ahmetsuha525000
Üye
Galaxy W için en iyi ROM?
Beyler kendime yeni telefon aldım Galaxy Wyi kardeşime verecem ama bir türlü ROM bulamadık. Yani hem oyun istiyor hemde görsellik. Şarjıda iyi olsun diyor.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2320609
Bu romu beğendi ama ben bir ara kullandım ve oyun performansı vassatı. Şimdi birşey önerirmisiniz. Üstteki ROM benimde hoşuma gidiyor ama ya ben yapamadım yada gerçekten ROMda oyun sorunu var. Başka ROM varsa görsellik şarj oyun performansı vs. Önerin.
Teşekkürler
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2320609
Bu romu beğendi ama ben bir ara kullandım ve oyun performansı vassatı. Şimdi birşey önerirmisiniz. Üstteki ROM benimde hoşuma gidiyor ama ya ben yapamadım yada gerçekten ROMda oyun sorunu var. Başka ROM varsa görsellik şarj oyun performansı vs. Önerin.
Teşekkürler


