Telefon Tavsiyesi max. 600 tlye 0 telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
Motorola motorola üstüne telefon tanımıyorum sen amerikada çıkan telefonları bi incele :)
Motorola moto x türkiyeye gelirse hemen alcam mesela :)
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Discovery telefon mu ya çin malı telefondan ben bişey beklemde almamda açıkcası
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
.d alacagm telefon belli oldu lumiada sence 520mi alayım
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Aslnda bende 920 felan mı alsam :) androiddende sıkıldm açıukcasi :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
androidde 10bin tane uygulama varsa 8bini çöp phone 8 de androidden falan az ama gerekli uygulama var
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Çöpdeki uygulamalar hakkinda çalışma şart :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
aynen .d ama ben kesin karar verdim lumia 520 alıcam xperiadan falan iyi bence hemde dediklerinden tek eksiği 512 mb ram olması sorun olurmu ?
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Yani phone8 oyunları nasil bilmiyorum ama diyosun pek oyun oynamam al bencede şimdiden hayırlı olsun :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
oyunlara ve uygulamalara magazasından baktım 5-10 tane oyun oynarız
 
achambo

achambo

Üye
Discovery telefon mu ya çin malı telefondan ben bişey beklemde almamda açıkcası

evet telefon o zaman farklı markaların(nokia gibi) çinde üretilen telefonlarını da hiç almıyosun öyle mi
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
al bi incele
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
520 hakkinda konular vardir once baya bi sen incele

Mesela ben atrixi 1ay inceledim sonra almaya karar verdim o zaman o fiyata en iyi cihazdi guncelleme gelmeyince batirdilar guzelim cihazi :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
iyi araştrm bi
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Kolay gelsin :)
Hayırlı sabahlar sana :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
ben çok oyun oynarım hatta sorun olurmu .d

sanada
 
yeauw

yeauw

Üye
windowsta 512 mb sorun olmaz sanırım ya dostum bende telefon alcam seningibi kararsızım ama 2 telefon arasında tercih yapmalıyım
sensation xE ve GM discovery discoverynin camı gorillamı deilmi kesin bi cevap çıkmadı çok kararsızm :D
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
.d bence discovery alma
 
achambo

achambo

Üye
windowsta 512 mb sorun olmaz sanırım ya dostum bende telefon alcam seningibi kararsızım ama 2 telefon arasında tercih yapmalıyım
sensation xE ve GM discovery discoverynin camı gorillamı deilmi kesin bi cevap çıkmadı çok kararsızm :D

gorilla glass:oke:


- - - Eklendi - - -

.d bence discovery alma

niye olduğunu dermisin ben yurtta kalmayacak olsam anında alırdım
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
841
Telefon Tavsiyesi telefon önerisi
Cevap
18
Görüntüleme
841
İmamcivciv
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt