Galaxy s4 vs Note 2 sizce hangisi alınır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s4 vs Note 2 sizce hangisi alınır
Arkadaşlar iki cihaz buldum
Fiyatları uygun ve temizler
Sizce s4 mü note2 mi?
Acil tavsiyelerinize ihtiyacım var.
 


OğuzcanAbi

Üye
almışken s4 al bence :)
 
Invoke

Invoke

Üye
S4 bence.
 
ANIL

ANIL

Admin
Daha büyük ekran istemiyorsan S4 almanı tavsiye ederim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2

MaxipmaN

Üye
s4 tabiki
 
caglar b

caglar b

Üye
s4 alabiliyorsan almalısın ama aklım note 2 de kalır diyosan note 3 ü beklemeni tavsiye ederim
 
gkcll

gkcll

Üye
Lg optimus g pro en iyisi bu bence bi incele Türküyede satışta

- - - Eklendi - - -

Bu arada fiyatı da şaşırttı
hemensepet.com güvenilir sitedir orda 1450 turkcell mağzada 1599 turcell kazığı :-)
 
maskedboy

maskedboy

Üye
tabikide s4
 
smh60

smh60

Üye
ekran çok büyük bence note 2 nin
 
Dampierre

Dampierre

Üye
S4 daha mantikli
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Ekran büyük diyorsan note 2, yok diyorsan s4.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Güçlü bir GPU ve 1080p ekran olduğu için S4
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Lg optimus g pro en iyisi bu bence bi incele Türküyede satışta

- - - Eklendi - - -

Bu arada fiyatı da şaşırttı
hemensepet.com güvenilir sitedir orda 1450 turkcell mağzada 1599 turcell kazığı :-)

Lg pek düşünmemiştim
Bana uzak bir marka
Sadece lg nin nexus 4 ü güzel
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Xperia sp de hoş bir telefon
ama ben donanım olarak herşey desteklesin
eksik bir şey olmasın istiyorum
 
gkcll

gkcll

Üye
Lg pek düşünmemiştim
Bana uzak bir marka
Sadece lg nin nexus 4 ü güzel

cihaz deli bişey youtube den incelemelere bak lg kötü bi marka değilki samsungdan kaliteli olduğuday kesin optimus g değil g pro olarak bak göZ teknolojisi dual kamera felan hepsi var fiyatta çok hesaplı
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
ya herkes zevkne gore konusuo kardesim.. Gelip bence s4 bence note 2 yazip birakmayin.. Sence s4 ise neden s4 onuda yazki adamin kafasi bulanmasin.. Aradaki artiyi eksiyi yazin sirf msj yazmis olmak icin bence note 2 yazip birakma..
 
  • Beğen
Tepkiler: theyunus ve ANIL
gkcll

gkcll

Üye
amoled ekranına para verme sahte bir ekran beyaZ dengesini mavimsi ve sönüklüğünü karşılaştırmalarda izle
 
crazy_burhan

crazy_burhan

Üye
Note 2 al,s4un yazilimini entegre et fistik gibi telefon oluyor :D
 
Türe

Türe

Üye
s4 :oke:
 
maskedboy

maskedboy

Üye
bence s4 beklerim dersen note 3 :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt