Telefon Tavsiyesi max. 600 tlye 0 telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
Bence yetersiz 512 ama senin bütçene o var gibi

Ben geçen sene 680e atrix almıştim 1gb ram 1ghs işlemci 16gb hafiza 4inç ekran ama şimdi ikinci elini 400-450ye satiyolar atrix bulursan al derdim ama guncellemesi yok 2.3.4 android
Bu fiyata hala sorun çikmadi çaliştrmadiği oyun yok :)
0 arıyorum ve atrixin güncellemesi yok bide çoğu 2.ellerde sorun yok gibi görünüyor ama sonradan ortaya çıkıyor
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
O fiyata sıfır iyi bi telefon zor kolay gelsin sana

Istersen herkes gibi discovery al ama ne kadar guvenli o tel bilmiyorum sonuçta çin mali :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
O fiyata sıfır iyi bi telefon zor kolay gelsin sana

Istersen herkes gibi discovery al ama ne kadar guvenli o tel bilmiyorum sonuçta çin mali :)
ben xperia u diyorum discovery değil
 
Megandroid

Megandroid

Üye
S3mini ne ya

Motorola razr xt910 kardeşim bunu al

Atrix al dicem ona bi turlu guncelleme gelmedu zir vulursun bide



S3 mini hicbir konuda sorun cikarmaz. Motorola ne yaa.Bir telefona taktinizmi oyle gidiyorsunuz.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Oyun tutkunuysan iki haftada bitiyo tukeniyo rami
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Discovery en iyi tercih olacaktır .
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Discovery patlak vermeye başladı bile
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Bilmiyor donmalar felan olmaya baslamis
 
Türk-X

Türk-X

Üye
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
gmd al
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Bazi konularda gordum
Tarayici mesajlara felan gelince sonlandirildi felan diyomus
Bence o cihaz için daha erken
 
Buğra

Buğra

Admin
Bazi konularda gordum
Tarayici mesajlara felan gelince sonlandirildi felan diyomus
Bence o cihaz için daha erken

Arka planda 2 oyun acikken ve muzik acikkeb tarayicidan internete girip surf yap tık demiyor cihaz kendim kullaniyorum :spr
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
:tşk: öneri için :D
 
Megandroid

Megandroid

Üye


Hayir sorunu yok sadece ilk parti mallarda 1-2 olu pixel cikiyirdu ama dert degil teledona camur atanlara aldirmayin siz


Ya camur atanlar diyosun hada neyse. Ama gmd yi s3 ten daha iyi gostermeyin. Performansta s3 daha iyi. Gmd yi cok zorla bak ne oluyor

- - - Eklendi - - -



Donmalar mi canavar gibi telefinda ne donacakmis merak ettim

Ne mi var. En zor oyunlari ac anlarsin.
 

LordSeco35

Üye
ace 2 kardeş.
 
bu_rakrak

bu_rakrak

Üye
"600 liraya iyi bi 0 telefon alabilirmiyim?" dememiş. "600 liraya 0 telefon tavsiyeniz nedir" demiş..
ben sana LG L7'yi öneririm kardeş. ace 2 falan yanında hikaye kalır
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Haha :) bi süre sonra rehberi açarken acayip kasiliyor bekliyor :)
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
823
Telefon Tavsiyesi telefon önerisi
Cevap
18
Görüntüleme
839
İmamcivciv
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv
Cevap
4
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61


Üst Alt