Galaxy w Xperian UI Rom ve honeyx7up Kernel

Sponsorlu Bağlantılar

CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy w Xperian UI Rom ve honeyx7up Kernel
Arkadaşlar başlıkta görüldüğü gibi Galaxy w Xperian UI Rom ve honeyx7up Kernel kullanıyorum. Sorum şu; Xperian UI romda telefonun şarjı az gidiyordu. honeyx7up kerneli flashladım ve şarj süresinde bi değişim görmedim. Acaba bişeyleri yanlış mı yaptım ?
Ya da ne yapsam şarj biraz daha uzun gider ?
Önereceğiniz kernel var mı ? Orjinal roma geri dönebilirim eğer güzel bir kernel varsa :)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ;)
 


PowerPlay

PowerPlay

Üye
Bu romu ben de denedim cm10 tabanli icindeki uygulamalar cok fazla ve arka planda surekli calisiyor bu da pili bitiriyor bence cm9 gec honeyx 7up kernel kullan cm9 un pil suresi cm10 dan daha iyi
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Bu romu ben de denedim cm10 tabanli icindeki uygulamalar cok fazla ve arka planda surekli calisiyor bu da pili bitiriyor bence cm9 gec honeyx 7up kernel kullan cm9 un pil suresi cm10 dan daha iyi


:tşk: cm9da önerebileceğiniz düzenlenmiş bi rom var mı ?
 
melankolik ali

melankolik ali

Üye



:tşk: cm9da önerebileceğiniz düzenlenmiş bi rom var mı ?
samsung android rom kisminda emre arkadasin düzenledigi wonderLigh rom var ve sarji ve performansi güzel üzerine honeyx7up veya hursk'y kernel kurarsan daha cok verim aliyorsn
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
samsung android rom kisminda emre arkadasin düzenledigi wonderLigh rom var ve sarji ve performansi güzel üzerine honeyx7up veya hursk'y kernel kurarsan daha cok verim aliyorsn

sağol kardeş onu deneyim o zaman :)
şimdi üzerindeki romu silip wonderLigh ı yüklediğim zaman kernelide tekrar yüklemem gerekecek mi ? ya da kernel olduğu için farklı bir işlem yapmama gerek var mı ?
 
PowerPlay

PowerPlay

Üye
Var rom degisirse kernel de degisir kerneli rom yukledikten sonra flashlaman gerekiyor tekrar
 
-Emre

-Emre

Üye
Koprol gigabread. Galiba cow kernel var onda.
 
-Emre

-Emre

Üye
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87


Üst Alt