ya herkes zevkne gore konusuo kardesim.. Gelip bence s4 bence note 2 yazip birakmayin.. Sence s4 ise neden s4 onuda yazki adamin kafasi bulanmasin.. Aradaki artiyi eksiyi yazin sirf msj yazmis olmak icin bence note 2 yazip birakma..
Xperia sp de hoş bir telefon
ama ben donanım olarak herşey desteklesin
eksik bir şey olmasın istiyorum
Note2 almayi dusunurken bu konuda kafami karistirdi![]()
ya herkes zevkne gore konusuo kardesim.. Gelip bence s4 bence note 2 yazip birakmayin.. Sence s4 ise neden s4 onuda yazki adamin kafasi bulanmasin.. Aradaki artiyi eksiyi yazin sirf msj yazmis olmak icin bence note 2 yazip birakma..




iyi o zaman yazalım...
1.515 TL'ye kadar ücretsiz kargolu s4 bulunabiliyorken gidip ortalama 250 TL için note 2 almaya değmez çünkü 1.si işlemci farkı var cortex a9 vs a15 2.si s4'e özel birkaç donanımsal özellik var bunlar asla s3 ve note 2'ye gelmeyecek 3.sü ram ddr3 note 2 de ddr 2 3.sü herşeyden önemlisi s4 daha çok güncelleme alacak yeterli mi ?
birde çözünürlük ve kamera farkları v.s var şimdilik bu kadarı aklıma geliyor 250 TL için bence değer almışken en iyisi alınmalı
note 2'nin 2 tane +sı var 1.si spen 2.si büyük ekran eğer bunlarda sizin için önemliyse note 3 beklenmelidir...
- - - Eklendi - - -
ama bu değildir ki note 2 kötü cihaz,tabiki değil ancak daha iyileride var görüyorsunuz hemde arada uçurum yok
sonra şimdi aklıma geldi s4'te uygulama dosyaları hafıza kartına atılabiliyor note 2 ve öncesinde bu mümkün değildi![]()
iyi o zaman yazalım...
1.515 TL'ye kadar ücretsiz kargolu s4 bulunabiliyorken gidip ortalama 250 TL için note 2 almaya değmez çünkü 1.si işlemci farkı var cortex a9 vs a15 2.si s4'e özel birkaç donanımsal özellik var bunlar asla s3 ve note 2'ye gelmeyecek 3.sü ram ddr3 note 2 de ddr 2 3.sü herşeyden önemlisi s4 daha çok güncelleme alacak yeterli mi ?
birde çözünürlük ve kamera farkları v.s var şimdilik bu kadarı aklıma geliyor 250 TL için bence değer almışken en iyisi alınmalı
note 2'nin 2 tane +sı var 1.si spen 2.si büyük ekran eğer bunlarda sizin için önemliyse note 3 beklenmelidir...
- - - Eklendi - - -
ama bu değildir ki note 2 kötü cihaz,tabiki değil ancak daha iyileride var görüyorsunuz hemde arada uçurum yok
sonra şimdi aklıma geldi s4'te uygulama dosyaları hafıza kartına atılabiliyor note 2 ve öncesinde bu mümkün değildi![]()
Sağol kardeşim
Duyarlı kardeşim benim

Note 3'ü bekleyebiliyorsan bekle ama bekleyemem dersen S4 al. Note II eskidi.
modaya gore davranilirsa her 5 ayda 1 telefon değişmesi gerekir. .bence modadan ziyade kullanilabilirligi daha onemlidirNote 3'ü bekleyebiliyorsan bekle ama bekleyemem dersen S4 al. Note II eskidi.
O zaman note 3 çıkınca s4 eskiyecekmodaya gore davranilirsa her 5 ayda 1 telefon değişmesi gerekir. .bence modadan ziyade kullanilabilirligi daha onemlidir

taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminimekran büyüklüğüne bakarak'tan bence de note 2.. lakin adı üstünde cep telefonu o kadar büyük ekranlı bir telefonda mobilite sorunu olacagı kesin.. ve şarj probleminide unutmamak lazım..
- - - Eklendi - - -
Rica ederim kardeşim.. en sinir oldugum şeylerden biride bu işte.. bence s4 diyorsun nedenini de söyleki bizde ona göre düşünelim.. bende tavsiyemi yapayım madem.. s4 al derim çünkü en son cıkanı o en yeni güncellemeler ile geliyor bazı eksiklikler giderilmiş oluyor sıfır hataya indirgenmiş oluyor.. şahsen ben cokta büyük ekranlı telefonları sevmem zaten s4 yeterince büyük daha büyüğü lazımsa laptop kullanın diyorum ben.. note 2 abartılı kalemi falan varmış hikaye bence bunlar gereksiz o kadar büyük bir telefon.. ama büyük ekran sevenlerede onu al derim yani yapcak birşey yok![]()
Note 3'ü bekliyorum Saygılar 
taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminimNote 3'ü bekliyorum Saygılar
note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka

ne 5 ayı 3 ayda bir
- - - Eklendi - - -
taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminimNote 3'ü bekliyorum Saygılar
note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka
genede normal kullanımımda 2.5 gün . yoğun kullanımda 1 gün,aşırı yoğun kullanımda 7-8 saat dayanıyor batarya bana
. Şimdilerde ise hiç ellemeyeceğim bakalım kaç gün gidecek 





ne 5 ayı 3 ayda bir
- - - Eklendi - - -
taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminimNote 3'ü bekliyorum Saygılar
note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka
bir mp5 ile G3'ü aynı kefeye koyamayız değilmi ? herneyse dediğin gibi 3100 mAh batarya varsa şahaneymiş.. ama yinede genel olarak boyutu kullanırken iyi lakin taşırken kötü işte..
