiniz. Gidin isinize

- - - Eklendi - - -





Telefonun omrunu gorunce aglamayin da :D

Çok kaliteli samsung değil mi? Onun için s3 alanlar düşürünce atsan atılmaz satsan satılmaz duruma getiriyorlar. Bana bırda samsungun kasa kalitesizliğini savunma. Benim 600 liraya aldığım 603'ün kasa kalitesi bile s3'ten iyi.
 


Üst Alt