Galaxy s4 vs Note 2 sizce hangisi alınır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fk555897

fk555897

Üye
Note 3'ü bekleyebiliyorsan bekle ama bekleyemem dersen S4 al. Note II eskidi.
 


avcitalip

avcitalip

Üye
S4 her türlü alır ama Note 3 beklenmeli,ben Note 3'ü bekliyorum ama içimde kötü bir his var S3'ten dolayı :hmmm(1 yılda yarı yarıya fiyatı düşen telefon hele s4'e ne demeli :zzz:)
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
ya herkes zevkne gore konusuo kardesim.. Gelip bence s4 bence note 2 yazip birakmayin.. Sence s4 ise neden s4 onuda yazki adamin kafasi bulanmasin.. Aradaki artiyi eksiyi yazin sirf msj yazmis olmak icin bence note 2 yazip birakma..

Sağol kardeşim
Duyarlı kardeşim benim
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Note2 almayi dusunurken bu konuda kafami karistirdi:hmmm
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ya herkes zevkne gore konusuo kardesim.. Gelip bence s4 bence note 2 yazip birakmayin.. Sence s4 ise neden s4 onuda yazki adamin kafasi bulanmasin.. Aradaki artiyi eksiyi yazin sirf msj yazmis olmak icin bence note 2 yazip birakma..

iyi o zaman yazalım...

1.515 TL'ye kadar ücretsiz kargolu s4 bulunabiliyorken gidip ortalama 250 TL için note 2 almaya değmez çünkü 1.si işlemci farkı var cortex a9 vs a15 2.si s4'e özel birkaç donanımsal özellik var bunlar asla s3 ve note 2'ye gelmeyecek 3.sü ram ddr3 note 2 de ddr 2 3.sü herşeyden önemlisi s4 daha çok güncelleme alacak yeterli mi ? :)

birde çözünürlük ve kamera farkları v.s var şimdilik bu kadarı aklıma geliyor 250 TL için bence değer almışken en iyisi alınmalı :evet:
note 2'nin 2 tane +sı var 1.si spen 2.si büyük ekran eğer bunlarda sizin için önemliyse note 3 beklenmelidir...


- - - Eklendi - - -

ama bu değildir ki note 2 kötü cihaz,tabiki değil ancak daha iyileride var görüyorsunuz hemde arada uçurum yok :)

sonra şimdi aklıma geldi s4'te uygulama dosyaları hafıza kartına atılabiliyor note 2 ve öncesinde bu mümkün değildi :(
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi


iyi o zaman yazalım...

1.515 TL'ye kadar ücretsiz kargolu s4 bulunabiliyorken gidip ortalama 250 TL için note 2 almaya değmez çünkü 1.si işlemci farkı var cortex a9 vs a15 2.si s4'e özel birkaç donanımsal özellik var bunlar asla s3 ve note 2'ye gelmeyecek 3.sü ram ddr3 note 2 de ddr 2 3.sü herşeyden önemlisi s4 daha çok güncelleme alacak yeterli mi ? :)

birde çözünürlük ve kamera farkları v.s var şimdilik bu kadarı aklıma geliyor 250 TL için bence değer almışken en iyisi alınmalı :evet:
note 2'nin 2 tane +sı var 1.si spen 2.si büyük ekran eğer bunlarda sizin için önemliyse note 3 beklenmelidir...


- - - Eklendi - - -

ama bu değildir ki note 2 kötü cihaz,tabiki değil ancak daha iyileride var görüyorsunuz hemde arada uçurum yok :)

sonra şimdi aklıma geldi s4'te uygulama dosyaları hafıza kartına atılabiliyor note 2 ve öncesinde bu mümkün değildi :(

Arkadaşım bilgilendirmen çok güzel teşekkürler
Sizce hangi siteden veya nereden almalıyım
Sıfır 2 yıl garantili
Birde bu garanti ithalatçı firmaya mı? Ait
Yoksa kvk genpa samsung bring vs.. Gibi garantisi varmı
İthalat garantisi pek sağlam olmadığını duymuştum
Adrese göndermek gerekiyormuş garanti için
Kvk genpa gibi Bulunduğum yerdeki servislere vermek daha sağlam değil mi?
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye


iyi o zaman yazalım...

1.515 TL'ye kadar ücretsiz kargolu s4 bulunabiliyorken gidip ortalama 250 TL için note 2 almaya değmez çünkü 1.si işlemci farkı var cortex a9 vs a15 2.si s4'e özel birkaç donanımsal özellik var bunlar asla s3 ve note 2'ye gelmeyecek 3.sü ram ddr3 note 2 de ddr 2 3.sü herşeyden önemlisi s4 daha çok güncelleme alacak yeterli mi ? :)

birde çözünürlük ve kamera farkları v.s var şimdilik bu kadarı aklıma geliyor 250 TL için bence değer almışken en iyisi alınmalı :evet:
note 2'nin 2 tane +sı var 1.si spen 2.si büyük ekran eğer bunlarda sizin için önemliyse note 3 beklenmelidir...


- - - Eklendi - - -

ama bu değildir ki note 2 kötü cihaz,tabiki değil ancak daha iyileride var görüyorsunuz hemde arada uçurum yok :)

sonra şimdi aklıma geldi s4'te uygulama dosyaları hafıza kartına atılabiliyor note 2 ve öncesinde bu mümkün değildi :(

ekran büyüklüğüne bakarak'tan bence de note 2.. lakin adı üstünde cep telefonu o kadar büyük ekranlı bir telefonda mobilite sorunu olacagı kesin.. ve şarj probleminide unutmamak lazım..

- - - Eklendi - - -

Sağol kardeşim
Duyarlı kardeşim benim

Rica ederim kardeşim.. en sinir oldugum şeylerden biride bu işte.. bence s4 diyorsun nedenini de söyleki bizde ona göre düşünelim.. bende tavsiyemi yapayım madem.. s4 al derim çünkü en son cıkanı o en yeni güncellemeler ile geliyor bazı eksiklikler giderilmiş oluyor sıfır hataya indirgenmiş oluyor.. şahsen ben cokta büyük ekranlı telefonları sevmem zaten s4 yeterince büyük daha büyüğü lazımsa laptop kullanın diyorum ben.. note 2 abartılı kalemi falan varmış hikaye bence bunlar gereksiz o kadar büyük bir telefon.. ama büyük ekran sevenlerede onu al derim yani yapcak birşey yok :)
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Gittigidiyorda var güvenmiyorum 1500 den başlıyor
Hepsiburadada var o sağlam ama çok pahalı 1799 dan başlıyor
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Note 3'ü bekleyebiliyorsan bekle ama bekleyemem dersen S4 al. Note II eskidi.

O zaman note 3 çıkınca s4 eskiyecek :zzz: modaya gore davranilirsa her 5 ayda 1 telefon değişmesi gerekir. .bence modadan ziyade kullanilabilirligi daha onemlidir
 
Türe

Türe

Üye
Sağolsun Samsung Note 2'nin Snapdragon 600 modelini çıkaracakmış söver gibi.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
:ehe
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
S4 tabiki
 
LimePie

LimePie

Üye
s4 tabiki
 
avcitalip

avcitalip

Üye


O zaman note 3 çıkınca s4 eskiyecek :zzz: modaya gore davranilirsa her 5 ayda 1 telefon değişmesi gerekir. .bence modadan ziyade kullanilabilirligi daha onemlidir

ne 5 ayı 3 ayda bir :zzz:


- - - Eklendi - - -

ekran büyüklüğüne bakarak'tan bence de note 2.. lakin adı üstünde cep telefonu o kadar büyük ekranlı bir telefonda mobilite sorunu olacagı kesin.. ve şarj probleminide unutmamak lazım..

- - - Eklendi - - -



Rica ederim kardeşim.. en sinir oldugum şeylerden biride bu işte.. bence s4 diyorsun nedenini de söyleki bizde ona göre düşünelim.. bende tavsiyemi yapayım madem.. s4 al derim çünkü en son cıkanı o en yeni güncellemeler ile geliyor bazı eksiklikler giderilmiş oluyor sıfır hataya indirgenmiş oluyor.. şahsen ben cokta büyük ekranlı telefonları sevmem zaten s4 yeterince büyük daha büyüğü lazımsa laptop kullanın diyorum ben.. note 2 abartılı kalemi falan varmış hikaye bence bunlar gereksiz o kadar büyük bir telefon.. ama büyük ekran sevenlerede onu al derim yani yapcak birşey yok :)
taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminim :evet: Note 3'ü bekliyorum Saygılar :)

note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
Invoke

Invoke

Üye


taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminim :evet: Note 3'ü bekliyorum Saygılar :)

note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka

İlk cümlelerine katılıyorum, sorun olmaz bence de ve note2de batarya sorunu yok bildiğim kadarıyla. Ama Z Ultra da taşınır, ben almayı düşünüyorum mesela :D
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
TheDanger

TheDanger

Üye
Bir kac gune LG optimus G pro cikacak hocam onu bekleyin derim kanimca :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye


ne 5 ayı 3 ayda bir :zzz:


- - - Eklendi - - -


taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminim :evet: Note 3'ü bekliyorum Saygılar :)

note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka

4.3 ile Note2'nin bataryası da performans arttırır umarım..Çünkü Galaxy S4 2600 mah'lık bataryasıyla Note2'den daha fazla dayanıyor :zzz: genede normal kullanımımda 2.5 gün . yoğun kullanımda 1 gün,aşırı yoğun kullanımda 7-8 saat dayanıyor batarya bana :D . Şimdilerde ise hiç ellemeyeceğim bakalım kaç gün gidecek :hmmm

Ve kesinlikle katılıyorum telefonu almadan önce şüpheleriniz oluyor ekran çok büyük diye ama alışıyorsunuz..
Ben 20 günde alıştım boyutuna ve normal olarak gelmeye başladı :D
S3 küçük geliyor S3 mini ise ufacık geliyor ilk elime aldığımda :ehe


- - - Eklendi - - -

Batarya kalibrasyonu yaptım bakalım bir etkisi olacak mı :hmmm


- - - Eklendi - - -

Ayrıca Galaxy Mega var ki bence o hiç taşınılmaz ve alındığı zamanda boyutuna alışılmaz :D
6.3 inç :ohannes:
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye


ne 5 ayı 3 ayda bir :zzz:


- - - Eklendi - - -


taşıma olarak hiçbir sorun olmayacağından ve aynı şekilde 3.100 mAh bataryanın'da kolay kolay bitmeyeceğinden eminim :evet: Note 3'ü bekliyorum Saygılar :)

note serisi sonradan rahatlıkla alışılıp kullanılabilecek cihazlardır tablet telefon arası birşeydir Z Ultra deseniz tamam ama note başka

taşıma yönünden nasıl sorun olmayacak ? bende 808 var 4 inch.. hiç bi cebimde rahat durmuyor rahatsız ediyor elimde taşımak zorunda kalıyorum.. telefonu sıfır aldım 20 gün olmadı cebimden fırladı yere düştü ekran çatladı.. hala öyle kullanıyorum.. büyük telefonlar her zaman sıkıntıdır.. alışkanlık başka mobilite başka ne demek istediğimin farkına var.. ne kadar büyük o kadar zorluk demek.. iyi bir kılıfla kullanacaksın ekranı korumak onemli.. ama ben demiyorumki büyük ekranlı telefonlar kötüdür.. öyle birşey diyormuyum ? hayır.. note 2 benide cezbediyor ama sırf boyutları dolayısıyla mont cebinde gezdirilecek bir telefon kendisi.. ama yazın onu nereye sokacaksın ? koruyucu kılıf vs derken telefon oluyor alamet gibi.. esortman cebinemi sokacaksın nereye koyacaksın ? ben 4 inch telefonu taşırken zorluk cekiyorum kardeşim sen cantamı taşıyorsn yanında napıyorsun bilmem.. o senin tercihin tabi.. :) bir mp5 ile G3'ü aynı kefeye koyamayız değilmi ? herneyse dediğin gibi 3100 mAh batarya varsa şahaneymiş.. ama yinede genel olarak boyutu kullanırken iyi lakin taşırken kötü işte..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt