Tavsiye Galaxy S3 i9300 Rom Tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

furkyis

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 i9300 Rom Tavsiyesi
Merhaba Arkadaşlar. Yaklaşık 2 yıldır Galaxy S3 cihazı kullanmaktayım. Ve sanırım XDA sitesindeki her romu test etmiş bulunmaktayım. Ancak batarya süresi günü çıkaracak, performansı iyi, görsellik olarak da Touchwiz olan bi rom bir türlü karar veremedim. Sizden ricam şu. @Aziz04 ve diğer tüm forumdaş kardeşlerim, Görsellik olarak Note 4 / S5 / A5 / A3 / Alpha , bataryası günü çıkaran, performansı da gayet stabil olan bi rom önerisidir. Okuyup ilgilenenler için çok teşekkürler. iyi forumlar.
 

jongass

Üye
Valla kardeşim ben denedim bir cok rom hepsini denemedim fakat batarya stabilite ve gorunum olarak en iyisi QS Kitkat Final NL1 versiyonu, diger romlar gibi ekstra ozellikleri yok daha iyi gidiyor gorsellik olarak biraz baydi beni ama stock rom gibi batarya veriyordu. Simdi blekota note 4 romuna gectim gecmez olaydim telefon bayagi isiniyor kullanirken bir batarya süresi daha kullanacagim, sonuclari bildiririm. Gorunum ve programlar guzel fakat bosa cpu harcamasina neden oluyorlar. Normalde pil kisminda en cok ekran olmasi gerekirken android sistemi falan var birinci sirada, ayrica sesli aramalar da yiyor bataryayi bayagi. Sonuclari bildirecegim, simdilik tavsiyem Qs kitkat
 


Üst Alt