Galaxy s4 vs Note 2 sizce hangisi alınır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
codblackops2

codblackops2

Üye
taşıma yönünden nasıl sorun olmayacak ? bende 808 var 4 inch.. hiç bi cebimde rahat durmuyor rahatsız ediyor elimde taşımak zorunda kalıyorum.. telefonu sıfır aldım 20 gün olmadı cebimden fırladı yere düştü ekran çatladı.. hala öyle kullanıyorum.. büyük telefonlar her zaman sıkıntıdır.. alışkanlık başka mobilite başka ne demek istediğimin farkına var.. ne kadar büyük o kadar zorluk demek.. iyi bir kılıfla kullanacaksın ekranı korumak onemli.. ama ben demiyorumki büyük ekranlı telefonlar kötüdür.. öyle birşey diyormuyum ? hayır.. note 2 benide cezbediyor ama sırf boyutları dolayısıyla mont cebinde gezdirilecek bir telefon kendisi.. ama yazın onu nereye sokacaksın ? koruyucu kılıf vs derken telefon oluyor alamet gibi.. esortman cebinemi sokacaksın nereye koyacaksın ? ben 4 inch telefonu taşırken zorluk cekiyorum kardeşim sen cantamı taşıyorsn yanında napıyorsun bilmem.. o senin tercihin tabi.. :) bir mp5 ile G3'ü aynı kefeye koyamayız değilmi ? herneyse dediğin gibi 3100 mAh batarya varsa şahaneymiş.. ama yinede genel olarak boyutu kullanırken iyi lakin taşırken kötü işte..

Ben her türlü kot keten pantolunuma sığdırıyorumda note2 yi sen nasıl 808i sığdıramıyorsun garip :hmmm
 


Tahafall

Üye
Galaxy s4 alır telefonu gözünle yönetme özelliği bile note2 yi unutturuyor adama.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Galaxy s4 alır telefonu gözünle yönetme özelliği bile note2 yi unutturuyor adama.
Tamam 1 kullanırsın 2 kullanırsın ama aradan 1 hafta geçince sıkmaya başlar :hmmm
ben note 2 de akıllı beklemeyi artık neredeyse kullanmıyorum aynı şey multiwindow içinde geçerli :hmmm
Bence çok pohpohluyorlar telefonları bir alıyorsun .... :D


- - - Eklendi - - -

Ayrıca sanırsam s4teki yazılımsal özellikler güncelleme ile note 2 ve s3e de gelecek ama ne zaman gelir bilmem :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Tahafall

Üye

Tamam 1 kullanırsın 2 kullanırsın ama aradan 1 hafta geçince sıkmaya başlar :hmmm
ben note 2 de akıllı beklemeyi artık neredeyse kullanmıyorum aynı şey multiwindow içinde geçerli :hmmm
Bence çok pohpohluyorlar telefonları bir alıyorsun .... :D


- - - Eklendi - - -

Ayrıca sanırsam s4teki yazılımsal özellikler güncelleme ile note 2 ve s3e de gelecek ama ne zaman gelir bilmem :hmmm

Bu telefonda sıkılmıycağın çok şey var mesela sekmeleri bi hareketle değiştirmek hadi bunları geçtim arada performans farkıda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Bu telefonda sıkılmıycağın çok şey var mesela sekmeleri bi hareketle değiştirmek hadi bunları geçtim arada performans farkıda var.
E yani aradaki 4 çekirdek uçurmaz seni günümüz için.Note 2 2 yıl sonra oyunlarda teklemeye başlarsa s4 o zaman geçer onu.Şu anlık yani günümüz için pekte gerek yok o kadar s4e.


- - - Eklendi - - -

tabii s4 donanım olarak daha önde note2ye göre s4 varken gidinde note2 alın demiyorum yanlış anlaşılmasın :D
 

Tahafall

Üye

E yani aradaki 4 çekirdek uçurmaz seni günümüz için.Note 2 2 yıl sonra oyunlarda teklemeye başlarsa s4 o zaman geçer onu.Şu anlık yani günümüz için pekte gerek yok o kadar s4e.


- - - Eklendi - - -

tabii s4 donanım olarak daha önde note2ye göre s4 varken gidinde note2 alın demiyorum yanlış anlaşılmasın :D
Ben gerek var demedim işi yapabilen adama 3310 versende yapar (biraz abartmış olabilirim adroid de sen ona :D) ama burda bi karşılaştırma söz konusu ve ben 2 telefonuda kullandım benim oyum s4 e dir
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Ben gerek var demedim işi yapabilen adama 3310 versende yapar (biraz abartmış olabilirim adroid de sen ona :D) ama burda bi karşılaştırma söz konusu ve ben 2 telefonuda kullandım benim oyum s4 e dir
İşte s4 daha iyi zaten de . özellikleri günümüz için çok fazla yeterli seviyede.eğer 3-4 yıl kullanırım diyorsan s4 alcaksın ama note2 de seni 2 yıl rahat götürür.ben mesela 2 yıldan fazla kullanamam herhalde :hmmm
 

Tahafall

Üye
Orasi oyle
 

Tahafall

Üye
Bende suan s3 var 1 yıl oldu ve hala sapasaglam sanirim telefon patlayana dek kullanicam :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Bende suan s3 var 1 yıl oldu ve hala sapasaglam sanirim telefon patlayana dek kullanicam :D

S3'ü bir yıl daha rahat kullanırsın. Arkadaşların uzun ömürlüden kastı genelde güncelleme desteği oluyor.
 
Invoke

Invoke

Üye

Tamam 1 kullanırsın 2 kullanırsın ama aradan 1 hafta geçince sıkmaya başlar :hmmm
ben note 2 de akıllı beklemeyi artık neredeyse kullanmıyorum aynı şey multiwindow içinde geçerli :hmmm
Bence çok pohpohluyorlar telefonları bir alıyorsun .... :D


- - - Eklendi - - -

Ayrıca sanırsam s4teki yazılımsal özellikler güncelleme ile note 2 ve s3e de gelecek ama ne zaman gelir bilmem :hmmm

Aynen göz olayı filan göz boyama tamamen. En azından ben öyle düşünüyorum ama multiwindow önemli bence =) Ki ekran büyük ram yeterli, faydalı bir özellik yani :D


- - - Eklendi - - -


İşte s4 daha iyi zaten de . özellikleri günümüz için çok fazla yeterli seviyede.eğer 3-4 yıl kullanırım diyorsan s4 alcaksın ama note2 de seni 2 yıl rahat götürür.ben mesela 2 yıldan fazla kullanamam herhalde :hmmm

Bence s4'ün 4 yıl gitmesi zor :D


- - - Eklendi - - -

Kişiye göre değişir de onu kullanan note2yi de kullanır 3-4yıl :D
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye


Ben her türlü kot keten pantolunuma sığdırıyorumda note2 yi sen nasıl 808i sığdıramıyorsun garip :hmmm

sığıyor.. sığıyorda cok rahatsız ediyor be.. cebimde sanki koruyucu kalkan taşıyorum gibi bi his oluyor bacagımı kaplıyor sanki :D kaldı ki s3'ten daha kücük 808.. ama cok agır birde.. 180 gram'dı sanırım.. afedersn donum düşüyor yani :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
sığıyor.. sığıyorda cok rahatsız ediyor be.. cebimde sanki koruyucu kalkan taşıyorum gibi bi his oluyor bacagımı kaplıyor sanki :D kaldı ki s3'ten daha kücük 808.. ama cok agır birde.. 180 gram'dı sanırım.. afedersn donum düşüyor yani :D

Don düşme hissi bendede oluyordu başta alıştım :kıskıs:

Ama cabuk alistim boyutlarina :hmmm
 

mustek.mustek

Üye
ikiside alınabilir ancak s4 tavsiyem
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Şuan yolda gidiyorum
1300 tl
1 aylık VODAFONE s4
hiç kullanılmamış
Az sonra elimde inşallah
Allah'ın izni ile
 
serihan

serihan

Üye
tabiki de s4
 

Casus069

Üye
Tabiki S4
 

ginaz

Üye
Kullanım şekline göre değişir bu. Ben note2 kullanıyorum mesela. Benim iş için sürekli mail trafiğim var işyerinde atölyede dışarda spen çok işime yarıyor not almak için telefonla konuşurken kağıt kalem arama derdimi bitirdi. Ekranı büyük olduğu için yazı okumak site dolaşmak wordde exelde çalışmak kolay.
Ama ben bunların çoğunu kullanmam facebook twitter işimi görür telefonla konusayım sms göndereyim oyun oynayım yeter dersen s4 al yeni teknoloji herzaman iyidir. S4 kullanmadığım için onun hakkinda yorum yapamam
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Eeeeveeeeeeet
Aldım arkadaşlar
Mukemmel cihaz
Yegenlerim hayran oldular
Bende alismaya çalışıyorum
Ama
Htc one a göre cok cok guzel
Cok memnunum
Ekran kalitesi ipad retina denginde :cool::):thumbup:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt