Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

PureFood

PureFood

Üye
Usta şimdi oyun sildimi de kayıtların gidiyo. Oyuna sıfırdan başlamak zorunda kalıyorsun. Bir de işin bu boyutu var ama.

Hocam biraz kas oyunu bitir sonra hallet yapacak bişey yok :D
 


dakamon

dakamon

Üye
Güncellemeye daha çok var bitirebilirim bi kaç oyun :P
 

kartal-78

Üye
Arkadaşlar l920 ye güncelleme ne zaman gelecek bazı siteler 2016 diyor doğrumu bu bilgi
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Yuh ben o sitelere ... İlki 2 hafta içinde (Gdr2 + Amber) 2.si yıl sonuna doğru (Gdr3) olmak üzere 2 minör, gelecek yıl ilk çeyrek içinde de bir majör olmak kaydıyla 3 güncelleme biliyoruz şimdiden.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
chethin

chethin

Üye
Ben size şöyle söyliyim temmuz sonu veya ağustosun ilk haftası gdr2 gelicek gdr 3 ise ekim sonu gelicektir artı 2014 başıda wp 8.1 veya blue gelicektir.Android gibi 1-2 senede bir güncelleme gelmez gelirsede üst düzey bir telefon lazım o 2016 diyen arkadaşlar şurda hataları var windows 2016 yılına kadar güncelleme desteği veriyor.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Avusturya operatörü Telstra GDR2 güncellemesinin 14 Ağustos'tan itibaren dağıtılmaya başlayacağını belirtmiş.

Umarım bize de o tarihte gelir.
 
serinaga

serinaga

Üye
Yanlış hesaplamışlar dünyanın sonu 2023'teymiş ya sen o haberleri kaçırdın sanırsam :D

Ohoooo bitmez onların hesabı, 2023 gelir çatar o zamanda derler ki 2043 :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY ve OttomaN TigeR
nanotex

nanotex

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
PureFood

PureFood

Üye
yav zaytung'a konu olucaz yakında ha :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
YkPkY

YkPkY

Üye
:d:
 
sauozgur

sauozgur

Üye
14 ağustosta tatildeyim gelmesin :D

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
sauozgur

sauozgur

Üye
14 ağustosta tatildeyim gelmesin :D

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
dakamon

dakamon

Üye
Allah sonumuzu hayır etsin :hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Amiiinnn ...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bakıyorum güncelleme yaklaştikca bu konu da ustten inmiyor:ehe
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bu daha başlangıç üstad :D:D
 
dakamon

dakamon

Üye
Ya varya zıbıttılar iyice 14 ağustos ne yav :angry: :hih: GDr3 ü de artık ocakta şubatta verirler on numara olur
 


Üst Alt