codblackops2
Üye
taşıma yönünden nasıl sorun olmayacak ? bende 808 var 4 inch.. hiç bi cebimde rahat durmuyor rahatsız ediyor elimde taşımak zorunda kalıyorum.. telefonu sıfır aldım 20 gün olmadı cebimden fırladı yere düştü ekran çatladı.. hala öyle kullanıyorum.. büyük telefonlar her zaman sıkıntıdır.. alışkanlık başka mobilite başka ne demek istediğimin farkına var.. ne kadar büyük o kadar zorluk demek.. iyi bir kılıfla kullanacaksın ekranı korumak onemli.. ama ben demiyorumki büyük ekranlı telefonlar kötüdür.. öyle birşey diyormuyum ? hayır.. note 2 benide cezbediyor ama sırf boyutları dolayısıyla mont cebinde gezdirilecek bir telefon kendisi.. ama yazın onu nereye sokacaksın ? koruyucu kılıf vs derken telefon oluyor alamet gibi.. esortman cebinemi sokacaksın nereye koyacaksın ? ben 4 inch telefonu taşırken zorluk cekiyorum kardeşim sen cantamı taşıyorsn yanında napıyorsun bilmem.. o senin tercihin tabi..bir mp5 ile G3'ü aynı kefeye koyamayız değilmi ? herneyse dediğin gibi 3100 mAh batarya varsa şahaneymiş.. ama yinede genel olarak boyutu kullanırken iyi lakin taşırken kötü işte..
Ben her türlü kot keten pantolunuma sığdırıyorumda note2 yi sen nasıl 808i sığdıramıyorsun garip

bir mp5 ile G3'ü aynı kefeye koyamayız değilmi ? herneyse dediğin gibi 3100 mAh batarya varsa şahaneymiş.. ama yinede genel olarak boyutu kullanırken iyi lakin taşırken kötü işte..




: