Galaxy W için en iyi ROM?

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetsuha525000

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy W için en iyi ROM?
Beyler kendime yeni telefon aldım Galaxy Wyi kardeşime verecem ama bir türlü ROM bulamadık. Yani hem oyun istiyor hemde görsellik. Şarjıda iyi olsun diyor.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2320609
Bu romu beğendi ama ben bir ara kullandım ve oyun performansı vassatı. Şimdi birşey önerirmisiniz. Üstteki ROM benimde hoşuma gidiyor ama ya ben yapamadım yada gerçekten ROMda oyun sorunu var. Başka ROM varsa görsellik şarj oyun performansı vs. Önerin.
Teşekkürler
 


enesrsln

enesrsln

Üye
Galaxy W kullanmadım ama en performanslı romun Cyanogenmod olduğunu söyleyebilirim :)
 

ahmetsuha525000

Üye
    Konu Sahibi
Oda çok sade istemiyor. Şu an yeni fatkettim bu Galaxy Wyi nasıl kullanmışım :-) S4 mükemmelinde ötesinde. Hızı harika ;-)
 
-Emre

-Emre

Üye
Oda çok sade istemiyor. Şu an yeni fatkettim bu Galaxy Wyi nasıl kullanmışım :-) S4 mükemmelinde ötesinde. Hızı harika ;-)

2 versiyon o kadar sade değil başka resim koymamistm ama görsel olarak iyi olduğunu kurarak anlayabilirsn anca =)
 

ahmetsuha525000

Üye
    Konu Sahibi
Poweramp sorunu var yazmışsın??
 
-Emre

-Emre

Üye


V3 çıktı gardaş bi bak

Yok daha vermedim v3u yakında vereceğim. Poweramp o kadar büyük sorun değil Ttpod türkçe bin kat iyidir. Ama onu da cozecegim yakında =) onu bir sorun olarak görmüyorum.
 
-aLoNeDarK-

-aLoNeDarK-

Üye
sana tavsiyem arkadaşim aokp 4.2.2 dır.ozellıkleri say say bıtmıyor şimdi kullanıyom cokta memnunum yınede sana kalmiş birşey:)
 
-Emre

-Emre

Üye
konuyu hortlatmayin. Aokp, wde stabil çalışmıyor. Kasıyor ve çok çabuk batarya tüketiyor.
 
onur_77

onur_77

Üye
[ROM][4.2.2] Honami UI - (Xperia Z1/Honami UI & Apps)[V2][13/9/2013] xperia rom yükledim ben yeğenimin wonderına görsel çok iyi ama oyun performansı kötü
 
oparlayan

oparlayan

Üye
Tabikide stabil ve şarj olarak en iyisi cm9
 
caca41

caca41

Üye
Cyanogenmod 10.1 (jb)kullanıyorum dostum tavsıye ederım.şarj konusunda bıraz sıkıntı cekebılırsın onuda iyileştirmelerle halledebilirsin.
 

Benzer Konular



Üst Alt