CasuS_87
Üye
Galaxy w Xperian UI Rom ve honeyx7up Kernel
Arkadaşlar başlıkta görüldüğü gibi Galaxy w Xperian UI Rom ve honeyx7up Kernel kullanıyorum. Sorum şu; Xperian UI romda telefonun şarjı az gidiyordu. honeyx7up kerneli flashladım ve şarj süresinde bi değişim görmedim. Acaba bişeyleri yanlış mı yaptım ?
Ya da ne yapsam şarj biraz daha uzun gider ?
Önereceğiniz kernel var mı ? Orjinal roma geri dönebilirim eğer güzel bir kernel varsa
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ya da ne yapsam şarj biraz daha uzun gider ?
Önereceğiniz kernel var mı ? Orjinal roma geri dönebilirim eğer güzel bir kernel varsa

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
cm9da önerebileceğiniz düzenlenmiş bi rom var mı ?
