Telefon Tavsiyesi max. 600 tlye 0 telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş lumia alırsan adam akıllı oyun ıstersen 50 tl de oyuna verirsin bence ace 2 al hepsiburada da 600 lira guncelleme derdi de yok su an jb var ve bı tane daha gelcek samsung takvımınde oyle yazıyor sen bılrsn
ace 2 ye hiç girme o telefon çok kötü
 


abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
ace 2 berbat bi telefon bence
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
fikırler degısır bence onerılerının hepsının ıncelemelerinı ızle
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
lumia 520 giriş seviye bi telefonmu sizce ?
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
neyse ben lumia 520 alıcam
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun kardes deneyımlerını burdan yazarsan belkı bızede yardımcı olursun
fazla yok şuana kadar 2 telefon kullandım samsung s5230 ve 5800 xm ama androidmi daha ii wp8mi lg l7ye baktım tek çekirdekli ama android alcaksam xperia u wp 8 alcaksam lumia 520 alıcam
 

09Samet60

Üye
kardeşim benı dınle 1 aydır ace 2 kullanıyorum telefon ıle soracagın tum konulara yurekten dogru cevap verıyım
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim benı dınle 1 aydır ace 2 kullanıyorum telefon ıle soracagın tum konulara yurekten dogru cevap verıyım
ace 2 almıyacağım

- - - Eklendi - - -

lumia 520 veya xperia u alacağım ikisi arasında kaldım sizce ne alayım ama büyük ihtimal 520 alcam
 

09Samet60

Üye
nokıa telefon degıl xperia al
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
nokıa telefon degıl xperia al
ace 2nin özelliklerini söyle

- - - Eklendi - - -

xperiaya hafıza kartı takılmıo ben 8 gblıgı 600 tlye gordm ama lumia 8 gb artı hafıza kartı takılıyor
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Lumia alma Discovery al cok hizli ilk android icin cok iyi tavsiye ederim babam alsa kullanicamda birakmiyo. .ss
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
u hafıza sorun yaratır l520 al o zaman
 

ChasingTheSun

Üye
Lumia pişmanlıktır.U nun 8 liğini bulursan koşarak al
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
siz bi bakın

bu mu ?

bu mu ?
 

ChasingTheSun

Üye
Vatandaki xperia u 8 gb yazıyor bu tabikide.Millet temple run subway surfers oynarken lumiayla el sallamak istemiyorsan tabi :)
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
842
Telefon Tavsiyesi telefon önerisi
Cevap
18
Görüntüleme
841
İmamcivciv
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt