abdllhekz
Üye
ace 2 ye hiç girme o telefon çok kötüKardeş lumia alırsan adam akıllı oyun ıstersen 50 tl de oyuna verirsin bence ace 2 al hepsiburada da 600 lira guncelleme derdi de yok su an jb var ve bı tane daha gelcek samsung takvımınde oyle yazıyor sen bılrsn

